Fødebagliste...

Er det lurt å ha med ammepute?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde det ikke sist, men hvis du har plass til det kan du vel ta d med.. Hver gang jeg skulle amme i starten fikk jeg hjelp av jordmor, og ho bygde bare opp med dyne eller pute til vi satt fint.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

De har ammeputer på Ringerike ;)

Hm, hadde ikke tenkt på at det kan være lurt å ha en bag pakket for storebror også... Hvertfall et klesskift, en matboks og en drikkeflaske om han skal i barnehagen neste dag, og kanskje en tannbørste og tannkrem også. Det kommer jo an på hvem vi får tak i når det setter igang her :)

Har vært å handlet bher, truser og pysj som jeg skal pakke i baggen. Tenkte det var lurt å begynne så smått. Skrevet liste på hva jeg vil ha med. :)

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

Idag var jeg og skulle handle ibux til etter fødselen. Men det fikk jeg ikke kjøpe fordi jeg var gravid.. Måtte pent nøye meg med kun paracet'n... Var noe sur når jeg forlot det apoteket!

Idag var jeg og skulle handle ibux til etter fødselen. Men det fikk jeg ikke kjøpe fordi jeg var gravid.. Måtte pent nøye meg med kun paracet'n... Var noe sur når jeg forlot det apoteket!

Hva, hvordan kan de det?! Det er jo reseptfritt!

-Appen

D har vel ikke de noe med! Du får jo kjøpt røyk og alkohol til og med når du er gravid!!

De har jo ikke lov til å nekte deg det.
De skal si ifra at det ikke kan brukes av gravide og les pakningsvedlegget før bruk.
Du kunne jo ha handla for venninna di du, det har ikke de noe med.
Butikker flest har vel ibux også nå? Der får du jo kjøpe alt du vil.. (så lenge du er over 18 da! :) )

De har jo ikke lov til å nekte deg det.
De skal si ifra at det ikke kan brukes av gravide og les pakningsvedlegget før bruk.
Du kunne jo ha handla for venninna di du, det har ikke de noe med.
Butikker flest har vel ibux også nå? Der får du jo kjøpe alt du vil.. (så lenge du er over 18 da! :) )
Jeg ble litt satt ut. Hadde sikkert ikke nekta om jeg ble vrang og skulle ha den.. Men når jeg måtte klare meg med paracet'n som a sa, så ble jeg så paff.

Haha! Den var ny! Herregud, alt folk legger seg opp i ;)

Hehe, ja tanken var nok god ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Her var det mange nyttige tips!
Har to spørsmål, tar man med seg bleier i baggen, eller får man det på sykehuset?

Ser mange skriver om disse nettingtrusene, har aldri sett det i butikk før (tror jeg), hvor kjøper dere det? Eller holder det med de man får på sykehuset?

Har to spørsmål, tar man med seg bleier i baggen, eller får man det på sykehuset?

Ser mange skriver om disse nettingtrusene, har aldri sett det i butikk før (tror jeg), hvor kjøper dere det? Eller holder det med de man får på sykehuset?
Må kjøpe de på apoteket.. Jeg må spørre etter de iallfall :)

Man pleier å få bleier på sykehuset, men jeg har opplevd et par ganger at de "var tomme" :P

Jeg fikk både truser og bleier på sykehuset.. :) kanskje det varierer fra sykehus til sykehus?

De har både nettingtruser og bleier på Ullevål, hvertfall.

Da tenker jeg ikke noe mer på nettingtrusene i hvertfall :) å ta med et par bleier i tilfelle blir uansett ikke noe problem!

Back
Topp