Fødebagen

Jeg er også på leting etter bedre bher fordi brystene begynner å bli veldig store og verre blir det når melka kommer de første ukene. Men jeg er så skeptisk til spiler på bh. Er ikke disse ubehagelig når du har store tunge bryst? Jeg har problemet med at ribbeina stikker litt ut så spilene gnager ofte oppå de. Men du sier at disse ikke gnager noen steder? o_O

Jeg har ikke hatt problemer nei :) men jeg lar alltid en av de ansatte ta mål av meg og se over etter jeg har prøvd. Da ser de at cuppen ikke ligger slik at den gnager feks. Jeg bruker størrelse 80H per nå.

Alle har jo forskjellig form både på bryt og brystkasse. Så hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til change og prøvd en :) da får du kjent hvordan den føles på din kropp. Og om du er usikker start med å kjøpe 1. Om deg går bra kan du jo kjøpe flere.

Jeg kjøpte flere forskjellige amme bh når jeg venter første mann. Feks fra boob. Men følte aldri at de spileløse ga nok støtte eller satt bra
Det var kun de fra change som føltes bra på.
 
Jeg er også på leting etter bedre bher fordi brystene begynner å bli veldig store og verre blir det når melka kommer de første ukene. Men jeg er så skeptisk til spiler på bh. Er ikke disse ubehagelig når du har store tunge bryst? Jeg har problemet med at ribbeina stikker litt ut så spilene gnager ofte oppå de. Men du sier at disse ikke gnager noen steder? o_O
Ikke for meg heller vært problem med gnaging når jeg har brukt denne typen bh. Tror de er veldig bra sydd altså, for jeg kan fort være sensitiv på det selv :) men syns generelt at Change har gode bher.
 
Hva har dere pakket av klær til babyen? Jeg tenker på i forhold til årstiden? Jeg har pakket både bomull og tynn ull, hentesett i ull og kjøredress. Så får jeg se ann været hva jeg kler babyen i når vi reiser fra sykehuset. På sykehuset så får vel babyene låne body under oppholdet der? Er vel kun klær til hjemreisen som trengs?
 
Hva har dere pakket av klær til babyen? Jeg tenker på i forhold til årstiden? Jeg har pakket både bomull og tynn ull, hentesett i ull og kjøredress. Så får jeg se ann været hva jeg kler babyen i når vi reiser fra sykehuset. På sykehuset så får vel babyene låne body under oppholdet der? Er vel kun klær til hjemreisen som trengs?
Ja, de har litt lånetøy på sykehuset. Har pakket ca som deg, noe bomull og noe tynn ull. Pledd til turen hjem ved behov.
 
Ja, de har litt lånetøy på sykehuset. Har pakket ca som deg, noe bomull og noe tynn ull. Pledd til turen hjem ved behov.

Men er det meningen at vi skal ta med egne klær til babyen under oppholdet? Tenker at det da også blir mye klesvask å ta med hjem etter oppholdet.
 
Men er det meningen at vi skal ta med egne klær til babyen under oppholdet? Tenker at det da også blir mye klesvask å ta med hjem etter oppholdet.

På ahus hadde de bodyer og bukser vi lånte sist. Men noen syns jo det er mest hyggelig å ha på egne klær der inne :) jeg tar med klær hjemmefra :)
 
Hva har dere pakket av klær til babyen? Jeg tenker på i forhold til årstiden? Jeg har pakket både bomull og tynn ull, hentesett i ull og kjøredress. Så får jeg se ann været hva jeg kler babyen i når vi reiser fra sykehuset. På sykehuset så får vel babyene låne body under oppholdet der? Er vel kun klær til hjemreisen som trengs?
Jeg tenker å pakke 2 sett med body og strømpebukse/bukse i bomull i str 50 og 56 til å ha på sykehuset og hjemturen. Det er bare 5-10 minutter med bil avhengig av trafikken så usikker på om vi trenger noe mer enn et teppe til å pakke rundt han i bilen. Det er vanskelig å vite hvor kaldt det har rukket å bli innen fødselen, men hvis det er kaldt får samboeren min bare varme opp bilen før han henter oss. Vi parkerer i en varm garasje og tar heisen opp til leiligheten, så babyen er ikke ute mange sekundene.
 
Hva har dere pakket av klær til babyen? Jeg tenker på i forhold til årstiden? Jeg har pakket både bomull og tynn ull, hentesett i ull og kjøredress. Så får jeg se ann været hva jeg kler babyen i når vi reiser fra sykehuset. På sykehuset så får vel babyene låne body under oppholdet der? Er vel kun klær til hjemreisen som trengs?

Jeg har pakket bare bomullsklær siden storebror ikke tålte ull så jeg vil ikke utfordre den nye huden med en gang. Vi har også bilstol pose som vi bruker hvis det er kaldt den dagen. Da trenger bare babyen body og strømpebukse egentlig for er så varmt oppi voksiposen. Er alltid låneklær på sykehuset så jeg bruker det som er der til vi drar. Da er det ekstra stas å ta på egne klær den dagen vi drar:happy:
 
549 kr :) så ikke billig, Men veldig gode og holder fasongen/støtten tross heftig bruk . Gnager/gnisser ingen steder. Kjøpte to til første som kom i mars i fjor som fortsatt er like gode. De har også god plass til ammeinnlegg og ullinnlegg :

Vis vedlegget 306281

Jeg er helt frelst altså :) men jeg har store puppene og sliter uansett med å finne gode bher på feks h&m.
Bhene har 2 års garanti om du ikke vasker dem i maskin :) om du ønsker tar de også mål av deg på change og finner ut nøyaktig hvilken størrelse og og vidde du behøver

Ja jeg bruker til vanlig bare change men viste ikke at dem har ammebh. Så nå blir det ut å kjøp den også
 
Men er det meningen at vi skal ta med egne klær til babyen under oppholdet? Tenker at det da også blir mye klesvask å ta med hjem etter oppholdet.
Jeg er sær og vil bruke mitt eget så jeg låner ikke av sykehuset.

Ellers så har jeg pakket klær i bomull. Hentesettet er i ull :) vi tar taxi hjem fra sykehuset så blir ikke så mye utetid :)
 
Back
Topp