Fødebagen

Har ikke pakka den enda, nei.. Hadde ikke tenkt å gjøre det før noen uker Er 31 nå. Har enda ikke kjøpt noe heller.. Tenker liksom at vi har god tid.

Har ikke pakket noe enda og drøyer til uke 36 tenker jeg :)
Ern lik bror sin så kommern på maks overtid :p

Vanlige joggebukser, som du bare har under magen til baby kommer? :) Jeg lurer på det nemlig, orker jo ikke kjøpe inn så mye stormage-klær disse siste månedene.
Prøv de haremsbuksene fra Cubus, de syns jeg er gode så de skal jeg pakke ned :)

Vanlige joggebukser, som du bare har under magen til baby kommer? :) Jeg lurer på det nemlig, orker jo ikke kjøpe inn så mye stormage-klær disse siste månedene.

Ja, vanlige joggebukser. De har en bred god kant med mulighet for snøring så de henger godt under magen synes jeg (bruker dem hjemme hver ettermiddag). Jeg kjenner også at jeg ikke er sånn supermotivert for å kjøpe masse gravidklær nå... er jo bare rett over 50 dager igjen til termin. :)

Er 31 + 0 nå og klør i fingrene etter å pakke! Har jo til og med gjort klart et eget rom til lille gutten selv om han sikkert kommer til å sove inne hos oss <3 Vil gjerne ha tips? Fikk beskjed av jordmor om at sukkerholdig mat og drikke (tørket frukt o.l., saft) var veldig lurt å ha pakket med seg, høytaler og spillelister, ladere, slippers til dusjing og gjerne egne tøfler til ellers. Ellers selvfølgelig klær til mini og mor, bilstol. Far får pakke sin egen :P Noen andre tips?

Og ja, selvfølgelig en eller to digge joggebukser til etterpå.

Har dere kjøpt de sykehusbleiene/nettingbleiene selv? Eller satser dere på å "stjele" fra sykehuset.

Er 31 + 0 nå og klør i fingrene etter å pakke! Har jo til og med gjort klart et eget rom til lille gutten selv om han sikkert kommer til å sove inne hos oss <3 Vil gjerne ha tips? Fikk beskjed av jordmor om at sukkerholdig mat og drikke (tørket frukt o.l., saft) var veldig lurt å ha pakket med seg, høytaler og spillelister, ladere, slippers til dusjing og gjerne egne tøfler til ellers. Ellers selvfølgelig klær til mini og mor, bilstol. Far får pakke sin egen :p Noen andre tips?

Har dere kjøpt de sykehusbleiene/nettingbleiene selv? Eller satser dere på å "stjele" fra sykehuset.
Kjøper til å ha hjemme (sånne Sykehusbleier) for jeg trengte masse av det sist. Har resept og frikort så får det gratis heldigvis :) men på sykehuset bruker jeg sykehusets bleier.

Leste ett sted at det bare var å begynne pakkingen i uke 31 så det er helt innafor :)

Jeg anbefaler å ha masse masse energi i den bagen. Jeg hadde med meg EN! sjokolade og 0.5 liter brus.. Kunne lett tripplet det!

Er 31 + 0 nå og klør i fingrene etter å pakke! Har jo til og med gjort klart et eget rom til lille gutten selv om han sikkert kommer til å sove inne hos oss <3 Vil gjerne ha tips? Fikk beskjed av jordmor om at sukkerholdig mat og drikke (tørket frukt o.l., saft) var veldig lurt å ha pakket med seg, høytaler og spillelister, ladere, slippers til dusjing og gjerne egne tøfler til ellers. Ellers selvfølgelig klær til mini og mor, bilstol. Far får pakke sin egen :p Noen andre tips?

Jeg brukte sykehusets. De nettingtrusene er ikke mye sexy, men de er veldig gode å gå rundt i. Brukte også sykehusets bind - de er mye mykere enn libresse feks, så var avhengig av de den første uka. Har senere supplert med bind fra apoteket (spør etter gode bind etter fødsel. Feks Attends nr 3 fungerer godt!). :)

Prøv de haremsbuksene fra Cubus, de syns jeg er gode så de skal jeg pakke ned :)
Så enig! De er nydelige. Har bodd i capri-varianten i hele sommer, og fortsatt. Og kjøpt meg to ekstra i lang for å ha klart til fødebagen. Myke bukser som ikke klemmer noe sted :-)

Så enig! De er nydelige. Har bodd i capri-varianten i hele sommer, og fortsatt. Og kjøpt meg to ekstra i lang for å ha klart til fødebagen. Myke bukser som ikke klemmer noe sted :)

Hehe ja jeg brukte de hele 3.trimester sist graviditet og har brukt de masse til nå:happy: er så deilig å ha på! Er sikkert også veldig grei etter fødsel.

Jeg er i uke 33 nå og tenkte å pakke i neste uke :D men i dag gjorde jeg et kjøp til baggen. Amme bher fra change.
20190821_144028.jpg
De anbefales på det sterkeste :) veldig god hold. Kjøpte også en lite dusjsåpe til å ha med som der ser hehe

Her er hva jeg ellers tenkte å ha med.

- myke gode joggebukser
- t skjorter og trøyer
- utallige truser
- sandaler/cross. Greit å bare skli på når man skal noe.
- egen sjampo, balsam og dusjsåpe. Veldig deilig å føle at man lukter "seg selv" :angelic:
- lett sminke som feks maskara og lipgloss. I tilfeller man føler man ser ut som et lik
- iPad, lader og ørepropper. Det var gull sist
- powerbank
- enkelt lesestoff.
- pose med m eller m&m . Digg å knase som energi :)
- purelan til brystvorter. Hadde ikke overlevd uten sist
- trusebleier til voksne for de første blødedagene
- vurderer å ta med ammeputen

Til lillebror:
- litt klær
- stort lillelamteppe

Til mannen
- rene t-skjorte, bukse, bokser og toalettsaker:)

Kommer sikkert på noe mer etterhvert

Hehe ja jeg brukte de hele 3.trimester sist graviditet og har brukt de masse til nå:happy: er så deilig å ha på! Er sikkert også veldig grei etter fødsel.
Ja, jeg tenker de burde funke fint etter fødsel også!

Jeg er i uke 33 nå og tenkte å pakke i neste uke :D men i dag gjorde jeg et kjøp til baggen. Amme bher fra change.
Vis vedlegget 306137
De anbefales på det sterkeste :) veldig god hold. Kjøpte også en lite dusjsåpe til å ha med som der ser hehe

Her er hva jeg ellers tenkte å ha med.

- myke gode joggebukser
- t skjorter og trøyer
- utallige truser
- sandaler/cross. Greit å bare skli på når man skal noe.
- egen sjampo, balsam og dusjsåpe. Veldig deilig å føle at man lukter "seg selv" :angelic:
- lett sminke som feks maskara og lipgloss. I tilfeller man føler man ser ut som et lik
- iPad, lader og ørepropper. Det var gull sist
- powerbank
- enkelt lesestoff.
- pose med m eller m&m . Digg å knase som energi :)
- purelan til brystvorter. Hadde ikke overlevd uten sist
- trusebleier til voksne for de første blødedagene
- vurderer å ta med ammeputen

Til lillebror:
- litt klær
- stort lillelamteppe

Til mannen
- rene t-skjorte, bukse, bokser og toalettsaker:)

Kommer sikkert på noe mer etterhvert

Hei
Må bare spør om du vil dele hva Bh koster?

Hei
Må bare spør om du vil dele hva Bh koster?

549 kr :) så ikke billig, Men veldig gode og holder fasongen/støtten tross heftig bruk . Gnager/gnisser ingen steder. Kjøpte to til første som kom i mars i fjor som fortsatt er like gode. De har også god plass til ammeinnlegg og ullinnlegg :

20190823_093004.jpg

Jeg er helt frelst altså :) men jeg har store puppene og sliter uansett med å finne gode bher på feks h&m.
Bhene har 2 års garanti om du ikke vasker dem i maskin :) om du ønsker tar de også mål av deg på change og finner ut nøyaktig hvilken størrelse og og vidde du behøver

549 kr :) så ikke billig, Men veldig gode og holder fasongen/støtten tross heftig bruk . Gnager/gnisser ingen steder. Kjøpte to til første som kom i mars i fjor som fortsatt er like gode. De har også god plass til ammeinnlegg og ullinnlegg :

Vis vedlegget 306281

Jeg er helt frelst altså :) men jeg har store puppene og sliter uansett med å finne gode bher på feks h&m.
Bhene har 2 års garanti om du ikke vasker dem i maskin :) om du ønsker tar de også mål av deg på change og finner ut nøyaktig hvilken størrelse og og vidde du behøver
Signerer her. Dette må være den beste amme-bhen for oss med litt store bryster!

Vis vedlegget 306281

Den skal jeg også investere i!! :D har vel en fra sist, uten spiler, men det syns jeg støtter litt lite. Venter til produksjon er i gang for fullt før jeg kjøper nye :)

Den skal jeg også investere i!! :D har vel en fra sist, uten spiler, men det syns jeg støtter litt lite. Venter til produksjon er i gang for fullt før jeg kjøper nye :)
Jeg syns det er så praktisk med den at den har en sånn funksjon at cup’en på en måte kan utvides/minskes ved hjelp av skulderstroppen. Er noe strikklignende materiale i cup’en som gjør det. Så den kan liksom tilpasses selv om puppene vokser litt med melka.

Vis vedlegget 306281

Jeg er også på leting etter bedre bher fordi brystene begynner å bli veldig store og verre blir det når melka kommer de første ukene. Men jeg er så skeptisk til spiler på bh. Er ikke disse ubehagelig når du har store tunge bryst? Jeg har problemet med at ribbeina stikker litt ut så spilene gnager ofte oppå de. Men du sier at disse ikke gnager noen steder? o_O

Back
Topp