Fødebagen

AnnieMa

Flørter med forumet
Er fødebagen klar jenter? :) Hvilken uke er du i såfall i. Min er halvfull og jeg må fortsatt pakke baby sin bag. Er i uke 35+4 så er vel ikke så veldig farlig enda, men man vet jo aldri :)

nei, har tenkt på det i flere uker, skjønner ikke hvorfor det skal være så vansklig å gjøre ? :P

Er bare 34 + 4 så har ikke dårlig tid selv om det kan skje nårsomhelst :)

Skal pakke til babyen og storesøster også :) Får vell prøve å ha det som et mål denne uken =)

Den er pakket vettu, er 35+6 i dag :)
Mangler ett par ting som vannflaske, mobillader, toalettmappe o.l. :)

Ja den er pakket. Mangler bare det som må oppi når vi skal dra, men har skrevet en liten lapp med de få tingene. Er vel egentlig bare ladere til mobil og kamera pluss litt ekstra drikke/snacks og toalettsaker. En uke til termin, så greit å ha fått den ferdig. :)

Pakket men mangler kamera. Er 37+6

Tørr ikke begynne, føler meg plutselig ikke helt klar. Har en følelse av at han kommer i uke 39 så avventer det litt til. Uke 37 + 2 nå :)

Har pakket den mange ganger! :-P blir aldri enig med meg selv hva jeg skal ha med, så da ble det en ekstra bag med div som kan stå i bilen i tilfelle jeg skulle trenge noe.... ;-) er i uke 40 nå, pakket den første gang i uke 35 :-P

Har ikke begynt ennå.. Fire uker til termin, føler ikke noe stress for har liten tro på at det skjer noe med det første. Og fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal ha i (+ noen av tingene bruker jeg jo liksom ennå)..

Nei, ordner d før vi drar på sykehuset :p Har jo testet litt med en innleggelse allerede :)

Har tenkt på det, men usikker på ka og kor mykje eg ska pakke med meg... Er i uke 34+5 no så føle eg fortsatt har litt god tid sjøl om eg føle at ho kjem før tida

Har begynt så smått.. :) 35 uker i måren.. Men håper jo så inderlig på at han kommer før av seg selv, eller at jeg får bli igangsatt, så tenkte d var greit å starte litt :)

Babybagen er klar og fødebagen nesten, mangler bare det som må vente :-) ladere, toalettmappe osv :-) men regner med eg får tid til å ta resten i pluss pakke til storebroren :-)

Har ikke pakket den, er 36+4 i dag. Har lista klar, så det skal gå ganske fort å pakke den når jeg bare får ånden over meg.

nei, har tenkt på det i flere uker, skjønner ikke hvorfor det skal være så vansklig å gjøre ? :P

Er bare 34 + 4 så har ikke dårlig tid selv om det kan skje nårsomhelst :)

Skal pakke til babyen og storesøster også :) Får vell prøve å ha det som et mål denne uken =)
Samme her... Blir ikke gjort....! :)

Noen småting som mangler.. Ting som strengt tatt ikke er nødvendige å pakke - men greit å bare ha på plass.. Shampo, balsam osv. Også noen bukser da..

Uke 38 på torsdag :)

Er vel halvveis klar ca, mangler litt klær til meg, toalettsaker og drikke/snacks. Pluss skift osv til far, men det får han ordne selv :p Tre uker til termin i dag.

Back
Topp