Ikke akkurat ting til den fysiske bagen, men greit til mannfolka.
http://mammanett.no/fodsel/15_tips_til_far_fodestua
http://mammanett.no/fodsel/15_tips_til_far_fodestua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme herEr så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir
Da kjøper jeg et par billige ammebh'er(slike sportstopplignende) til de første dagene så kan jeg heller dra å kjøpe noen i fine i rett str senere.AmmeBH er lurt å kjøpe etter noen dager. De første dagene er puppene i "vigør" og gigantiske. Men når melka stabililserer seg (fra sånn rundt dag 3 - 6) så ser man den størrelsen man kommer til å ha en stund framover. Selvfølgelig er de større før puppen er tømt, men dette har de lagt til rette for i ammeBH ene
Ja, jeg bør vel begynne å tenke litt på denna fødebagen selv.
Haha overhodet ikkeEr det feil å glede seg bare bittelitt til å føle seg skikkelig puppefin? haha
Hvilke papirer skal i bagen?
Jeg har en perm med alle papirene vi har fått på kontrollene samt helsekortet mitt.
De blodtypepapirene har jeg sett flere har skrevet opp, men det eneste jeg har av det du har ramset opp er helsekortetJeg har helsekort, blodtype papirene, et papir med sånne klistrelapper med navnet mitt på, og rosa "innskrivingspapir" med navn til både far og meg osv.
Skal bekrefte at sambo er pappa på tirsdag så vet ikke om vi får med oss noe da og eller ikke, men isåfall tar jeg med det og
De blodtypepapirene har jeg sett flere har skrevet opp, men det eneste jeg har av det du har ramset opp er helsekortet
Hvem har du fått de andre papirene av? Jeg sende inn en blekke med opplysninger til sykehuset så jeg tror det er innskrivningen her i området.
Farskapspapirer leverte vi hos JM sist gang, èn ting i boks
Jeg har nå en måned igjen, og er en knapp størrelse større enn vanlig. Ville kjøpt en kopp større, så du har plass til innlegg og sånn. Kan være greit å ha en eller to til ammestartenEr så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir
Vært på shoppingtur og da har jeg hvertfall fått én bh i hus, den kan jeg nesten bruke utenpå bh'en jeg har nå. Kan heller sende mor på shopping hvis behovet skulle bli akutt på sykehuset Kjøpte også et par basic ammetopper og noen vanlige cardigans. Til hjemreisen har jeg kjøpt en dingerikjole med dyp knapping (ammevennlig) med leopardskjerf til. Oj oj, her blir det MILF for alle penga! HahaJeg har nå en måned igjen, og er en knapp størrelse større enn vanlig. Ville kjøpt en kopp større, så du har plass til innlegg og sånn. Kan være greit å ha en eller to til ammestarten