Fødebagen

Greit å snart begynne å tenke litt på den berømte sykehusbaggen nå:)
 
Har begynt på den, trodde alle klærne skulle være tørre til idag men nei, det var de ikke, så da blir det å få slengt i siste rest til baby + badebukse og joggebukse til gubben imorgen :) hentesett får vi henta i påsken så får satse på at baby ikke kommer til uka :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bare kjøpt en enda, og tenker det får holde fram til babyen er kommet og jeg ser hva som skjer :) kjekt å ha en i alle fall :) og den er av tøy, ikke noe sånn som holder noe på plass for å si det slik så blir nok fler, men inntil videre klarer den seg :p god plass i den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er alle babyklær endelig vasket, så baggen (den lille kofferten) er endelig snart ferdigpakket :) skal ikke ha med så mye, sier jeg til meg selv, men synes det blir en del allikevel :p

Det eneste som gjenstår å pakke ned er pad, ladere, toalettsaker (en del av det brukes fortsatt, men toalettmappa er halvveis ferdigpakket), noe proviant vi sikkert bør kjøpe når vi er fremme, svangerskapspapirer og -bøker.
 
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her:eek:
Ikke vokst noe særlig på meg heller. (Helt greit for øvrig)
Jeg kommer til å dra innom change til uken og prøve bh-er og kjøpe en som det er litt "rom" i. Mtp at puppene vil jo fylle seg litt når melken kommer pluss at jeg skal ha innlegg i. :help
 
AmmeBH er lurt å kjøpe etter noen dager. De første dagene er puppene i "vigør" og gigantiske. Men når melka stabililserer seg (fra sånn rundt dag 3 - 6) så ser man den størrelsen man kommer til å ha en stund framover. Selvfølgelig er de større før puppen er tømt, men dette har de lagt til rette for i ammeBH ene :)

Ja, jeg bør vel begynne å tenke litt på denna fødebagen selv.
 
AmmeBH er lurt å kjøpe etter noen dager. De første dagene er puppene i "vigør" og gigantiske. Men når melka stabililserer seg (fra sånn rundt dag 3 - 6) så ser man den størrelsen man kommer til å ha en stund framover. Selvfølgelig er de større før puppen er tømt, men dette har de lagt til rette for i ammeBH ene :)

Ja, jeg bør vel begynne å tenke litt på denna fødebagen selv.
Da kjøper jeg et par billige ammebh'er(slike sportstopplignende) til de første dagene så kan jeg heller dra å kjøpe noen i fine i rett str senere. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fødebagen står halvklar i gangen, har ikke pakket den ut siden innleggelsen min enda :p må vell freshe den opp snart, selv om de fleste tingene jeg skal ha med, bruker jeg til hverdags. Er uansett bare 10 min til sykehuset, men vet hvordan det er å komme på sykehuset å skal innlegges uten å ha med noenting, føler seg veldig "naken" da :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvilke papirer skal i bagen?
Jeg har en perm med alle papirene vi har fått på kontrollene samt helsekortet mitt.
 
Hvilke papirer skal i bagen?
Jeg har en perm med alle papirene vi har fått på kontrollene samt helsekortet mitt.

Jeg har helsekort, blodtype papirene, et papir med sånne klistrelapper med navnet mitt på, og rosa "innskrivingspapir" med navn til både far og meg osv.
Skal bekrefte at sambo er pappa på tirsdag så vet ikke om vi får med oss noe da og eller ikke, men isåfall tar jeg med det og :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har helsekort, blodtype papirene, et papir med sånne klistrelapper med navnet mitt på, og rosa "innskrivingspapir" med navn til både far og meg osv.
Skal bekrefte at sambo er pappa på tirsdag så vet ikke om vi får med oss noe da og eller ikke, men isåfall tar jeg med det og :p


Sent from my iPhone using BV Forum
De blodtypepapirene har jeg sett flere har skrevet opp, men det eneste jeg har av det du har ramset opp er helsekortet :eek:
Hvem har du fått de andre papirene av? Jeg sende inn en blekke med opplysninger til sykehuset så jeg tror det er innskrivningen her i området.

Farskapspapirer leverte vi hos JM sist gang, èn ting i boks :p
 
De blodtypepapirene har jeg sett flere har skrevet opp, men det eneste jeg har av det du har ramset opp er helsekortet :eek:
Hvem har du fått de andre papirene av? Jeg sende inn en blekke med opplysninger til sykehuset så jeg tror det er innskrivningen her i området.

Farskapspapirer leverte vi hos JM sist gang, èn ting i boks :p


Blodtypepapirene fikk jeg legen til å sende meg i posten fordi de sku skrives opp på helsekortet, men tenker de er kjekke å ha med lell :) papiret med info om far og mor, det jeg kalte innskrivingspapir, er rosa og er med fordi her jeg skal føde blir man ikke skrevet inn så da er det enklere å levere det seier når man kommer så slipper man å svare på 100 spørsmål midt oppi masse rier :p fikk det papiret på OUL, samme med papiret med de klistrelappene, aner ikke hva de bruker de til, men de blir nå brukt så de er med :p

Skulle egentlig fikse farskapsgreiene siste mandag i mars meeen jeg sov visst litt væl lenge da jeg hadde glemt det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med kjøp av ammebh. Puppene har ikke vokst så mye i svangerskapet og jeg aner ikke hvordan dem blir :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har nå en måned igjen, og er en knapp størrelse større enn vanlig. Ville kjøpt en kopp større, så du har plass til innlegg og sånn. Kan være greit å ha en eller to til ammestarten
 
Jeg har nå en måned igjen, og er en knapp størrelse større enn vanlig. Ville kjøpt en kopp større, så du har plass til innlegg og sånn. Kan være greit å ha en eller to til ammestarten
Vært på shoppingtur og da har jeg hvertfall fått én bh i hus, den kan jeg nesten bruke utenpå bh'en jeg har nå. Kan heller sende mor på shopping hvis behovet skulle bli akutt på sykehuset :) Kjøpte også et par basic ammetopper og noen vanlige cardigans. Til hjemreisen har jeg kjøpt en dingerikjole med dyp knapping (ammevennlig) med leopardskjerf til. Oj oj, her blir det MILF for alle penga! Haha
ImageUploadedByBV Forum1397237030.445420.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp