Den er jo helt uten parfyme, jeg hadde aldri vondt av å bruke den etter fødselen... Den heter Lactacyd. Men kan jo hende andre er mer overfølsom en andre...? Klarte ikke du bruke det etter fødselen...?Intimsåpe er da og sånn såpe hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo helt uten parfyme, jeg hadde aldri vondt av å bruke den etter fødselen... Den heter Lactacyd. Men kan jo hende andre er mer overfølsom en andre...? Klarte ikke du bruke det etter fødselen...?Intimsåpe er da og sånn såpe hehehe
Har en stor bag fra Lycke. Ammeputa er liten og den tar jeg (tante) under armenDere som har tenkt til å ha med ammepute, hva pakker dere i? Har en medium trillekoffert jeg tenker å bruke, men har jo ikke sjans til å få med en Cozyfix oppi der![]()
Jeg fikk beskjed om å ikke bruke såpe jeg :sDen er jo helt uten parfyme, jeg hadde aldri vondt av å bruke den etter fødselen... Den heter Lactacyd. Men kan jo hende andre er mer overfølsom en andre...? Klarte ikke du bruke det etter fødselen...?
Har en stor bag fra Lycke. Ammeputa er liten og den tar jeg (tante) under armen![]()
Da bruker du jo ikke det.Jeg fikk beskjed om å ikke bruke såpe jeg :s
Nei men trodde det gjaldt alle da vet duDa bruker du jo ikke det.
Stropp den rundt magen på vei innJa, må vel bli noe sånt her også. Cozyfixen har en bag med stropp, om jeg ikke husker feil. Savnet sånn noe å bygge opp med forrige gang, så må nesten ha den med.
Stropp den rundt magen på vei innhehe. Jeg må også ha med min ammepute. Alle stillinger var ubehagelige sist og ingenting støttet ordentlig. Nå bare håper jeg å kunne amme lenger enn en uke.
Mistet 2,6 l blod, morkaka satt fast og ble hasteoperert 10 min etter fødsel. Fikk deretter infeksjon og havnet på intensiv ett døgn uten baby. Baby fikk heller ikke sugetak og jeg fikk også fødselsdepresjon. Så melka forsvant og jeg hadde ikke psyke til å prøve merHaha, fantastisk idé! Hva var grunnen til at ammingen bare varte en uke sist? Krysser fingrene for at du får fortsette så lenge du vil!
Mistet 2,6 l blod, morkaka satt fast og ble hasteoperert 10 min etter fødsel. Fikk deretter infeksjon og havnet på intensiv ett døgn uten baby. Baby fikk heller ikke sugetak og jeg fikk også fødselsdepresjon. Så melka forsvant og jeg hadde ikke psyke til å prøve merså håper så veldig ting går annerledes denne gangen!
TakkUff, da er det ganske håpløst med en sånn start! Det var jo ikke småtteri du måtte gjennom sist, så oddsen for at det går mye bedre denne gangen er jo veldig god. Håper det blir et enklere forløp denne gangen!![]()
Jeg fikk erfare at det å ha noe av favoritt snacksn min i sekken kunne vært lurt. Hadde halv pakket sekken og fikk bruk for den i forbindelse med en liten sjekk. Så når kvelden kom og søtsuget var stort så hadde jeg ingen ting å momse på.Så på mandag skal sekken pakkes med kjeks og sjokolade. Bare det ikke blir sånn at jeg må ha en egen snacks sekk for å få plass
![]()
![]()
Hva anbefaller folk som snack som er godt å spise på og samtidig noe som ikke tørker en helt utKjeks osv føler jeg kanskje kan bli litt tørt selvom jeg har store planer om å ta med en eller to pakker sjokoladeterapi kjeks
Og noe man kanskje ikke blir så kvalm av heller. Er førstegangsfødende og føler jeg ikke vet noe
![]()
Hva anbefaller folk som snack som er godt å spise på og samtidig noe som ikke tørker en helt utKjeks osv føler jeg kanskje kan bli litt tørt selvom jeg har store planer om å ta med en eller to pakker sjokoladeterapi kjeks
Og noe man kanskje ikke blir så kvalm av heller. Er førstegangsfødende og føler jeg ikke vet noe
![]()