Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kommer 3 så blir sikkert enda mindre utstyr denne gangen
Noe av det jeg har vært glad for å ha med meg de to andre gangene er:
Egne håndklær (orker ikke små)
Toalettsaker og egne såper
Purelan
Ammebh og topp
Lader til telefon
Myk bukse
Slippers
Ellers har jeg tusla rundt i sykehusskjorte.
Dette er vårt første barn, så jeg har sett litt på nett hva andre pakker med seg. Men jeg har ikke pakket noe enda. Om noen som har født før har noen gode tips tar jeg det gledelig imotSett mange tipser om disse kjølebindene og den derre ‘’spruteflasken’’ som man kan bruke på do. Er dette en lifesaver eller er det unødvendig?
Dette er vårt første barn, så jeg har sett litt på nett hva andre pakker med seg. Men jeg har ikke pakket noe enda. Om noen som har født før har noen gode tips tar jeg det gledelig imotSett mange tipser om disse kjølebindene og den derre ‘’spruteflasken’’ som man kan bruke på do. Er dette en lifesaver eller er det unødvendig?
Sånn spruteflaske vet jeg er standard å få på sykehuset når du har født i usa hvertfall!Jeg er også førstegangsfødende og har kjøp den pakka med kjølebind og spruteflasken. Og alle jeg har sankket med som har født før har sagt at det høres genialt ut!
Kommer sikkert an på hvor en føder men på Ålesund sykehus har de en liten hånddusj vedsiden av toalettet på alle romDette er vårt første barn, så jeg har sett litt på nett hva andre pakker med seg. Men jeg har ikke pakket noe enda. Om noen som har født før har noen gode tips tar jeg det gledelig imotSett mange tipser om disse kjølebindene og den derre ‘’spruteflasken’’ som man kan bruke på do. Er dette en lifesaver eller er det unødvendig?
Kanskje ikke så lurt å vaske underlivet med såpe rett etter en fødsel? AuauauJeg må nesten ha med med pepsimax og litt lakris hvertfall, håper mannen kan ta med, men har ei lita flaske Pepsimax i bagen har også med håndduk, shampoo og balsam og såpe... Slippers som kan være i dusjen... Vil også ha med meg litt sminke og slettetang til hjemreise dagen.. Ønsker også å kjøpe den der underlivvask flaska![]()
Vasker aldri underlivet med såpe, bare kroppKanskje ikke så lurt å vaske underlivet med såpe rett etter en fødsel? Auauau![]()
Intimsåpe er da og sånn såpe heheheVasker aldri underlivet med såpe, bare kroppbruker intimsåpe nedentil, ikke vondt etter de andre fødselene
![]()