Fødebag?

Kanskje på tide å pakke en.. :nailbiting:

Tror jeg skal begynne i morra... da er det 23 dager igjen... beskjed om å ringe sykehuset tidlig når fødselen er i gang så greit å ha den klar da....
 
Enda ikke pakka.. 12 dager igjen til termin.. :woot:

Oisann!! Her mente til og med samboer det var på tide å pakke litt.... storesøster kom før tida - selvsagt ikke noe selvfølge nå men greit å være klar... med ho hadde jeg bare pakka tøy til ho og pakka mine ting med rier.... ikke sikkert jeg har tid til det denne ganga...

Stelleveska er fylt opp med tøy til lillebror. Værre med tøy til meg selv for ser for meg det er de samme buksene jeg bruker nå om dagen jeg vil ha med på sykehuset... bruker løse sommerbukser mye, lei trange gravidbukser....
 
Oisann!! Her mente til og med samboer det var på tide å pakke litt.... storesøster kom før tida - selvsagt ikke noe selvfølge nå men greit å være klar... med ho hadde jeg bare pakka tøy til ho og pakka mine ting med rier.... ikke sikkert jeg har tid til det denne ganga...

Stelleveska er fylt opp med tøy til lillebror. Værre med tøy til meg selv for ser for meg det er de samme buksene jeg bruker nå om dagen jeg vil ha med på sykehuset... bruker løse sommerbukser mye, lei trange gravidbukser....
Var en her hjemme som ymtet frempå at jeg kanskje bør pakke noe.. sist pakket jeg dagen før termin,og så kom hu... Hehe..
Samme her med klærne.
 
Var en her hjemme som ymtet frempå at jeg kanskje bør pakke noe.. sist pakket jeg dagen før termin,og så kom hu... Hehe..
Samme her med klærne.

Den dagen som endte i fødsel sist hadde jeg tenkt å pakke mine ting....
 
Jeg MÅ pakke imorgen.
Lillesøster bag er pakket, og ompakket.
Endelig ferdig med listen min!

Screenshot_20190527_214818_com.example.android.notepad.jpg
 
Uff, må vel hive seg rundt.. Har ikke gjort annet enn å begynt på lista :nailbiting: Bebis sin er underveis, da!
Storesøster sin føler jeg er viktigst.
 
Storebror sin bag er klar, pakket med både ull og shorts:hilarious:

Baby sin er klar! Bruker liksågreit stelleveska. Vurderer å kjøpe et sett til i 44-48. Synes det var så koselig at storebrors første plagg var akkurat passe, så har med både 44, 48 og 50 :happy:

Fødebagen er vel også så og si klar, men skal se gjennom den igjen i dag og sjekke om det er noe jeg savner :p
 
Pakker dere ikke alt i en bag? :) Har alle hver sin? Blir ikke det veldig mye å drasse med seg? Jeg har ingen erfaring, derfor jeg spør :laughing002
 
Pakker dere ikke alt i en bag? :) Har alle hver sin? Blir ikke det veldig mye å drasse med seg? Jeg har ingen erfaring, derfor jeg spør :laughing002

Jag packar allt i en! och så varsin liten till kommende storebröderna. Kan inte förstå poänget med å drasse med 3-4 väskor og i tillegg skal folk ha med babynest och bbhugme och allsköns! men hver sin smak! :hilarious: Må ju göra det som blir bäst for var och en! Ser for mig de som packar inte ska bära lasset själva, det blir gubben som får göra :laughing021
 
Pakker dere ikke alt i en bag? :) Har alle hver sin? Blir ikke det veldig mye å drasse med seg? Jeg har ingen erfaring, derfor jeg spør :laughing002
Jeg pakker alt i en weekendbag. På første forsøk ble det litt trangt, så da fjernet jeg noe av det jeg hadde pakket. Forrige gang hadde jeg ingenting med, gikk greit det også :p Men tenker denne gangen at jeg er mer komfortabel i egne klær enn sykehusklær :)
 
Hadde med for mye klær til meg selv. Undertøy ble ikke brukt, da jeg kun brukte nettingtrusene fra sykehuset. Og sokker var bortkastet da jeg var så varm at jeg ikke orket å bruke det :p

Godisen jeg hadde pakket orket jeg ikke å spise noe av under fødselen (like greit siden det endte i keisersnitt), men den var god å ha på barsel :)

Hadde med for lite klær til lillebror, da klærne i 44 ble for små og de i 50 ble for store, og vi ikke hadde så mange plagg i 48 :)

Kameraet ble heller ikke brukt, da vi liksågodt brukte mobiltelefon :)
 
Hadde med for mye klær til meg selv. Undertøy ble ikke brukt, da jeg kun brukte nettingtrusene fra sykehuset. Og sokker var bortkastet da jeg var så varm at jeg ikke orket å bruke det :p

Godisen jeg hadde pakket orket jeg ikke å spise noe av under fødselen (like greit siden det endte i keisersnitt), men den var god å ha på barsel :)

Hadde med for lite klær til lillebror, da klærne i 44 ble for små og de i 50 ble for store, og vi ikke hadde så mange plagg i 48 :)

Kameraet ble heller ikke brukt, da vi liksågodt brukte mobiltelefon :)
Vi har fått brukt alt. Mannen måtte til og med ned å kjøpe flere skjorter og boxere. Men nå har vi vært her nesten en uke lenger enn planlagt..
 
Nå er bagen pakket! Tar med meg ei bukse og en genser. Og undertøy da. Husker jeg ikke brukte noe særlig klær sist.

Har sikkert med alt for mye klær til bebisen.

Mannen får pakke sin egen bag.
 
Back
Topp