Fødebag?

Curious

Betatt av forumet
Har du pakket den? Alt klappet og klart?

Selv har jeg begynt å planlegge den med å skrive en liste

Hva er et must å ha med for deg ?
 
Ikke tenkt på en gang :hilarious:
Må vel begynne å se på hva vi mangler.
 
99% klar :happy:

Ingen fasit her. Men slik ser fødebagen min ut :)

Helsekortet, fødebrev og andre papirer
Amme-bh’er
Ammeinnlegg
Purelan
Gode truser
Singleter
Noen løse bukser
Løse skjorter (ammevennlige)
Pysjamas
Morgenkåpe
Tøfler
Sokker
Shampo og balsam, dusjsåpe (i reiseflasker)
Deodrant
Lipsyl
Lotion
Tannkrem, tannbørste
Hårstrikk
Sminke
Sminkefjerner
Bomullspinner
Ansiktsvask
Fuktighetskrem
Mobillader
Mykt toalettpapir
Klær til gullet i størrelse 50 og 56. (Bodyer, bukser og luer)
Pledd

Skift til pappa :)
 
Har begynt å pakke, planen er å ha den klar i løpet av uka. Et must for meg er kvikklunsj-sjokolade! Så det er allerede pakket! Hadde jeg hatt den i skapet hadde den vært spist nå :laughing021
 
Har begynt å pakke, planen er å ha den klar i løpet av uka. Et must for meg er kvikklunsj-sjokolade! Så det er allerede pakket! Hadde jeg hatt den i skapet hadde den vært spist nå :laughing021
Den der spekepølse skal med i føde bagen her :hilarious:
Blir gøyt 17mai når man ikke får spise annet enn rømmegrøten og kringle :hilarious:
Men ellers har jeg ikke begynt på føde bagen enda :angelic: tenkte og handle inn noen topper en gang neste uke og begynne litt da... Og ja dorull skal pakkes ned etter tips her innefra eller var det fb :angelic:
 
Jeg begynner å tenke at hun kan jo komme før termin, ble jo tatt på senga med forrige. Hadde ingenting klart, han kom et par uker før termin (ikke prematur). Så i teorien kan hun jo komme om to uker, så denne gangen vil jeg ha ting på stell! :D

Jeg brukte ikke dopapir forrige gang, da brukte jeg sånn hånddusj under/etter dobesøk. Ellers tenker jeg drikkeflaske, hårstrikk og hårbånd kan være greit til fødselen så det havner nok i bagen også :)
 
Funnet frem klær til mageboern å lagt i et nett som står klart så bare legge over i en annen bag. til meg og annet er ikke funnet enda.
 
Har begynt litt til baby, og kjøpt inn sjampo og balsam, Asan og tannkrem i reisestørrelser. Kjøpt ammebher og ammesingletter.
Jeg pakker for litt flere dager til megselv, mtp at igangsettelse kan ta 2 - 3 dager.

Snapchat-1375332143.jpg Snapchat-426424067.jpg
 
Et tips er om du finner en fin og helt tynn morgenkåpe/kimono aktig greie.
Veldig ammevennlig og grei å slenge på, så føler man seg med engang litt freshere! Tights og en slik!
Og tørrsjampo! Hehe
 
Har begynt å pakke, planen er å ha den klar i løpet av uka. Et must for meg er kvikklunsj-sjokolade! Så det er allerede pakket! Hadde jeg hatt den i skapet hadde den vært spist nå :laughing021
Kjenner til den, jeg kunne ikke ha noe som helst i skapene. Samboeren gjemte godteriet sitt etter beste evne :p
 
Hvor mye tar dere med? Jeg klarer jo ikke bestemme meg for Hva klær baby skal reise hjem i :hilarious:
 
Hvor mye tar dere med? Jeg klarer jo ikke bestemme meg for Hva klær baby skal reise hjem i :hilarious:

När jag skulle packa första födebagen så tänkte jag detsamma, men så fant jag ut att de bittesmå kläderna tar ju ingen plass, så da fick det följa med noen skift! :hilarious::p
 
Vel hu har liksom bare 5-6 plagg.... og mulig vi blir der i mer enn 4 dager, så bedre føre var.
Ja alltid bedre med for mye enn forlite værtfall ;)
 
Back
Topp