Fødebag?

Jeg har med hentesett og 4 omslagsbodyer, 2 i str 50 og 2 i str 56. Det er jo anbefalt å ligge mest mulig hud mot hud, så tenker dette burde holde rikelig.

Jag tänkte vänta med å ta på kläder så länge som mulig! Tänkte sitta med lille på brystet så länge jag bara kan! Den där plastsängen man får ha på rummet kan dem bara köra ut! :Heartblue
 
Hos meg så er bare baggen funnet fram, hverken hentesett eller tøy i 50-56 er kjøpt inn :wacky:
 
Huff jeg skal ligge inne i 5 dager, pakke for ferie jeg da :hilarious:
 
köpte meg noen nye ammesingletter å ha i födebagen förra veckan, fant fram esken med ammekläder från tidligere, och där låg bara sån 10-15 st :laughing021 Tror jag klarar mig dessa månaderna med amming ja :laughing002
 
köpte meg noen nye ammesingletter å ha i födebagen förra veckan, fant fram esken med ammekläder från tidligere, och där låg bara sån 10-15 st :laughing021 Tror jag klarar mig dessa månaderna med amming ja :laughing002

Vet ikke hvor jeg har lagt mine fra sist....
 
Blir helt svett av å lese alt folk har med seg. Kan ikke skjønne at alt det er nødvendig.

Hvem tørker seg med papir rett etter en fødsel?!?
 
Blir helt svett av å lese alt folk har med seg. Kan ikke skjønne at alt det er nødvendig.

Hvem tørker seg med papir rett etter en fødsel?!?

Skjønner ikke vitsen av å irritere seg over hva andre har med seg i sin fødebag. Folk er forskjellige og da kan man jo selv erfare hva som passet en selv etterpå :)
 
Skjønner ikke vitsen av å irritere seg over hva andre har med seg i sin fødebag. Folk er forskjellige og da kan man jo selv erfare hva som passet en selv etterpå :)

Jeg irritere meg ikke, synes bare der er morsomt.
 
Jeg irritere meg ikke, synes bare der er morsomt.

Når du skriver at du blir helt svett, og avslutter med mye utropstegn og spørsmålstegn, virker det hvertfall som du bryr deg litt :p og at man hele tatt føler for å skrive en kommentar om det. Haha men men, folk er forskjellige :p
 
Når du skriver at du blir helt svett, og avslutter med mye utropstegn og spørsmålstegn, virker det hvertfall som du bryr deg litt :p og at man hele tatt føler for å skrive en kommentar om det. Haha men men, folk er forskjellige :p

Jeg ville aldri klart å irritere meg over noe skrevet på et forum :) Det er for fjernt for meg altså.
 
I morgen er jeg i uke 38, da tenker jeg å finne fram en bag og begynne å pakke litt. Vi bor 2,5 timer unna sykehuset, så det er ikke bare å stikke hjemom å hente noe heller. Er førstegangs, så aner egentlig ikke hva jeg trenger. Blir nok med noe unødvendig da:rolleyes:
 
Sist trodde jeg at jeg hadde goood tid så bagen var ikke klar i det hele tatt, så havnet jeg på sykehuset 3 uker før termin og hadde med meg minimalt, det var ikke noe særlig, men heldigvis bor vi nære sykehuset så mannen kunne hente ting ettersom jeg kom på det :p

Men denne gangen ble bagen pakket ferdig i uke 34! Bortsett fra innesko kom jeg på nå! Legger oppi ekstra ting om jeg kommer på mer.

Har med:
- Ammesingletter
- Joggebukser
- To tynne jakker
- Undertøy
- Sokker
- Tskjorte, boxer og sokker til mannen
- Tannkost og tannkrem til oss begge
- Mascara
- Drikkeflaske
- Medisinene mine
- Kamera
- Noen klær i str 44-50 til mini
- Bamse og hjemmestrikket teppe ❤️
- Purelansalve
- Ammeinnlegg

Har også pakket en sekk til storebror med klesskift nok for et par dager :)

Aner ikke hvor lenge vi blir der eller om det ender i vaginal fødsel eller keisersnitt så synes det er greit å pakke en del :)
 
Back
Topp