Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den der spekepølse skal med i føde bagen herHar begynt å pakke, planen er å ha den klar i løpet av uka. Et must for meg er kvikklunsj-sjokolade! Så det er allerede pakket! Hadde jeg hatt den i skapet hadde den vært spist nå
Kjenner til den, jeg kunne ikke ha noe som helst i skapene. Samboeren gjemte godteriet sitt etter beste evneHar begynt å pakke, planen er å ha den klar i løpet av uka. Et must for meg er kvikklunsj-sjokolade! Så det er allerede pakket! Hadde jeg hatt den i skapet hadde den vært spist nå
Tror jeg har tatt med hele garderoben hennesHvor mye tar dere med? Jeg klarer jo ikke bestemme meg for Hva klær baby skal reise hjem i
det jeg prøvde og unngåTror jeg har tatt med hele garderoben hennes
Vel hu har liksom bare 5-6 plagg.... og mulig vi blir der i mer enn 4 dager, så bedre føre var.det jeg prøvde og unngå
Hvor mye tar dere med? Jeg klarer jo ikke bestemme meg for Hva klær baby skal reise hjem i
Ja alltid bedre med for mye enn forlite værtfallVel hu har liksom bare 5-6 plagg.... og mulig vi blir der i mer enn 4 dager, så bedre føre var.
Jeg har med hentesett og 4 omslagsbodyer, 2 i str 50 og 2 i str 56. Det er jo anbefalt å ligge mest mulig hud mot hud, så tenker dette burde holde rikelig.Hvor mye tar dere med? Jeg klarer jo ikke bestemme meg for Hva klær baby skal reise hjem i