Fødebag

Tenkte mer på den lilleba pysjen, ville ikke potensielt sett "griset" til den [emoji28] Fikk bare på meg mammabukser etter fødselen sist, så jeg regner med at det er de som må være med dessverre [emoji51]
Ser ut til å være veldig behagelige klær fra lilleba da :)

Jeg har pakket en svart joggebukse, en gravidbukse og en etterfødsel bukse :)
 
Hver sin smak altså så er ikke no feil, men skal du gå med treningstights med grannytruser med bind under? :p jeg skal ikke ha no tettsittende pga den ultra snasne bleierumpa man får etter fødsel haha...
Haha, for ett syn! :knegg: Litt feil å kalle det treningstights gjerne, da den ikke er særlig tight.. men mannens t-skjorter er tenkt til å dekke godt nedforbi stumpen uansett :)

Angående lilleba pysjen så er jeg like bekymret for å grise til den som noe annet? Det må jo vaskes uansett? Det som er genialt med den er at du kan bruke overdelen som nattkjole alene, og du kan kneppe den opp ganske langt ned på brystet. Jeg foretrekker å ha noe på meg når jeg sover, og lilleba sine pysjer er behagelige uansett årstid.
 
Har begynt å pakke litt, tenkte å kanskje gjøre resten nå[emoji5] En ting jeg kom på jeg skal ha med i stellebagen til baby, er tørre engangskluter som vi bruker her hjemme. Husker at det "tørkepapiret" på sykehuset var så hardt å stivt!
 
Haha, for ett syn! :knegg: Litt feil å kalle det treningstights gjerne, da den ikke er særlig tight.. men mannens t-skjorter er tenkt til å dekke godt nedforbi stumpen uansett :)

Angående lilleba pysjen så er jeg like bekymret for å grise til den som noe annet? Det må jo vaskes uansett? Det som er genialt med den er at du kan bruke overdelen som nattkjole alene, og du kan kneppe den opp ganske langt ned på brystet. Jeg foretrekker å ha noe på meg når jeg sover, og lilleba sine pysjer er behagelige uansett årstid.

Haha okei da forstår jeg mer av tights situasjonen din :p
Den lilleba hørtes deilig ut! Jeg har ikke noe slikt, men sist fødsel bodde jeg i de myke blå sykehusskjortene nettop pga det du skriver :p de er myke, lange med knapper som gjør det lett å amme haha
 
Haha okei da forstår jeg mer av tights situasjonen din :p
Den lilleba hørtes deilig ut! Jeg har ikke noe slikt, men sist fødsel bodde jeg i de myke blå sykehusskjortene nettop pga det du skriver :p de er myke, lange med knapper som gjør det lett å amme haha

Den er utrolig deilig! Men jeg er førstegangs uansett, så ser for meg at jeg pakker denne bagen litt i blinde.. Kan fort ende opp i sykehusklær til både meg og lille, men det skader jo ikke å ha klær du vanligvis trives i lett tilgjengelig :)
 
Jeg fant meg en morgenkåpe på salg på h&m i går. Leopardmønstret. Den er forholdsvis lang og vid, og veldig lett og luftig. Tror den kan bli fin å amme i, siden den er såpass tynn (og heldigvis ikke gjennomsiktig) [emoji846]
 
Sniker litt fra vi som har mistet-forumet, jeg starta jo ferden i denne gruppa sist. Følger litt med på dere fra sidelinja ;) vil bare si at til dere som skal føde i Stavanger så har de engangskluter til vasking av baby, men de er grovere enn de en kjøper i sånn firkanta pakke på apoteket...ville heller tatt med en sånn. Babytøyet vi fikk låne da jeg fødte der i 2013 var superslitt og veldig for stort, så jeg ville heller tatt med litt ekstra tøy hjemmefra. Føden var fenomenale, følte oss veldig godt ivaretatt selv om det var travelt for dem. Så fikk det heller være at barselhotellet var underbemannet og ikke en god opplevelse, men jeg tror vi var uheldige og at det ikke gjelder vanligvis.

Anbefaler å ta med myke klær til deg selv og baby, litt snacks til fødsel og etterpå (en får mat, men sykehusmat er kjipt...). Kamera og lader, telefonlader og ellers det som de andre har nevnt av salver etc er lurt. Egne bind og truser, ikke sikkert en får bruk for kjempebleiene :) og slippers/sandaler!

Lykke til alle sammen!
 
Jeg fant meg en morgenkåpe på salg på h&m i går. Leopardmønstret. Den er forholdsvis lang og vid, og veldig lett og luftig. Tror den kan bli fin å amme i, siden den er såpass tynn (og heldigvis ikke gjennomsiktig) [emoji846]

Bilde?:)
 

Nå er jeg bare 156cm, så blir jo ekstra lang til meg, når til midt på leggen [emoji6] denne er i str S/M og det er ingen problem med nok stoff rundt magen [emoji5]
9a69c389c78602ca0821ca3d708d2946.jpg
 
Haremsbuksene fra Cubus er såå deilige, så har kjøpt inn et par slike til fødebagen. Og en ny pakke med sokker, da følelsen av helt nye sokker er såå deilig :hilarious::happy: ellers er ammetopper og ammebh på plass til meg.
Håper på en liten bytur i dag om formen tillater det for å kjøpe inn en deilig og myk hettegenser, samt litt snacks :happy: også burde jeg finne meg et par tøfler, det har jeg helt glemt! :happy:
 
Jeg har forresten pakket med badebukse til mannen sånn i tilfelle det skulle bli aktuelt med badekar, regner med han synes det er greit å få dekke seg litt til :rolleyes:
 
Jeg har forresten pakket med badebukse til mannen sånn i tilfelle det skulle bli aktuelt med badekar, regner med han synes det er greit å få dekke seg litt til :rolleyes:
Ja dette har jeg også tenkt litt på, for her spurte han om han kunne sitte sammen med meg i badekaret. Så lurte litt på om man bare skulle ha med ekstra boxer, eller om han burde ha badebukse på..
 
Ja dette har jeg også tenkt litt på, for her spurte han om han kunne sitte sammen med meg i badekaret. Så lurte litt på om man bare skulle ha med ekstra boxer, eller om han burde ha badebukse på..

Jeg aner ikke hva det er plass til og sånn, men tenker at den tar uansett ikke allverdens plass så slenger den oppi ;)
 
Jeg aner ikke hva det er plass til og sånn, men tenker at den tar uansett ikke allverdens plass så slenger den oppi ;)
Godt poeng, det gjør vi også :)
 
Kanskje dumt spørsmål, men hva kommer dere selv til å ha på dere i badekaret?
 
Hadde ikke på meg noe i badekaret sist jeg fødte, men selve fødselen var ikke i vann. Hadde en håndduk over brystet for å ikke føle meg så veldig naken.
 
Ok, var det jeg trodde [emoji4] Ble bare litt usikker siden mannen skulle ha badebukse [emoji6]
 
Back
Topp