Fødebag

Skulle ønske ammetoppene kom i versjoner som ikke viser kløft, jeg. De jeg har sett er så utringet. Eller, kan ha noe å si at puppene er så digre at de velter seg ut. Men uansett, noen tips? :) Gjerne noe uten stropper slik at skuldrene er dekket også.
 
Skulle ønske ammetoppene kom i versjoner som ikke viser kløft, jeg. De jeg har sett er så utringet. Eller, kan ha noe å si at puppene er så digre at de velter seg ut. Men uansett, noen tips? :) Gjerne noe uten stropper slik at skuldrene er dekket også.
Tror Boob har en del t-skjorter :)
 
Har ikke pakka. og har heller ikke skrevet liste enda.
Pakker sikkert når jeg begynner å kjenne noe. Men greit å ha lista klar på forhånd :D
 
Har du prøvd disse? Er det greie? Hvordan er de i str?
Ikke fra denne selgeren, men hadde noen sånne sist.. Helt greie, litt små i str bare.. =)
 
Jeg har skrevet ned liste for meg, baby og gubbe. Nå mangler det å skrive liste for de 2 storesøsknene som plasseres bort og å pakke alt da.. Kjenner jeg stresser litt tross at det er lenge igjen til februar.
 
Har ikke tenkt så mye på denne bagen ennå. Skal på en overnatting med jobben i helga, så jeg tenker at etter det skal jeg hive meg på pakking av fødebagen. Har ganske klart oppi hodet mitt hva som skal i. Må visst ut å kjøpe meg singletter ser jeg nå. Var veldig praktisk sist, men heiv de da jeg var drittlei av de når ammeperioden var over ( holdt på ei stund da). Har ellers vasket alle klærne til lillemann. Mangler noen knapper til hentesettet og så er vi klar. Og så må jeg redegjøre for babybilstolen.
 
Nope ikke enda, tenker å pakke den rundt uke 36... :p Har begynt å skrive liste:D
 
Jeg har nå pakket min også, da jeg var på sykehuset på mandag, og ble nesten lagt inn pga forkortet livmorhals, så greit med alt som er i orden nå :p:D
 
Nei ikke enda, har listen klar sånn ca. Men vanskelig å pakke alt da mye er ting som brukes til værdan.. :) men ja begynt å tenke tanken. Må kanskje kjøpe inn noen ting først :)
 
Er det noen klær som man man låne på sykehus eller bør man ha all inneklær med lurer jeg på?
Jeg personlig er ikke så veldig glad i verken sykehusskjorter eller bodyene. Anbefaler å ta med noen løstsittende klær til deg selv, så det ikke strammer over eventuelle såre pupper. Viktig at det også er plass til store bind og restene av magen i buksa.
Bodyene er gjerne sånn ca str 62, noe mine unger har druknet i. Omslagsbodyer og strømpebukser i liten str er greit å ha til den lille. Ikke så gøy å dra bodyene over hodet på nyfødte
 
Jeg personlig er ikke så veldig glad i verken sykehusskjorter eller bodyene. Anbefaler å ta med noen løstsittende klær til deg selv, så det ikke strammer over eventuelle såre pupper. Viktig at det også er plass til store bind og restene av magen i buksa.
Bodyene er gjerne sånn ca str 62, noe mine unger har druknet i. Omslagsbodyer og strømpebukser i liten str er greit å ha til den lille. Ikke så gøy å dra bodyene over hodet på nyfødte
Takk skal du ha!))
 
Back
Topp