Fødebag

Her er min liste. Ferdig pakket i dag.

FØDEBAGEN:
Helsekortet
Dorull
Sminkespeil
Hårbørste
Sjampo
Balsam
Tørrsjampo
Føner
Lipsyl
Nesespray
Fuktighetskrem
Deodorant
Liten sminkepung
Tannbørste
Tannkrem
Ammeinnlegg
Ammebh
Bukse
Svart bluse
2 Store truser
2 par Sokker
Ammesinglet
Genser
Pysj
Tynn morgenkåpe
Tøfler
Lader
Litt sjokolade
Drikkeflaske

Baby:
Teppe
Smokker
2 pysjer
2 Ulltøy-sett
Ull lue og ullvotter
Bamse

Bilstol med nyfødtinnlegg
Bilstolpose
 
Glemte nesten hvor mye jeg hovnet opp i beina etterpå, så tøflene til mannen blir med.
 
Skal iværtfall skrive en liste :p så om jeg ikke når å pakke den (som sist) så kan mannen pakke ned det som står på listen i stedefor å løpe rundt som en hodeløs frosk (som sist) :p
 
Jeg tenker på lange ammesingletter :) Syns de på HM er så korte etter et par vask, men fant noen fine på kappahl blant annet.
 
Jeg tenker på lange ammesingletter :) Syns de på HM er så korte etter et par vask, men fant noen fine på kappahl blant annet.
Sliter med det jeg og... Jeg kan som sagt bruke de fra HM for jeg er så kort i overkroppen.. Men de litt lengre finner jeg ingen steder.. :-(

Har de ammetopper på Kappahl...?
 
Sliter med det jeg og... Jeg kan som sagt bruke de fra HM for jeg er så kort i overkroppen.. Men de litt lengre finner jeg ingen steder.. :-(

Har de ammetopper på Kappahl...?
Ja de hadde disse! Og de er litt lenger! :D Jeg er lang i ryggen så må dra ned de på HM heeeeele tiden! Blir gal! :p og magen bruker et par dager på å trekke seg sammen også så:p ImageUploadedByBV Forum1451842078.755842.jpg
 
Ja de hadde disse! Og de er litt lenger! :D Jeg er lang i ryggen så må dra ned de på HM heeeeele tiden! Blir gal! :p og magen bruker et par dager på å trekke seg sammen også så:p Vis vedlegget 154036
Hmmm.. Kanskje vurdere de da... Ja, magen er jo liksom ikke ''singlet-klar'' etter 2 dager o_O :p
 
Fødebagen:

Til meg
Ammesinglet x2
AmmeBH
Kosebukse Cubus (grå og sort✅) x2
Mammatights x1✅
Bokser x3
Truser (ekstra store) x3
T-skjorte (bergunder fra HM) ✅
T-skjorte (grå fra HM)
Cardigan (mørkeblå lang)
Cardigan (svart lang)
Bind
Toalettpapir✅
Sminkepungen‼️
Shampoo/balsam✅
Fuktighetskrem✅
Bottom spray✅
Ansiktsrens
Ansiktskrem✅
Deo✅
Sminkefjerner ✅
Purelan ✅
Tøfler✅
Sokker ✅
Tannbørste✅
Tannkrem✅
Lader til telefonen ✅
Speilrefleks kamera ✅
Linser✅
Helsekort ✅
Hårstrikk ✅
Penn, papir
Lipsyl
Rosa bok ✅

Snacks
Pepsi Max
Red bull✅
Sjokolade ✅
Nøtter✅
Knekkebrød✅
Vannflaske (lilla) ✅
Smågodt ✅


Til baby
Stellebagen full av klær + 1 smokk ✅


Til min kjære
iPad‼️
Tannbørste ✅
Tannkrem✅
Boksere x2 ✅
Sokker x2✅
Joggebukse
T-skjorte x2 ✅
Deo
Såpe
 
Starter i sted med bagen :D
I den ligger nå:
En stor/løs bukse
To ammesingletter
En ammeBh
Crogs (må bruke plastikk/skinn på sykehuset her)
Sokker
4 par ammeinnlegg i ull
Toalettvesken ligger på badet, klar for å puttes i bagen.
 
Er det noen klær som man man låne på sykehus eller bør man ha all inneklær med lurer jeg på?
Til deg eller bebisen? Der jeg har vært har de sykehusskjorter som er gull verdt til mor og bodyer osv til den lille, pluss at det var veldig varmt der.
 
Til begge deler)) har de t-skjorte og eller kun skjorter?)))

Her har de enkle bodyer til barna, usikker på om de har sparkebukser og sånt. Så har de kun disse flotte nettingtrusene og lange skjorter til mor. Noe som er kjempekoselig når man får besøk
 
Back
Topp