Fødebag

Jeg har heller ikke begynt å pakke enda. Tenker begynne å pakke når jeg går ut i permisjon fra jobben :)

Men har en følelse av at jeg burde begynne å lage en liste over hva som skal tas med i baggen, slik at min kjære veit hva han må pakke ned dersom fødselen skulle starte før termin :)
Ja, det var det jeg tenkte å, lagde en liste sånn at samboeren vet hva han må pakke hvis fødselen starter før jeg har fått pakket. Jeg pakker sikkert ikke før jeg går ut i permisjon, jeg er så innstilt på at jeg kommer til å gå langt over tiden og bli satt igang i romjula uansett (mamma gikk langt over med både meg og søsknene mine, og ble satt igang med to av oss), så det kommer til å bli et sjokk for meg om han her plutselig vil ut før termindato :P (krysser fingrer og tær for at han kommer før jul)

Får man ikke låne morgenkåpe på sykehuset? Søsteren min fikk det på Ullevål, men det er jo 25 år siden neven min ble født da.. - ja, jeg er attpåklatt:-)
Jeg og mannen deler lista over fødebagen i Google docs, så kan han også føre på ting ved behov, og hele tiden ha den tilgjengelig. Skal også printe den ut og legge den i fødebagen. Jeg føler det er godt å ha kontroll på hva jeg har med til sykehuset, siden jeg ikke kommer til å ha kontroll på hva som skal skje på sykehuset:-) Er veldig spent på alt sammen!

Får man ikke låne morgenkåpe på sykehuset? Søsteren min fikk det på Ullevål, men det er jo 25 år siden neven min ble født da.. - ja, jeg er attpåklatt:-)
Jeg og mannen deler lista over fødebagen i Google docs, så kan han også føre på ting ved behov, og hele tiden ha den tilgjengelig. Skal også printe den ut og legge den i fødebagen. Jeg føler det er godt å ha kontroll på hva jeg har med til sykehuset, siden jeg ikke kommer til å ha kontroll på hva som skal skje på sykehuset:-) Er veldig spent på alt sammen!

Jeg var på StOlav og gitt at vi var på pasienthotellet har de sikkert noen morgenkåper å oppdrive i en eller annen etasje, men for min del var det mye annet jeg trengte før jeg begynte å savne det. Bruker den jo så og si aldri ellers så det forklarer sikkert saken ;)

Jeg var på StOlav og gitt at vi var på pasienthotellet har de sikkert noen morgenkåper å oppdrive i en eller annen etasje, men for min del var det mye annet jeg trengte før jeg begynte å savne det. Bruker den jo så og si aldri ellers så det forklarer sikkert saken ;)

Hehe, jeg elsker badekåpe. Har en til sommerbruk, og en utrolig myk og god til vinterbruk:-) Mulig jeg må ta med den da, har ikke bestemt meg..

Har ikke planer om å bli på sykehuset mer enn absolutt nødvendig, så pakker vel ikke stort mer enn et skift, litt toalettsaker og hentesett til nurket. Sist dro jeg hjem etter en natt, skulle gjerne dratt hjem samme kvelden, men fikk ikke lov pga blodtrykket.

Har ikke pakket enda, ikke tenkt til å pakke den før om enda noen uker. Men har gjort meg opp noen tanker om hva som skal være med :)

I dag har jeg pakket alt til babyen, samt ammeinnlegg og begynt på toalettsakene:-) Føles godt å være igang! Har printet ut lista over alt som skal med, og skal gule ut det som er pakket:-) Kjenner ordensgenet har slått til igjen!

I dag har jeg pakket alt til babyen, samt ammeinnlegg og begynt på toalettsakene:-) Føles godt å være igang! Har printet ut lista over alt som skal med, og skal gule ut det som er pakket:-) Kjenner ordensgenet har slått til igjen!
Du kan veldig gjerne få legge ut lista her altså!
Jeg har glemt alt fra første svangerskap, så aner ikke hva som skal i bagen ;) haha

Du kan veldig gjerne få legge ut lista her altså!
Jeg har glemt alt fra første svangerskap, så aner ikke hva som skal i bagen ;) haha

Hehe, aner ikke hvordan jeg kan kopiere lista inn her.. Og den er lang:-)

Hehe, det er vel mer en avhandling over 2 A4-sider;-) Kan snart ta en bachelor i Fødebag jeg nå:-)

Hehe.. Vil fortsatt se. Har notater i kryss og tvers her selv :)

I dag har jeg i alle fall handlet inn nøytral sjampo, balsam, såpe og deodorant til oss voksne som skal med i fødebagen :D Ellers må jeg vaske babytøyet før jeg kan pakke ned noe av det :)

Jeg har ikke kjøpt meg veske/bag til å pakke i engang jeg :o

Jeg har endelig fått fingeren ut og bestilt meg en stelleveske, så har en på vei i posten. Ble ikke den jeg egentlig ønsket meg, men det er da plass til bleier og skift i den ;)

Jeg drømte at fødselen startet her om dagen. Jeg ble dritstresset fordi jeg ikke har pakket fødebag, og mest av alt fordi jeg ikke har amme-bh. Haha! Hvordan skulle dette gå, liksom..

Må nok begynne å vaske opp klær og sånt til lille bebis snart. Er 33 uker i morgen, så tror jo ikke et er noe særlig fare for at fødselen plutselig starter enda, men godt med alt som er gjort :)

Back
Topp