Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han må vel ha med seg noe han også,men det får han jammen pakke selv!![]()
Det variere nok fra sykehus til sykehus, men som oftest er det vel du kafé eller kiosk han kan kjøpe seg noe.Må far ha med egen mat under fødselen?
Ok, da bør jeg kanskje finne ut av hvordan det er hos oss. Ser ikke for meg at man begynner å smøre matpakke når man skal av gårde på sykehusetDet variere nok fra sykehus til sykehus, men som oftest er det vel du kafé eller kiosk han kan kjøpe seg noe.
Fikk ikke servert mat på sykehuset her, men kunne kjøpe seg på kiosken eller butikkenOk, da bør jeg kanskje finne ut av hvordan det er hos oss. Ser ikke for meg at man begynner å smøre matpakke når man skal av gårde på sykehusetOg noe mat må han jo ha, om fødselen tar lang tid..
Må far ha med egen mat under fødselen?
Her må far betale for mat og overnatting. Under fødselen må han eventuelt kjøpe i kiosken, men tror vi pakker med litt mat å. Har fått tips fra andre at det kan være lurt å ta med litt mat, så ikke han må løpe i kiosken og være mer borte fra fødestua enn nødvendig. Har hørt om de som har gått glipp av å få være med inn på hastekeisersnitt, fordi de har vært ute å kjøpt mat når det har blitt bestemt.Må far ha med egen mat under fødselen?
Det er det jeg tenker på og. Vil ikke at han skal fly ute under fødselenHer må far betale for mat og overnatting. Under fødselen må han eventuelt kjøpe i kiosken, men tror vi pakker med litt mat å. Har fått tips fra andre at det kan være lurt å ta med litt mat, så ikke han må løpe i kiosken og være mer borte fra fødestua enn nødvendig. Har hørt om de som har gått glipp av å få være med inn på hastekeisersnitt, fordi de har vært ute å kjøpt mat når det har blitt bestemt.