Føde så snart som mulig etter 37??

Jeg er også skikkelig lei og fødeklar, men har litt blandede følelser.
For min egen del kan jeg føde NÅ, er 38+4 i dag.
Er bare 3 uker siden vi flyttet, og holder fortsatt på med oppussing av stue og kjøkken. Ønsker selvsagt å få huset i orden før frøkna kommer til verden :)
Men etter å ha vært sykemeldt helt siden nyttår er jeg ganske lei av å gå hjemme BARE med "vondter". Gleder meg veldig til å bli nyttig igjen, og ha noe givende å gjøre. Å være ubrukelig er en av de værste følelsene som finnes, iallefall for en rastløs sjel!
Men, snuppa kommer når hun er klar, så jeg må nok bare vente :)
 
Jeg vil heller ikke gå OVER tiden! Da tenker jeg tiden går sakte! Spes ol man hsr født før termin før :p
 
Med førstemann var jeg ikke utålmodig i hele tatt, hadde ikke tid til at hun skulle komme før termin for vi drev og flyttet. Hadde store bekkenplager med henne også, som jeg har nå. Hun kom 10 dager etter termin,


Denne gangen er jeg sååååå dritlei! Jeg har vondt overalt, får ikke puste, klarer ikke å gå, har fått maserier (jeg er 35-6) og har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor veslemor for mamma orker jo ingenting :(
 
Jeg synes det begynner å bli tungt, men ønsker at hun holder seg der inne til nærmere termin. Sist kom hun 12 dager før og det var jeg ikke helt forberedt på. Nå venter jeg at hun kommer når som helst, men det er jo litt kjedelig å miste permisjonsdager pluss at det er enklere å koordinere med pass av 2-åringen i påskeferien. Så jeg har bestilt en påske-baby så får vi se når hun bestemmer seg for å komme ut (termin 7. april, liten tro på å gå over).
 
tenker akkurat nå at i uke 37 så er det helt greit om han kommer. Jeg har sinnsykt mye halsbrann og oppkast har tatt seg opp. Jeg våkner flere ganger på nettene av at jeg har halsbrann og medisiner virker veldig lite.
så jeg vil gjerne ha han ut så fort han er klar
 
Vil føde når babyen er klar for det! :)

Min første kom uke 37+3, og måtte ha lysbehandling pga gulsott.
Ellers frisk og rask.
Fikk beskjed at hun kanskje ville være litt sen, men alltid vært langt framme! :)

Andre barnet kom dagen før termin.
Hadde også gulsott, men slapp lysbehandling så vidt.
Motorisk sen, men det skyldtes fødselen og nakke/rygg problemer etter det.

Alt etter uke 37 regnes jo innenfor termin.
En bekjent fødte uken før dette også, og er like langt framme som fullbårne.
 
Her må lillegutt gjerne holde seg inne til termin:) har min siste arb.dag til uken, og siden formen og kroppen er relativt bra har jeg ikke dårlig tid. Men han er hjertelig velkommen om han bestemmer seg for å komme før altså :) selv om man "mister" permisjon.. forstår dere som har plager veldig godt, hadde jeg hatt mange plager hadde antageligvis jeg også ønsket at han kom før termin.. :)
 
Jeg er i uke 36+4, og for min del kan han komme på dagen 37+0! Hvorfor? Fordi jeg rett og slett er lei av å gå gravid! Det har vært koselig med disse månedene der han har vokst inni meg og jeg har fått lov til å bli kjent med han, men nå vil jeg bli kjent med han utenfor magen! Jeg vil se han. Ta på han. Kose med han. Holde han. Vise han frem. Og til sist men ikke minst: få tilbake kroppen min! Gleder meg til å begynne å trene igjen og føle meg freshere. Å låne bort kroppen sin i 9 mnd er lenge! Hurra for jobben vi har gjort!! :)
 
Nå tenker jeg jo før jo bedre.. UL idag viste bitteliten baby, så da håper jeg hun vil ut før termin så jeg slipper å bli satt igang..
 
Back
Topp