Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Kl 15:41, dag 1 igangsettelse❤️
Ikkje skjedd noko ifht rier, litt kraftigere kynnere kanskje men. Prøvde å pusha litt å få neste dose tidligare, men isteden skulle eg få dobbel dose kl 16:30 dersom det ikkje var framgang :) så snart ny ctg ig vurdering.

Octavia ligge endo fint i hodeleie, men eg blir litt stressa når hu sparke på inni der :hilarious: har satt på beroligende oljer i diffuseren, og prøve å roa tankar ned. Tenkte å setta på ein film, og får berre SÅ lyst å sjå avatar filmane, men usikker om dei e veldig oxytocinvennlige:cool:

Har forresten også fått tatt blodprøver og lagt inn veneflon om det brått skulle bli akutt keisersnitt. Komme nok og til å be om å få lagt inn epiduralslange mens eg endo e oppegåande, og heller satse på at me ikkje får bruk for den. Har iallefall IKKJE lyst å gå glipp av egen fødsel om det blir HKS, i tillegg e narkose noko av det vondaste eg har opplevd, så det og vil eg absolutt unngå. Måtte ha sjuke mengder smertestillande sist eg blei lagt i narkose pga smertene den gav, måtte avbryta fleire gonger før den blei satt skikkelig. Og eg kan sikkert ikkje få det når eg har ein baby i magen liksom. Men ja, må berre renska hodet for alle scenario, tenka, handla og legga det bak meg ❤️
Snapchat-387126173.jpg
 
Tenker masse på deg, og hvor du er i løypa❤️❤️❤️
 
Her var det spennende!! Masse lykke til, nå skal du endelig få møte Octavia :love017
 
38+5, igangsettelse dag 2, 31.Januar✨

I går kveld kl 20:30 starta det endelig litt rier. Dei kom ca kvart 2,5min og varte i 30-40sek. Men tok seg ikkje opp i styrke. Kl 23:00 etter 50min med ctg som viste at det ca var 5 rier på 10min, blei både eg og jordmor veldig usikre på om me skulle setta ny cytotec. Sjansen var der jo at det kun resulterte i riestorm på samme nivå, som e sinnsjukt utmattande. Eg tenkte at det besta for meg var å berre prøva å sova på disse, og henta litt kye krefter. For siden det er eit lite sjukehus er det kun bakvakter på nettene, så både epidural, KS og alt slikt er liksom hakket meir uforutsigbart på nettene sjølv om dei har max innrykkstid. Så eg la meg til å sove med paracet innanbords og varmeflaske utanbords. Sov av og på fram til ca 05, fra då dabba riene av og eg sov godt til halv 8 :)

Så idag kl 08:30 etter ctg måling satt dei dobbel dose cytotec. Endo ikkje bygd seg opp noko rier sjølv om eg har sammentrekninger då, 1t etterpå. Håper det skjer noko snart. Det blir ikkje mykje venting nå, så snart det skjer noko åpning er målet å ta vatne så fort som råd. Så egentlig håpe eg på sterke gode rier ganske fort nå, så eg berre får havna i fødselsbobla og jobba meg mot mål❤️
 
Fortsettelse igangsetting dag 2.

Det blei stopp i igangsettelsen min sånn brått, kom ein ekstrem akuttsituasjon som tok ut all helsepersonell her i maaange timar. Jordmødre kom inn og berre spurte kossen det går og at eg må berre vente, heilt svette og røde i ansiktene, så det var definitivt tøft for dei. Aner ikkje kva som skjedde, men var vist fleire ting oppo ein annan osv. Satte ting litt i perspektiv, meg og Octavia har det jo heilt fint så heilt ok at dei fokuserte der det trengtes ❤️ er jo eit bittelite sjukehus!

Men, overlegen strippa meg ganske heftig kl 13:30, resulterte i at eg fekk rier kvart 5min, som bygga seg litt opp iløpet av 1,5t, og iløpet av den timen var jo planen å få cytotec, men det gjekk jo i vasken. Så det dalte litt igjen i styrke iallefall før samme legen som hadde jobba på spreng og egentlig skulle heim kl 15 kom inn kl 18 og beklagde seg og fortalte ka hu tenkte om løpet videre. Så då fekk eg dobbel dose cytotec igjen nå, så satse me på at ting skjer denna gongen! Ny vurdering kl 12, med mest sannsynlig ny dose cytotec om ting ikkje har tatt seg betraktelig opp.

Enn så lenge komme riene med ca 5min mellomrom, dei er på kanten til å bli kalla rier syns eg, men akkurat nok til å gjer vondt. Har funnet fram ei varmeflaske og sendt mannen på besøk til ein kompis som bur rett nedi gato her, så satse på å få sova litt før eg går all in å bygga opp rier. Syns det e kjempe vanskelig å veta ka som e rett! Ut å gå? Sitta på ball? Prøva ulike stillingar? Ligga i ro? Nei ane ikkje. Vanskelig detta, og motivasjonen blir jo litt svingande når planen fravikes og kjenne eg.

Men nå er stjernehimmelen oppe, diffuseren er på, godmusikk på høytaler og eg skal kvile og lade opp eit par timar iallefall mens cytotecen godgjer seg oppi vjj!
20240131_193040.jpg
 
Det drog ut dette.. godt du er ved godt mot ❤️
Min erfaring er at å rotere i ring med hoftene på ball eller hengende over sengen gir fart på riene.
Lykke, lykke til! Må inn her å sjekke med jevne mellomrom, det er så spennende :love017
 
Bevegelse i hoftene er bra, så sitt på ballen og beveg deg❤️ Gjerne gå litt og la tyngdekraften bidra. For meg hjalp det å gå i trapper, da fikk riene fart på seg. Hehe. Masse lykke til :love7
 
Dette tok litt tid, søta❤️ For meg var prekestolen et must og fikk jobbet godt med riene+ hjelp av tyngdekraften✨️ Masse, masse lykke til, kjære du❤️
 
Håper det har skjedd noe i løpet av natten eller nå i morgentimene
 
Følger spent med på når neste oppdatering kommer❤️ :love017
 
Venter spent på oppdatering❤️✨:dummy1: :Heartpink :smiley-bounce012
 
Mange som følger med ser jeg! Meeen jeg også sjekker etter oppdatering veldig spent :Heartred Håper det har skjedd en del siden forje oppdatering ❤️
 
Back
Topp