Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Mange klemmer og lykke til med innspurten!
 
Så spennende dager i vente! Håper hu trives best med hode ned nå og blir liggende sånn! ❤️
Masse lykke til i innspurten nå, snart er hun her❤️❤️
 
37+6✨
I går var Octavia ganske stille igjen, men eg prøvde å roa meg med at alt var fint på UL, legen sjekka jo blodgjennomstrømning og navlesnor, og i tillegg var jo Octavia så stor og fin ❤️ hu kvikna litt til i 01 tida inatt, så til tross for at hu e litt stille idag og så tenke eg det e nok berre hennas mønster. Hu låg litt på skrå i dag måres, men flytta seg ner i bekkenet med hodet når eg sto opp.
Kjenne eg e kjempe usikker på i måro. Har egentlig ikkje lyst å væra på sjukehuset heila helgo, men samtidig kjenne eg på aukande bekymring og. Skal neimenmeg ikkje vera lett detta!

Har sjekka tappen, og den e mjuk, men fremdeles lengde på den. Eg komme ikkje heilt inn for å sjekka åpning, men vil tru det e ganske lukka. Så det er nok ståa i måro og til tross for litt aukande kynnerar desse dagane. Så føle liksom det besta e å vera heima i ego seng med ego puta og ro, og heller lada opp til fødsel liksom.

Han minste er og blitt forkjøla stakkars, så ikkje lett for mannen å dribla 3 ungar der ein e sjuk, og gård og alt aleina heller..

Nei masse avgjerelser å ta ikveld føle eg. Mest sannsynlig pakke eg med meg litt i måro sånn just in case, men tar sats på å reisa heim igjen ❤️✨
 
Hvordan gikk det idag?❤️
 
Hvordan gikk det idag?❤️
Takk som spør, søta ❤️ eg sov minimalt inatt, så var heilt ferdig! Heldigvis tok eg båten og slapp å kjøre ❤️ mykje tankar og mykje å sortere i. Landa på at eg berre tar ctg, og planlegge igangsettelse på Tirsdag. Det føles mest rett for Octavia :)

Så eg sa det når eg kom inn på føden idag, at om alt er fint går me for Tirsdag. Det var supertravelt på føden idag, så eg satt meg til å vente sammen med ei her fra BV :woot: hu kjente meg igjen fra julekulegruppa og hadde fått ein nydelig liten kar i naborommet mens eg hadde ctg for ei stund siden, eg hørte altså hans første gråt :Heartblue:love017:woot: det var ein skikkelig kjekk opplevelse altså, utrulig trivelig og kjekk dama ❤️ja sjølvsagt var hu det, alle på BV er det og eg har vært så heldig og fått møtt så mange ❤️❤️❤️

Kjenne skuldrene er meir senka, eg er klar for å roe tempo heilt dei neste 3-4 dagane og lada skikkelig opp til fødsel. Kl 09:00 på Tirsdag brake det laus! Då er eg 38+4, så Octavia bør være passe klar ❤️ men hu er hjertelig velkommen til å komme av seg sjølv før den tid altså ❤️ har nåken heftige kynnerar innimellom, men med min kropp kan det være absolutt ingenting også :happy:
 
Takk som spør, søta ❤️ eg sov minimalt inatt, så var heilt ferdig! Heldigvis tok eg båten og slapp å kjøre ❤️ mykje tankar og mykje å sortere i. Landa på at eg berre tar ctg, og planlegge igangsettelse på Tirsdag. Det føles mest rett for Octavia :)

Så eg sa det når eg kom inn på føden idag, at om alt er fint går me for Tirsdag. Det var supertravelt på føden idag, så eg satt meg til å vente sammen med ei her fra BV :woot: hu kjente meg igjen fra julekulegruppa og hadde fått ein nydelig liten kar i naborommet mens eg hadde ctg for ei stund siden, eg hørte altså hans første gråt :Heartblue:love017:woot: det var ein skikkelig kjekk opplevelse altså, utrulig trivelig og kjekk dama ❤️ja sjølvsagt var hu det, alle på BV er det og eg har vært så heldig og fått møtt så mange ❤️❤️❤️

Kjenne skuldrene er meir senka, eg er klar for å roe tempo heilt dei neste 3-4 dagane og lada skikkelig opp til fødsel. Kl 09:00 på Tirsdag brake det laus! Då er eg 38+4, så Octavia bør være passe klar ❤️ men hu er hjertelig velkommen til å komme av seg sjølv før den tid altså ❤️ har nåken heftige kynnerar innimellom, men med min kropp kan det være absolutt ingenting også :happy:

Haha, koselig å møte på "kjentfolk" pg være vitne til et barns første gråt :love7 :love017:sad010 Mange, fine damer innpå her❤️

Wow, nå er det virkelig ikke lenge til lille Octavia er her:dummy1::love017:Heartpink Snakk om dager kun, nå! Muligens timer også kun, for alt vi vet:binkybaby
Ønsker deg masse, masse lykke til, måtte det bli en helt fantastisk fødselsopplevelse:signs003❤️
 
38+3✨
Då har klokko bikka midnatt og eg e komt til 38+3 og det er under 31t til igangsettelse! Nå e det berre å sova, vera våken ein 12-13t, sova litt til og så vipps e dagen her :woot: har egentlig mykje eg burde gjort, men hodet e ikkje med. Tippe eg får sjukt mykje energi av igangsettelsen, så om det går treigt for seg satse eg på å få gjort litt regnskap på sjukehuset:hilarious: akkurat nå går det i berre å få timane te å gå. Hu har egentlig vært ganske rolig dei siste dagane, sparka godt ifra seg innimellom, men eit rolig tempo. Kjenne på det, veldig faktisk innimellom, men prøve å bevara roen❤️

Veldig takknemlig for at eg får bli satt igang. Bryr meg faktisk ikkje om kossen ståo e, det blir som det blir nå❤️ har lest ein god del om igangsettelse, og har vell egentlig laga meg ein liten plan sjølv, så kanskje om dei ikkje e alt for A4 kan eg ha ein finger med i spelet på veien. Eg kjenne jo kroppen godt etter både igangsettelsen sist, men også etter igangsettelsen i dei 2 dødfødslene. Sjøl om dei kjøre kroppen hardare når baby er død så tenke eg kroppen respondere på lik måte mtp modning, åpning, aktiv fødsel etc. Nå trengte jo ikkje mormunnen åpna seg til 10cm med dei, så forløpet etterpå var jo likt, men å komme inn i aktiv fødsel osv tenke eg på. Så håpe dei tar litt mine erfaringer med i betraktning ❤️

Eg har jo veldig ambivalente følelser rundt detta, og hadde eg ikkje mista så mange ganger hadde eg jo heller aldri hatt dei følelsane, og aldri vært i denna settingen. Så er jo egentlig heilt umulig å forestille seg og forutse liksom. Har funnet veldig fred med at det som skjer må skje, og vil skje på best mulig måte utifra omstendighetene :happy: sjølv om eg aller helst ville berre født heima i ro og fred liksom❤️

I måro ska eg fylla opp resten av plassen i fødebagen med masse god snacks, trykka ein body med navnet Octavia på, og berre roe ned og stenge ute all negativitet som måtte komme. Full fokus på oxytocinvennlig omgivelse fra nå og fram mot fødsel ❤️
 
38+3 ekstra update ✨
Har som nevnt kjent litt lite liv ikveld, og når det heller ikkje tok seg opp utover natta som det pleier fant eg ut idet eg la meg at det var ein lur idé å lytte med doppler og vekka hu litt med den. Men her eg låg i sengo fant eg jo ingen hjertelyd og begynte igrunn å få skikkelig panikk! Gjekk inn i ståvo og slo på lyset og pusta litt før eg la meg i stolen å prøvde meir. Følte jo eg va over heile magen, men holdt meg nok til nedre del, siden hu ska jo ligga med hodet ned. Såg på doppleren at det slo inn eit grønt hjerta (indikerer baby) men eg hørte det ikkje. La den derfor vekk og begynte å kjenne litt etter leie i ro og fred, oppdaga då at hodet låg heilt oppunder høgre ribbein, og at det var tomt nede i magen, kjente egentlig ikkje ryggen heller, men ei side som ei banan over magen. Akk ja, etter å ha funnet hodet var det jo lett å finne hjertelyd, høgt oppe til høgre, tverrleie igjen med andre ord. Aiai, den tøtto!!

Så då ringte eg føden, fant ut eg får jo ikkje sova uten å veta backupplan nå, og dei sa som eg frykta at eg måtte komma inn for å legga ny plan, så snart som råd. Og sjølvsagt legga meg ner om vannet går.

Så då blir det tur til Stord om nåken timar, må få levert Romeo i barnehagen først berre, og helst sova eit par timar:sleep002 så får me sjå ka dei seie. Ska iallefall plaga hu så innmari med strykbevegelsar i måro, å lokka hu som godt eg kan til å legga seg med hodet ned. Eg veit jo sånn ca ka dei seie, me hadde jo ein plan på detta med Romeo og, men han snudde seg jo rett før igangsettelse så då var det aldri tema. Men at hu her har snudd seg når hu nærme seg 3,5kg uten at eg har merka det, det er rart! Har eg vært SÅ fjern idag liksom? :hilarious:

Jaja, oppdatere i måro når me har vært på UL ❤️
 
38+3, på Stord sjukehus❤️
Me kom til sjukehuset rundt kl 11, eg var heilt zombie etter kun 2t søvn inatt, så gjekk litt treigt med meg på mårenkvisten. Octavia hadde snudd seg 180° og låg med hodet ut på venstre side i bilen. Når me kom fram låg hu sånn endo, eg håpte egentlig det var ei rumpa, og skubba litt i hu. Når me kom inn på ctg klarte ikkje jordmor finna ut verken opp eller ned og blei litt paff og oppgitt :hilarious: så eg tok ein runde sjølv og konkluderte med at hodet låg under venstre ribbein og rumpa ned i høgre hofte, ganske djupt mot ryggen. Doppleren traff nå midt på der eg sa hjerta då må væra, kjendte eg blei skuffa, seteleie liksom.....

Fekk komma kjapt til legen og fekk ei eg har hatt før. Hu bekrefta at leie var akkurat slik eg sa, og me starta å drøfta alternativer. Per nå er jo leie hennas definert som seteleie sjølv om det er litt skrå, men Haugesund hadde lett satt meg igang i det leie, men her på Stord får ein ikkje føda i seteleie. Men hallo, me må jo ta høyde for at hu faktisk kun har vært i seteleie i 5min liksom, fra i natt kl 02 til idag kl 12 hadde Octavia vært 360° rundt i magen liksom:hilarious: hu sa at ting også er litt avhengig av modenhet, og spurte om eg har vært sjekka. Nei eg sjekke meg sjølv sa eg og forklarte ståa. Hu spurte om å få sjekka meg så hu hadde ein grei rapport og gi til Haugesund, og hu lurte fælt på kossen eg i alle dagar klarte sjekka meg sjølv når livmortappen var så høgt oppe, hu kom knapt opp:hilarious: men hu bekrefta at eg hadde rett ang modning også, så ikkjr mulig å f.eks ta vatnet for å stabilisere leie. (Det hadde eg nok ikkje gått med på heller, det er ein prosedyre eg vil unngå for det det er verdt!)

Så nå sitte me å vente på ka alternativ me får. Ideelt sett ville hu jo at me berre skulle gått slik og sett det ann om ei veke. Men det var jo nøyaktig for å unngå dette eg argumenterte sterkt for å bli satt igang forrige veka MENS hu faktisk låg i hodeleie. Blir heilt totalt uaktuelt for meg å gå heime med ein unge på tverr, det berre veit eg eg ikkje hadde tålt overhodet. Spesielt ikkje når eg nå har holdt pusten i ei lita veka i påvente av igangsettelsen i måro. Eg må opp for luft liksom.

Tipper alternativene er
1. Reise til Haugesund og bli igangsatt uansett om det er seteleie.
2. Bli her til i måro iallefall og se om leie endrer seg og bli igangsatt her dersom hu snur seg til hodeleie.

Men når det er så seint som nå, så tvile eg på dei sette meg igang i Haugesund. Er jo ikkje sikkert overlegen her klare forklara Haugesund scenarioet godt nok til at dei syns det er verdt "risken", og eg reiser ikkje til Haugesund for at dei skal finne på å sende meg heim liksom. Så eg kjenner at eg håper eg får være her til i måro, eller lenger for den saks skyld og håpe/manipulere Octavia til å snu seg ned i hodeleie igjen

Merke eg e skikkelig skuffa, var godt forberedt til å vente til Tirsdag og blinsatt igang, og nå er alt heilt uvist også. Og Octavia trives jo i bananleie som eg seie, altså heilt horisontalt i magen, og det er jo KS automatisk om fødsel komme igang av seg sjølv. Så nå føle eg eg står midt oppi alle scenario eg ville unngå. Ikkje at eg er bitter eller sur, skjønner godt dei ville pushe igangsettelsen til fordel for Octavia ❤️ men å skrive i journalen min at det var festa hodeleie for 6 dagar siden når hu snudde seg fra tverr 12t før, og dermed ikkje ta det med i betraktning syns eg skal ligge på dei! Merke at eg stole på egne instinkt og kropp, og eg e trygg på at eg kjenne ting såpass godt at eg kan ta gode valg. Håpe dei annerkjenne det og i prosessen videre nå, og at det kanskje kan tåle å stå i det med meg ❤️

Eg er jo heilt inneforstått med at om dei lar meg bli her, og fødsel starte blir det ambulanse til Hgsd ved noko anna enn hodeleie, og HKS ved tverrleie. Nå må me berre få denna kidden ut tenke eg, så eg får pusta litt:hilarious:
 
38+3, på Stord sjukehus❤️
Me kom til sjukehuset rundt kl 11, eg var heilt zombie etter kun 2t søvn inatt, så gjekk litt treigt med meg på mårenkvisten. Octavia hadde snudd seg 180° og låg med hodet ut på venstre side i bilen. Når me kom fram låg hu sånn endo, eg håpte egentlig det var ei rumpa, og skubba litt i hu. Når me kom inn på ctg klarte ikkje jordmor finna ut verken opp eller ned og blei litt paff og oppgitt :hilarious: så eg tok ein runde sjølv og konkluderte med at hodet låg under venstre ribbein og rumpa ned i høgre hofte, ganske djupt mot ryggen. Doppleren traff nå midt på der eg sa hjerta då må væra, kjendte eg blei skuffa, seteleie liksom.....

Fekk komma kjapt til legen og fekk ei eg har hatt før. Hu bekrefta at leie var akkurat slik eg sa, og me starta å drøfta alternativer. Per nå er jo leie hennas definert som seteleie sjølv om det er litt skrå, men Haugesund hadde lett satt meg igang i det leie, men her på Stord får ein ikkje føda i seteleie. Men hallo, me må jo ta høyde for at hu faktisk kun har vært i seteleie i 5min liksom, fra i natt kl 02 til idag kl 12 hadde Octavia vært 360° rundt i magen liksom:hilarious: hu sa at ting også er litt avhengig av modenhet, og spurte om eg har vært sjekka. Nei eg sjekke meg sjølv sa eg og forklarte ståa. Hu spurte om å få sjekka meg så hu hadde ein grei rapport og gi til Haugesund, og hu lurte fælt på kossen eg i alle dagar klarte sjekka meg sjølv når livmortappen var så høgt oppe, hu kom knapt opp:hilarious: men hu bekrefta at eg hadde rett ang modning også, så ikkjr mulig å f.eks ta vatnet for å stabilisere leie. (Det hadde eg nok ikkje gått med på heller, det er ein prosedyre eg vil unngå for det det er verdt!)

Så nå sitte me å vente på ka alternativ me får. Ideelt sett ville hu jo at me berre skulle gått slik og sett det ann om ei veke. Men det var jo nøyaktig for å unngå dette eg argumenterte sterkt for å bli satt igang forrige veka MENS hu faktisk låg i hodeleie. Blir heilt totalt uaktuelt for meg å gå heime med ein unge på tverr, det berre veit eg eg ikkje hadde tålt overhodet. Spesielt ikkje når eg nå har holdt pusten i ei lita veka i påvente av igangsettelsen i måro. Eg må opp for luft liksom.

Tipper alternativene er
1. Reise til Haugesund og bli igangsatt uansett om det er seteleie.
2. Bli her til i måro iallefall og se om leie endrer seg og bli igangsatt her dersom hu snur seg til hodeleie.

Men når det er så seint som nå, så tvile eg på dei sette meg igang i Haugesund. Er jo ikkje sikkert overlegen her klare forklara Haugesund scenarioet godt nok til at dei syns det er verdt "risken", og eg reiser ikkje til Haugesund for at dei skal finne på å sende meg heim liksom. Så eg kjenner at eg håper eg får være her til i måro, eller lenger for den saks skyld og håpe/manipulere Octavia til å snu seg ned i hodeleie igjen

Merke eg e skikkelig skuffa, var godt forberedt til å vente til Tirsdag og blinsatt igang, og nå er alt heilt uvist også. Og Octavia trives jo i bananleie som eg seie, altså heilt horisontalt i magen, og det er jo KS automatisk om fødsel komme igang av seg sjølv. Så nå føle eg eg står midt oppi alle scenario eg ville unngå. Ikkje at eg er bitter eller sur, skjønner godt dei ville pushe igangsettelsen til fordel for Octavia ❤️ men å skrive i journalen min at det var festa hodeleie for 6 dagar siden når hu snudde seg fra tverr 12t før, og dermed ikkje ta det med i betraktning syns eg skal ligge på dei! Merke at eg stole på egne instinkt og kropp, og eg e trygg på at eg kjenne ting såpass godt at eg kan ta gode valg. Håpe dei annerkjenne det og i prosessen videre nå, og at det kanskje kan tåle å stå i det med meg ❤️

Eg er jo heilt inneforstått med at om dei lar meg bli her, og fødsel starte blir det ambulanse til Hgsd ved noko anna enn hodeleie, og HKS ved tverrleie. Nå må me berre få denna kidden ut tenke eg, så eg får pusta litt:hilarious:
Åååå er det sant... Så kjedelig at ting blir litt stress osv nå på slutten. Håper frøkna tar til fornuft å snur seg for tilbake i hodeleie nå ❤️
 
38+3, på Stord sjukehus❤️
Me kom til sjukehuset rundt kl 11, eg var heilt zombie etter kun 2t søvn inatt, så gjekk litt treigt med meg på mårenkvisten. Octavia hadde snudd seg 180° og låg med hodet ut på venstre side i bilen. Når me kom fram låg hu sånn endo, eg håpte egentlig det var ei rumpa, og skubba litt i hu. Når me kom inn på ctg klarte ikkje jordmor finna ut verken opp eller ned og blei litt paff og oppgitt :hilarious: så eg tok ein runde sjølv og konkluderte med at hodet låg under venstre ribbein og rumpa ned i høgre hofte, ganske djupt mot ryggen. Doppleren traff nå midt på der eg sa hjerta då må væra, kjendte eg blei skuffa, seteleie liksom.....

Fekk komma kjapt til legen og fekk ei eg har hatt før. Hu bekrefta at leie var akkurat slik eg sa, og me starta å drøfta alternativer. Per nå er jo leie hennas definert som seteleie sjølv om det er litt skrå, men Haugesund hadde lett satt meg igang i det leie, men her på Stord får ein ikkje føda i seteleie. Men hallo, me må jo ta høyde for at hu faktisk kun har vært i seteleie i 5min liksom, fra i natt kl 02 til idag kl 12 hadde Octavia vært 360° rundt i magen liksom:hilarious: hu sa at ting også er litt avhengig av modenhet, og spurte om eg har vært sjekka. Nei eg sjekke meg sjølv sa eg og forklarte ståa. Hu spurte om å få sjekka meg så hu hadde ein grei rapport og gi til Haugesund, og hu lurte fælt på kossen eg i alle dagar klarte sjekka meg sjølv når livmortappen var så høgt oppe, hu kom knapt opp:hilarious: men hu bekrefta at eg hadde rett ang modning også, så ikkjr mulig å f.eks ta vatnet for å stabilisere leie. (Det hadde eg nok ikkje gått med på heller, det er ein prosedyre eg vil unngå for det det er verdt!)

Så nå sitte me å vente på ka alternativ me får. Ideelt sett ville hu jo at me berre skulle gått slik og sett det ann om ei veke. Men det var jo nøyaktig for å unngå dette eg argumenterte sterkt for å bli satt igang forrige veka MENS hu faktisk låg i hodeleie. Blir heilt totalt uaktuelt for meg å gå heime med ein unge på tverr, det berre veit eg eg ikkje hadde tålt overhodet. Spesielt ikkje når eg nå har holdt pusten i ei lita veka i påvente av igangsettelsen i måro. Eg må opp for luft liksom.

Tipper alternativene er
1. Reise til Haugesund og bli igangsatt uansett om det er seteleie.
2. Bli her til i måro iallefall og se om leie endrer seg og bli igangsatt her dersom hu snur seg til hodeleie.

Men når det er så seint som nå, så tvile eg på dei sette meg igang i Haugesund. Er jo ikkje sikkert overlegen her klare forklara Haugesund scenarioet godt nok til at dei syns det er verdt "risken", og eg reiser ikkje til Haugesund for at dei skal finne på å sende meg heim liksom. Så eg kjenner at eg håper eg får være her til i måro, eller lenger for den saks skyld og håpe/manipulere Octavia til å snu seg ned i hodeleie igjen

Merke eg e skikkelig skuffa, var godt forberedt til å vente til Tirsdag og blinsatt igang, og nå er alt heilt uvist også. Og Octavia trives jo i bananleie som eg seie, altså heilt horisontalt i magen, og det er jo KS automatisk om fødsel komme igang av seg sjølv. Så nå føle eg eg står midt oppi alle scenario eg ville unngå. Ikkje at eg er bitter eller sur, skjønner godt dei ville pushe igangsettelsen til fordel for Octavia ❤️ men å skrive i journalen min at det var festa hodeleie for 6 dagar siden når hu snudde seg fra tverr 12t før, og dermed ikkje ta det med i betraktning syns eg skal ligge på dei! Merke at eg stole på egne instinkt og kropp, og eg e trygg på at eg kjenne ting såpass godt at eg kan ta gode valg. Håpe dei annerkjenne det og i prosessen videre nå, og at det kanskje kan tåle å stå i det med meg ❤️

Eg er jo heilt inneforstått med at om dei lar meg bli her, og fødsel starte blir det ambulanse til Hgsd ved noko anna enn hodeleie, og HKS ved tverrleie. Nå må me berre få denna kidden ut tenke eg, så eg får pusta litt:hilarious:
Reine thrilleren dette, det blir spennende å se hva det lander på! Ønsker deg masse lykke til! :Heartred

Jeg hadde forresten ei som likte seg i bananleie (haha herlig ord på det), og veksla på det og seteleie HELE svangerskapet. Det ble ks på oss. Kom i fødsel før planlagt ks, og var ikke klarert for setefødsel, om jeg plutselig skulle ha ønsket det ...
 
Reine thrilleren dette, det blir spennende å se hva det lander på! Ønsker deg masse lykke til! :Heartred

Jeg hadde forresten ei som likte seg i bananleie (haha herlig ord på det), og veksla på det og seteleie HELE svangerskapet. Det ble ks på oss. Kom i fødsel før planlagt ks, og var ikke klarert for setefødsel, om jeg plutselig skulle ha ønsket det ...

Ja e det eg frykte litt nå, eller frykte og frykte, iallefall ikkje ønske i det heila, at fødsel starte og det blir HKS. Det hadde vært skikkelig dritt. Eg er på ein måte klarert for setefødsel, så akkurat nå når setet peiker ned så hadde eg nok fått født hadde det starta ☺️ men satse på at dei klare ta ein god avgjerelse i måro ❤️ blei ikkje tatt nokon andre idag enn at eg får bli her på sjukehuset på Stord til i måro, så tar me ein ny vurdering på leie og veien videre då. Haugesund e nok relativt skeptiske til å sette meg igang i utgangspunktet, så føle det blir sånn at eg må argumentere sterkt hos dei og så kanskje dei sette meg opp ein dag liksom. Men har god upbacking av overlegen her enn så lenge, så prøve å senka skuldrene og ta ein ting av gangen ❤️

Nå ska eg iallefall prøva å sova litt, helst til i måro :hilarious: så får me sjå ka som skjer ☺️
 
38+4❤️
Og så var dagen her, dagen eg skulle bli satt igang med Octavia, men som isteden starta med usikkerhet rundt veien videre!
Eg hadde meg ein alvorsprat med Octavia i går, prøvde litt spinning babies og brukte tid med Gud. Kjenne eg trenge Hans fred oppi detta, det e viktig for meg ❤️
Har sove kjempe godt, og følte meg så utkvilt og ready for action idag! Overlegen kom rett før halv 9 for å utføre UL. Eg hadde såklart sjekka leie litt ann, men var alt for spent til å konkludere. Eg sa at einaste eg kan konkludere med er at noko er nedi bekkenet då. Men overlegen fant ingenting i bekkenet og då blei eg skikkelig skuffa. Hadde med seg ei kommunejordmor som spurte om å få sjekke og hu fant hodet i bekkenet:cool: overlegen bekrefta det på UL. Ligge jo veldig lealaust då sjølvsagt, men håpe hu blir liggande. Ikkje fleire spinning babies posisjoner på meg altså:hilarious:

Eg hadde laga ein skikkelig argumentasjonsplan i hodet mitt i natt, og fekk sagt alt eg ønska, og spesifisert at eg har låst meg på at blir eg sendt heim nå så tenke eg at då komme Octavia til å dø på ein eller anna måte. Høres egentlig heilt sinnsjukt ut, eg e klar øve det, men kroppen min har seriøst berre låst seg på det og uansett kor mykje fornuft eg prøve å implementere så rikke eg meg ikkje. Eg trur det e fordi det var egentlig vanskelig nok for meg å få nei forrige veka, å eg har liksom brukt opp fornuften og tålmodigheten på å venta på idag.

Så nå ligge pulsen på godt over 100 og nerver i spenn i venting. Overlegen her kunne tatt valget om å setta meg igang, men det heilhetliga bildet gjorde at hu va for usikker. Hu skulle derfor ringa Haugesund og snakka med dei. Så eg håpe så inderlig at det står mellom 2 valg nå, å bli satt igang her idag eller bli satt igang i Haugesund idag. Eg tenke eg har god sjans her, men at Haugesund er mykje meir skeptisk og A4. Men blir det Haugesund og igangsettelse så e det heilt ok, akkuratt nå har eg kun eit fokus og eit mål og det er å få Octavia ut før hu dør❤️

Rart med det, brukt så mykje tid på å planlegge fødsel ned i detalj, fokus på oxytocinvennlig miljø og blabla, og her ligge eg og e nervevrak og alle planene e flydd ut av vinduet for lengst:hilarious: sånn har det seriøst vært på alle mine 6 fødsler, komme aldri te å planlegga ein dritt meir:laughing021
 
38+4❤️
Og så var dagen her, dagen eg skulle bli satt igang med Octavia, men som isteden starta med usikkerhet rundt veien videre!
Eg hadde meg ein alvorsprat med Octavia i går, prøvde litt spinning babies og brukte tid med Gud. Kjenne eg trenge Hans fred oppi detta, det e viktig for meg ❤️
Har sove kjempe godt, og følte meg så utkvilt og ready for action idag! Overlegen kom rett før halv 9 for å utføre UL. Eg hadde såklart sjekka leie litt ann, men var alt for spent til å konkludere. Eg sa at einaste eg kan konkludere med er at noko er nedi bekkenet då. Men overlegen fant ingenting i bekkenet og då blei eg skikkelig skuffa. Hadde med seg ei kommunejordmor som spurte om å få sjekke og hu fant hodet i bekkenet:cool: overlegen bekrefta det på UL. Ligge jo veldig lealaust då sjølvsagt, men håpe hu blir liggande. Ikkje fleire spinning babies posisjoner på meg altså:hilarious:

Eg hadde laga ein skikkelig argumentasjonsplan i hodet mitt i natt, og fekk sagt alt eg ønska, og spesifisert at eg har låst meg på at blir eg sendt heim nå så tenke eg at då komme Octavia til å dø på ein eller anna måte. Høres egentlig heilt sinnsjukt ut, eg e klar øve det, men kroppen min har seriøst berre låst seg på det og uansett kor mykje fornuft eg prøve å implementere så rikke eg meg ikkje. Eg trur det e fordi det var egentlig vanskelig nok for meg å få nei forrige veka, å eg har liksom brukt opp fornuften og tålmodigheten på å venta på idag.

Så nå ligge pulsen på godt over 100 og nerver i spenn i venting. Overlegen her kunne tatt valget om å setta meg igang, men det heilhetliga bildet gjorde at hu va for usikker. Hu skulle derfor ringa Haugesund og snakka med dei. Så eg håpe så inderlig at det står mellom 2 valg nå, å bli satt igang her idag eller bli satt igang i Haugesund idag. Eg tenke eg har god sjans her, men at Haugesund er mykje meir skeptisk og A4. Men blir det Haugesund og igangsettelse så e det heilt ok, akkuratt nå har eg kun eit fokus og eit mål og det er å få Octavia ut før hu dør❤️

Rart med det, brukt så mykje tid på å planlegge fødsel ned i detalj, fokus på oxytocinvennlig miljø og blabla, og her ligge eg og e nervevrak og alle planene e flydd ut av vinduet for lengst:hilarious: sånn har det seriøst vært på alle mine 6 fødsler, komme aldri te å planlegga ein dritt meir:laughing021
Men hallo!! Sååå bra at hu har snudd seg!! Nå må hu bare holde seg i ro altså :hilarious: Håper de lander på en løsning asap, og at du kan bli satt igang på sykehuset du er på nå, og det idag, før hu rekker å turne mer der inne!
Hvordan ligger du ann i forhold til modning? Kan de ta vannet, eller blir det ballong?
 
38+4, igangsettelse dag 1 :woot:

Som eg skreiv så hadde eg laga meg ein argumentasjonsplan. Den var som følge. Dersom Octavia har lagt seg i hodeleie ville eg sei at sjølv om eg e umoden og ballong er det obviouse valget, så har min kropp god erfaring med cytotec. Eg veit ein kan skippa ballong og gå rett på cytotec og viss eg hadde fått starta på cytotec nå på mårningen, med 6t intervall som Stord sjukehus har, er sjansen stor for at eg åpne meg såpass mykje til ikveld at me kan ta vatne. Det betyr at gjennom åpningsfasen e eg våken, og kan derfor begrensa Octavia sine bevegelsar og holda hu på plass, og når ein då får tatt vatne skape det eit vakum som gjer det tilnærma umulig for hu å snu seg etterpå. Overlegen sa då at for det første var hu skeptisk på å sette meg igang i uke 38 i utgangspunktet, og hu gjekk alltid for ballong, og sjølv om min plan hadde funka er det ikkje sikkert hu hadde tørt å ta vatne med så ustabilt hode. Eg minna na på at det var heilt likt sist, og at eg då skubba Romeo sitt hode så hardt ned at det fungerte som ein propp når hu tok vatne, og det skal eg gjer på Octavia og:cool: hu sa at risikoen er jo at om me sette igang her så blir det HKS om hu snur seg, og det vil hu og unngå. Eg spesifiserte at det vil jo eg og, men eg er villig å ta den risikoen, for for meg vil det jo væra 100 ganger større risiko å reisa heim og ikkje ein gong rekka HKS liksom
"du e flink å argumentere, det skal du ha" så overlegen før hu gjekk for å drøfta situasjonen med legane i Haugesund.

Eg var seriøst heilt nervevrak, eg følte at eg definitivt ikkje får bli satt igang her, for det er for stor risiko å legge på hu overlegen. Så eg tenkte at det blir vell Haugesund, og eg håpte hu fekk overtalt dei til å sette meg igang idag. Begynte tilogmed å planlegge transport:hilarious:

Og så, rett før kl 10 kom jordmor inn med ctg apperat og eg spurte om det var eit godt tegn. Ja det er det sa hu, dei har bestemt seg for å gå for din plan:woot: what liksom?!? Ikkje berre delvis, men 100% min plan. Dei gønne på med cytotec idag og satse på å rekka å få ta vatnet siden eg e ved så godt mot og fekk sove så godt inatt:woot: men då er det heilt lavterskel for keisersnitt om hu snur seg. Altså det er enten hodeleie eller rett på stua. Eg skal sørge for at hu holde seg i hodeleie:smiley-angelic001:cool14

Så kl 10:35 fekk eg satt inn 2x25mikrogram cytotec, ctg var fin både før og etter og Octavia sprella godt inni der ❤️

Eg spurte om max døgndose var 200 mikrogram og ka forløp dei har lagt, og då sa jordmor at det stemte og at her har dei normalt 6t mellom, men ein kan vurdera 4-6t. Men ikkje dobbel dose då, då e det 25 mikrogram dei legge inn. Så om det ikkje blir rier dei neste 4t komme eg til å be om å kanskje få framskynda det bittelitt, for det e sjukt stressande å passa på detta leie heila tio merke eg, og det e ikkje særlig oxytocinvennlig :hilarious:

Men, kroppen min har jo respondert godt på cytotec tre gonger før, så eg håpe dobbel startdose kan gjer litt ja:smiley-angelic001

Nå e eg uansett igang!! Snart e hu her enten den eine eller den andre måten, og det er SÅ beroligande å tenka på ❤️❤️❤️
 
Men hallo!! Sååå bra at hu har snudd seg!! Nå må hu bare holde seg i ro altså :hilarious: Håper de lander på en løsning asap, og at du kan bli satt igang på sykehuset du er på nå, og det idag, før hu rekker å turne mer der inne!
Hvordan ligger du ann i forhold til modning? Kan de ta vannet, eller blir det ballong?
La inn ein oppdatering her over ❤️ modningen var lik den har vært i 1 veka nå, mjuk livmortapp på ca 2cm, får ein finger inn i den, men ikkje heilt opp, så lukka altså:happy: blir spennande å følga med på den idag siden me gjekk rett på cytotec! Gla eg sleppe dei fæle murringane som ballongen gav meg sist, murra heile tida, og gjorde ingenting :hilarious:
 
Så spennende!! Masse masse lykke til ❤️ håper hun forblir i hodeleie og du får en fin fødsel! Blir spennende med ny oppdatering :love017
 
Weee, så spennende, søta❤️:smiley-bounce015:dance008:gen014:Heartpink:love7 Endelig er du igang, og ikke verst at du fikk de med på planen din:hello2:happy112Veldig snaaaart er lille Octavia her:dummy1::Heartpink:binkybaby Masse, masse lykke til, kjære du❤️
 
Weee, så spennende, søta❤️:smiley-bounce015:dance008:gen014:Heartpink:love7 Endelig er du igang, og ikke verst at du fikk de med på planen din:hello2:happy112Veldig snaaaart er lille Octavia her:dummy1::Heartpink:binkybaby Masse, masse lykke til, kjære du❤️
Ja det hadde eg ikkje trudd :woot: Overlegen ska virkelig ha creds for at hu tok den avgjerelsen ❤️ veldig takknemlig:joyful:
Tusen takk fine deg :)
 
Back
Topp