Jeg er ikke helt ferdig å ordne vår vogn enda. Men slik ser den ut nå.
Hvorfor selger du den nye Simo vogna di? Dette er en kjempe vogn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke helt ferdig å ordne vår vogn enda. Men slik ser den ut nå.
Jeg har plutselig to vogner. Og den andre tror jeg blir litt enklere å ha. Men det er litt trist, er glad i simoen også. Mulig jeg kunne hatt den som barnehagevogn. Men jeg vet ikke. Kommer mest sannsynlig til å ta bussen til barnehagen og da må jeg uansett ha vognen. Det kan se ut som at jeg blir alene med barnet! Og jeg har ikke bil, derfor tenker jeg at det sikkert er lurt med en lettere vogn.Hvorfor selger du den nye Simo vogna di? Dette er en kjempe vogn!
Jeg har plutselig to vogner. Og den andre tror jeg blir litt enklere å ha. Men det er litt trist, er glad i simoen også. Mulig jeg kunne hatt den som barnehagevogn. Men jeg vet ikke. Kommer mest sannsynlig til å ta bussen til barnehagen og da må jeg uansett ha vognen. Det kan se ut som at jeg blir alene med barnet! Og jeg har ikke bil, derfor tenker jeg at det sikkert er lurt med en lettere vogn.
Hei! Jeg har valgt mountain buggy urban. Ja, jeg sjønner va du mener. Er fremdeles usikker på vogn, og har vert det lenge. Kjøpte simo fordi jeg syns den er fin og romatisk og den var ikke så dyr som de andre. Mulig jeg beholder begge to, så kan jeg se hva jeg foretrekker, og evt. Selge etter det. Det er så mye man er usikker på når det er første gang..Kan jeg spørre hva slags vogn du har valgt?
Min erfaring som alenemor uten lappen er en god, stor og stabil vogn. Jeg var alene når jeg fikk frøkna, og er alene denne gangen og. Så valget mitt falt på simo da vognen vil bli mye brukt til alt og mulighet til å ha varer under i kurven.
Jeg vet ikke helt. Ofte er klassiske vogner en del billigere, og skal man være realistisk er det veldig mange som ikke har muligheten til å kjøbe vogn til 10.000kr. Dessuten er det god lagringsplass i de klassiske vognene. Ta for eksempel simo da, som er laget for norske forhold, tåler vær og vind og stoffet tåler vann, man trenger nødvendigvis ikke å bruke regntrekk utenom. Den er også lun og god. Har gode hjul, er stabil. Den har også en veldig god gyngefunksjon, noe de fleste barn foretrekker. Simo har lang levetid Ser man på bugaboo buffalo for eksempel. Dette er en dyr og populær vogn mest sannsynlig fordi den har et moderne design som faller i smak, den er også lett i vekten og har svingbare hjul. Den er nok ikke den som tåler mest i grus og snø hva anngår hjul, isåfall har den nok ikke like lang levetid som klassiske vogner. Stoffet må impregneres før bruk og bagen er ikke serlig lun og varm. Man er nødt til å kjøpe regntrekk og myggnett osv i samme merke. På klassiske vogner kan man kjøpe universal produkter. Bugaboo har ikke gyngefunksjon.Dere som har valgt vogn med sånn klassisk understell, fire hjul. Hva er fordelen med dem? Har prøvd med tre hjul og sånn med tette, svingbare hjul forran, og kan ikke forstå at noen velger klassisk? De andre var jo så utrolig lette å trille. Hva er det jeg overser?
Hei! Jeg har valgt mountain buggy urban. Ja, jeg sjønner va du mener. Er fremdeles usikker på vogn, og har vert det lenge. Kjøpte simo fordi jeg syns den er fin og romatisk og den var ikke så dyr som de andre. Mulig jeg beholder begge to, så kan jeg se hva jeg foretrekker, og evt. Selge etter det. Det er så mye man er usikker på når det er første gang..
Dere som har valgt vogn med sånn klassisk understell, fire hjul. Hva er fordelen med dem? Har prøvd med tre hjul og sånn med tette, svingbare hjul forran, og kan ikke forstå at noen velger klassisk? De andre var jo så utrolig lette å trille. Hva er det jeg overser?
Vis vedlegget 119677 Endelig er vogna vår i hus
Takk Gleder meg til å trille lille i denne om et par ukerHurra! Så fin
Takk Gleder meg til å trille lille i denne om et par uker
Vis vedlegget 119706 Her er vi på vi hjem (i går) med vogna som vi fikk av noen venner. En Teutonia. Alt utstyret ligger oppi vogna. Vet ikke om vi skal ha dyne i med en gang, er det anbefalt til små barn? Satser på tepper i begynnelsen. Skal jo være sommer også, når babyen kommer!
Jeg syns også de med svingbare hjul er lettere å trille, derfor valgte vi en sånn. Nå kan jeg kjøre rally i klesbutikkene med en hånd på vogna neidaDere som har valgt vogn med sånn klassisk understell, fire hjul. Hva er fordelen med dem? Har prøvd med tre hjul og sånn med tette, svingbare hjul forran, og kan ikke forstå at noen velger klassisk? De andre var jo så utrolig lette å trille. Hva er det jeg overser?
Dere som har valgt vogn med sånn klassisk understell, fire hjul. Hva er fordelen med dem? Har prøvd med tre hjul og sånn med tette, svingbare hjul forran, og kan ikke forstå at noen velger klassisk? De andre var jo så utrolig lette å trille. Hva er det jeg overser?