Får vi se din barnevogn?

Her brukes vogna frem til fødsel. Så får vi søskenbrett da :)
Så blir en stund til vi kan klargjør den enda :)

Jeg har bestilt bugaboo camelon, lik denne;
image.jpg
Jeg har i tillegg en babyjogger city elite, så det får bli bra nok

Oh. Har emmaljunga et slikt emblem på alle sine vogner? Jeg har ikke lagt merke til det tidligere.

Haha, goooood tid :D håper du får vognen før baby da :) burde gå akkurat! :p
Ja, jeg satser jo på at denne babyen er like presis som storesøster. Hun kom på termindagen :D

Jeg skulle egentlig ha kunnet vist frem vognen nå, men slik gikk det her i Singapore:

"Can you order the aqua blue?" "The slate blue?" "No, the aqua blue!" "What colour was it again?" "aqua blue!!".
"I'll check if it is in stock".
Ringer opp noen dager senere:
"We have your stroller in our warehouse" "Great, and that was the aqua blue?" "No, the slate blue, but I think they have the other as well" "Make sure you order the aqua blue!!"
"Hey, your stroller has arrived" "Perfect, it's the aqua blue, right?" "Ehhh....noooo....slate blue...."

Så da prøver jeg igjen da :D

Jeg skulle egentlig ha kunnet vist frem vognen nå, men slik gikk det her i Singapore:

"Can you order the aqua blue?" "The slate blue?" "No, the aqua blue!" "What colour was it again?" "aqua blue!!".
"I'll check if it is in stock".
"We have your stroller in our warehouse" "Great, and that was the aqua blue?" "No, the slate blue, but I think they have the other as well" "Make sure you order the aqua blue!!"
"Hey, your stroller has arrived" "Perfect, it's the aqua blue, right?" "Ehhh....noooo....slate blue...."

Så da prøver jeg igjen da :D

Haha, huffda :p skal ikke være lett, gitt ;)
Håper du får den snart i riktig farge da! ;)

Kastet den vognen vi hadde. Nå vil jeg ha ny! Må bare vente på skattepengene :D

Back
Topp