Får vi se din barnevogn?

SupremeOne

Elsker forumet
Har du klargjort barnevognen din enda? Her ligger dyne og babynest osv oppi, men det skal vaskes en gang i juni før det blir tatt ibruk. Har sydd babynest og matchende dynetrekk, og Stellevesken henger på - venter på andre kroker bare. Har også en brun mulberryveske som jeg kan bytte til hvis jeg vil det. Har andre vognleker også, men samboer er veldig glad i pingviner, så har blitt pingutema på mye. Men alt i alt synes jeg vognen har blitt fin :)
Hvordan har du planer om at vognen din skal se ut?

ImageUploadedByBV Forum1430826998.659932.jpg
ImageUploadedByBV Forum1430827025.945989.jpg

Mangler understell:o hehe
Gjør nok ikke alt klart før jeg har det;)

Vogna er klar, men har ikke fått oppi dyna enda. Stelleveska er heller ikke på, men den er svart som vogna :)

Fine vogna <3 den vesken er så veldig søt :) Vi har sett på de samme! synes den racoon som du har er veldig fin, men vi liker et par av de andre og, så får se om vi kjøper en etterhvert!

Jeg må finne meg dynetrekk til vogndyna.. Har ikke klart å bestemme meg :p

Har sydd dette selv, men har kjøpt et grått fra jollyroom med pingu på, og et fra jysk med pingviner :p samboer har som sagt dilla på pingviner, og jeg liker også pingviner veldig godt :) Blir nok sikkert et i en farge som tilsier kjønn også, når vi vet hva vi får! Lykke til med å finne noen fine :D

Fine vogna <3 den vesken er så veldig søt :) Vi har sett på de samme! synes den racoon som du har er veldig fin, men vi liker et par av de andre og, så får se om vi kjøper en etterhvert!

Takk, ja de er kjempesøte :D
Kjøpte min på ebay da..såg at de kosta sånn ca300 på butikken her.. Tror jeg betalte 60-70kr for den :p
Ikke store forskjellen heller :)

Har sydd dette selv, men har kjøpt et grått fra jollyroom med pingu på, og et fra jysk med pingviner :p samboer har som sagt dilla på pingviner, og jeg liker også pingviner veldig godt :) Blir nok sikkert et i en farge som tilsier kjønn også, når vi vet hva vi får! Lykke til med å finne noen fine :D

Takk, vil se om jeg finner noe lyst og fint. Typ hvitt/grått..evt med bittelitt blått på. Må nok jakte mere :p
Pingviner er jo sååå søte da :)

Jeg har ikke skaffet meg stelleveske ennå og har ikke lagt oppi dyne/teppe ennå.

Så koselig dere har gjort det :)
Venter på bagdelen til vogna. Bestilt på Babyshop men ikke fått estimert levering. Men så snart den kommer så skal jeg gjøre alt klart :D

Har bestilt vogna, Bugaboo Donkey Duo, men var opptil 8 ukers leveringstid. Har termin om 8,5 uke. God tid...

Ble babyjogger citi elite med deluxebagen på oss,men den blir ikke satt sammen og ordnet før vi har fått flyttet, så har mye koselig å styre med når vi har passert 7.juni :)

Back
Topp