Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Lenge siden jeg har vært her inne, så kjekt å se at alt går fint! :love017
Gratulerer med lillebror i magen:Heartred
 
Tuuuusen takk!! Ja vi er veldig glade for at det er en gutt (selvom jeg hadde blitt like glad for jente hehe, men gøy med én av hver). :Heartblue:love017

Takk, ser ut som dagen i dag kanskje kan bli litt bedre, hvertfall ikke våknet i dag med behovet for å løpe på do og spy og har fått sove hele natta ❤️

Haha ja kanskje de har forskjellig definisjon på kort her i Spania? Jeg vet ikke? For googlet det og så at den er ikke faretruende kort før man er under 2,5 cm :confused013 men kanskje det kommer an på hvor man er i svangerskapet ja. Jeg har ihvertfall fått motivasjon til å knipe hver dag nå :hilarious: også er det jo fint hun sjekker og følger det opp. Kan ikke huske de gjorde det på meg med første. Eller isåfall så sa de ikke noe om det da :p
Hihi, jaa, blir stas med en av hver :love017 :Heartred

Godt formen er bedre!

Kanskje det, du får spørre neste gang, hadde vært interessant å vite! Kan jo og hende de måler på en annen måte i Spania kanskje. Så kjekt å bli fulgt opp tett! Nei, jeg har heller ikke blitt målt før, de måler jo kun i Norge ved indikasjon slik jeg skjønner det. Så aner ikke hva lengde jeg hadde sist svangerskap :laughing002
 
Haha, jeg har alltid hatt motsatt magefølelse. Dvs pga lite jenter på samboer side, så forventet jeg gutt som nr 1. Ble rimelig sjokkert da det var jente. Formen med nr 2 var ganske lik som nr 1, så da forventet jeg jente igjen, men da var det gutt :hilarious:
Haha så artig :hilarious: jeg hadde riktig magefølelse med første som var jente, og trodde jente. Og siden formen og magen er ganske lik denne gangen så tenkte jeg kanskje det var jente igjen, men det var det visst ikke hihi :joyful:
 
Hihi, jaa, blir stas med en av hver :love017 :Heartred

Godt formen er bedre!

Kanskje det, du får spørre neste gang, hadde vært interessant å vite! Kan jo og hende de måler på en annen måte i Spania kanskje. Så kjekt å bli fulgt opp tett! Nei, jeg har heller ikke blitt målt før, de måler jo kun i Norge ved indikasjon slik jeg skjønner det. Så aner ikke hva lengde jeg hadde sist svangerskap :laughing002
Det kan hende de gjør ja... :confused013veldig godt å bli fulgt opp tett ❤️ ja ikke sant, men bra de sjekket nå da og at den er som den skal ☺️❤️ hehe nei da er det vanskelig å sammenligne!
 
17+0 ANDRE TRIMESTER
1000048763.png

Termin: 17.10.24

Dager til termin: 161 dager igjen

Prosent fullført: 42,5%

Trimester: 2.trimester

Neste JM/legetime: ordinær ultralyd på sykehuset (20 uker), 27.mai, og kontroll med min gynekolog 6. Juni.

Kjønn: en liten gutt :love017:Heartblue

Sykemeldt: Ja, 100%

Symptomer/plager/humør:
- Kvalmen er mye bedre! Hvertfall de siste tre dagene, etter at jeg har kommet meg ifra andre runden med spysjuken.
- Energinivå: lavt/medium, men bedre enn i det siste, men den lista er jo rimelig lav haha. Kjenner jeg er sliten etter så mye sykdom.
- Litt vondt bekken, men det går ganske greit så lenge jeg passer på å sitte skikkelig og sove på siden med bbhugme.
- Puppene større og veldig ømme, kan se råmelk-krystallene i melkeutgangene.
- libidoen fortsatt høy
- Litt sure oppstøt i ny og ne.
- Humøret er ellers stort sett bra, men har litt kortere lunte enn vanlig.
- ekstremt forstoppet i det siste

Cravings: lakris :eek::rolleyes: prøver å ikke spise for mye av det men vanskelig!! Bekymrer meg om hvor mye som er for mye (spiser typ 3-4 biter om dagen så er nok ingen fare, men man bekymrer seg jo for alt :hilarious:)

Vekt: ned 2,2 kg siden startvekt

Utstyr/mangler:
Ønsker meg:
- liten jordbærbamse til fresita
- Medela pumpeskåler til å ha i BHen
- silverette
- Maxi Cosi bedside crib
- Easygrow UV-nett
- Easygrow favn babynest
- Voksi vår/sommerpose (oktober er varmt her)
- Bugaboo butterfly til storesøster
- søskenbrett til foxen
- tåteflasker med glassflaske istedenfor plast (sett hos både Avent og mam)
- smokker
- babybox Mummi fra reima
- klær

Har:
- Bugaboo fox5
- Emmaljunga nxt90f 2022 modell, skal selges
- Medela freestyle flex dobbel pumpe
- Naturebond vakuumpumpe
- Krybbe fra 6 mnd
- klær fra storesøster
- bilsete BeSafe izi go modulær med base (0-12 mnd), storesøster har et nytt og større ett.

Bevegelse:
Samme som sist uke: Fortsatt ikke noe tydelig som er sånn, åh det er helt klart bevegelser. Men tror at jeg innimellom kjenner lille fresita, er avogtil små dytt og en sånn ålende følelse inni der. Og innimellom kommer det lissom et mykt overraskende ganske sterkt dytt, et spark antar jeg. Men det er langt fra hver dag jeg kjenner noe og ikke regelmessig.
Plutselig blitt usikker på om det er baby jeg har kjent tidligere i det hele tatt :hilarious: og litt stressa for om alt er bra der inne

Kynnere: litt i ny og ne

Leie: Free floating

Tanker om fødsel: håper på en kjapp og fin fødsel som med første ❤️ helst uten medisiner hvis jeg klarer. ☺️

Generelt:
Vet ikke om jeg tør å skrive at jeg endelig er sykdomsfri denne uka, hver gang jeg har skrevet det i det siste så har det gått 2 dager også har jeg blitt skikkelig syk igjen. :smiley-ashamed004 neida, håper jeg er ferdig med det nå! Vært bedre siden fredag og håper det fortsetter sånn nå ☺️

Magen har virkelig begynt å poppe nå, og jeg synes det er fint, samtidig som jeg synes det er vanskeligere med kommentarer denne gangen. Siden den har poppet mye tidligere enn med første barnet, og familie på begge sider har en tendens til å kommentere på alles vekt og at man er så stor, så føler jeg meg litt ukomfortabel i kroppen min rundt dem, og føler for å gå i store løse klær og dekke meg til. Imens når jeg er ute med bare mannen min på våre egne eventyr så kler jeg meg stolt i klær som viser tydelig magen. Har ikke noe bilde fra i dag, får prøve å få tatt det i løpet av dagen hvis jeg rekker.

De siste ukene har vært preget av mye sykdom og en del ærender og "plikt-ting". Ting som man egentlig ikke har så lyst til å gjøre men som bare må gjøres. Denne uka er også en sånn uke, men om 2 uker, da har vi planlagt en liten langhelg til stranda bare vår lille familie. Det gleder jeg meg veldig til!!:joyful: Må lete etter badedrakt og bikini med plass til magen nå da (de jeg bestilte synes jeg ikke var like fine på som på nett). ☺️

Begynt å føle på mer nedpress, at livmor tydelig er større og veier mer. Spesielt så merker jeg det på at jeg føler jeg må tisse hele tiden når jeg er oppe og står og går, imens når jeg legger meg ned så forsvinner følelsen. Litt upraktisk for føler jeg må tisse med én gang jeg går ut av huset :hilarious:

Milepæler:

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)


- Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)

- hjertet begynner å slå 5+1

- komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4

- Se hjertet slå

- Høre hjertet slå

- ultralyd i uke 7 (?)

- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1

- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)

- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2

- Tidlig ordinær ultralyd 12+1

- NIPT

- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0


2. trimester 13-26 uker (13+0-26+6)

- ordinær ultralyd 20+0, fått time 27.mai

- få vite om barnet er friskt

- få vite kjønn

- kjenne babyen sparke (uke 18~20?)

- Halvveis! 20+0

- 23+0 skulle babyen mot formodning komme tidlig vil de nå prøve å redde den

- 23+4 fosteret kan høre

3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)

- 27+4 babyen kan åpne øynene

- 3/4 unnagjort! 30+0

- 34+4 høygravid!

- Fødsel ❤️
 
Last edited:
Åh, her har det skjedd masse siden jeg var innom! Jeg er så distré om dagen, så det irriterer meg at jeg ikke får varsel fra babyverden om alt jeg følger :wacky: :hilarious:

Gratulerer så mye med lillebror i magen, så utrolig stas :Heartblue Kan ikke tro at du har kommet så langt allerede. Tiden går virkelig sååå fort!
 
Åh, her har det skjedd masse siden jeg var innom! Jeg er så distré om dagen, så det irriterer meg at jeg ikke får varsel fra babyverden om alt jeg følger :wacky: :hilarious:

Gratulerer så mye med lillebror i magen, så utrolig stas :Heartblue Kan ikke tro at du har kommet så langt allerede. Tiden går virkelig sååå fort!
Hahaha jeg kjenner meg veldig igjen i det!! Hadde vært genialt om Babyverden varslet om alt man følger! :woot: :hilarious:

Tuuuusen takk!!! ❤️❤️ Ja vi er så lykkelige! Blir skikkelig stas med en lillebror ☺️ nå kjenner jeg han sparke mer og mer også! I dag var det ganske tydelig :love017 haha nei jeg vet!! Samme kan jeg si om deg, fødeklar og greier!! ❤️ Hvordan føles det?? ☺️
 
Hahaha jeg kjenner meg veldig igjen i det!! Hadde vært genialt om Babyverden varslet om alt man følger! :woot: :hilarious:

Tuuuusen takk!!! ❤️❤️ Ja vi er så lykkelige! Blir skikkelig stas med en lillebror ☺️ nå kjenner jeg han sparke mer og mer også! I dag var det ganske tydelig :love017 haha nei jeg vet!! Samme kan jeg si om deg, fødeklar og greier!! ❤️ Hvordan føles det?? ☺️
Så herlig når man begynner å kjenne på bevegelser :love017 Da blir det hele så mye mer virkelig ❤️

Det føles veldig fint, men samtidig så er jeg veldig spent :hilarious::joyful: Spesielt mtp storesøster og den første tiden etterpå ❤️
 
Det gjør det ❤️ føler meg mye mer knyttet til han når jeg kjenner han ☺️❤️❤️

Hehe deeet kan jeg godt forstå ja ;) ❤️ det kommer nok til å gå veldig fint! :love017 Men kjenner på den selv. Hehe. Hvordan har kroppen vært i siste trimester? Har det gått greit eller kjenner du det er godt det nærmer seg slutten snart?
 
Det gjør det ❤️ føler meg mye mer knyttet til han når jeg kjenner han ☺️❤️❤️

Hehe deeet kan jeg godt forstå ja ;) ❤️ det kommer nok til å gå veldig fint! :love017 Men kjenner på den selv. Hehe. Hvordan har kroppen vært i siste trimester? Har det gått greit eller kjenner du det er godt det nærmer seg slutten snart?
Kroppen har vært ganske bra, utenom vondt bekken til tider :Heartpink Jeg var kvalm og utmattet så lenge, så akkurat nå nyter jeg å være gravid :love017 Kan godt komme nærmere termin, hehe.
 
Kroppen har vært ganske bra, utenom vondt bekken til tider :Heartpink Jeg var kvalm og utmattet så lenge, så akkurat nå nyter jeg å være gravid :love017 Kan godt komme nærmere termin, hehe.
Åh så flott!! Da er det jo bare kos å gå gravid ja, lille får holde seg der inne så lenge som mulig hihi ☺️ godt å høre at du nyter det :happy::love7
 
18+0 ANDRE TRIMESTER
1000049446.png

(bildet er litt feil for er gjenbruk fra første barnet hihi)


Termin: 17.10.24

Dager til termin: 154 dager igjen

Prosent fullført: 45,2 %

Trimester: 2.trimester

Neste JM/legetime: ordinær ultralyd på sykehuset (20 uker), 27.mai, og kontroll med min gynekolog 6. Juni.

Kjønn: en liten gutt :love017:Heartblue

Sykemeldt: Ja, 100%

Symptomer/plager/humør:
- Kvalmen er mye bedre! Kommer og går litt men generelt bedre
- Energinivå: lavt/medium, men bedre enn i det siste
- Litt vondt bekken, men det går ganske greit så lenge jeg passer på å sitte skikkelig og sove på siden med bbhugme.
- Puppene større og veldig ømme, kan se råmelk-krystallene i melkeutgangene.
- libidoen roet seg litt
- Litt sure oppstøt i ny og ne.
- Humøret er ellers stort sett bra, men har litt kortere lunte enn vanlig.
- ekstremt forstoppet i det siste

Cravings: I det siste har jeg cravet mye søtt... Må roe litt ned på det, ikke at jeg har tatt av med spisingen men har nok unnet meg litt mer enn jeg burde.

Vekt: ned 0,8 kg siden startvekt, så dvs at jeg har gått opp 1,4 kg denne uka

Utstyr/mangler:
Ønsker meg:
- liten jordbærbamse til fresita
- Medela pumpeskåler til å ha i BHen
- silverette
- Maxi Cosi bedside crib
- Easygrow UV-nett
- Easygrow favn babynest
- Voksi vår/sommerpose (oktober er varmt her)
- Bugaboo butterfly til storesøster
- søskenbrett til foxen
- tåteflasker med glassflaske istedenfor plast (sett hos både Avent og mam)
- smokker
- babybox Mummi fra reima
- klær

Har:
- Bugaboo fox5
- Emmaljunga nxt90f 2022 modell, skal selges
- Medela freestyle flex dobbel pumpe
- Naturebond vakuumpumpe
- Krybbe fra 6 mnd
- klær fra storesøster
- bilsete BeSafe izi go modulær med base (0-12 mnd), storesøster har et nytt og større ett.

Bevegelse:
Nå er det tydelig at det er bevegelse!! Hadde noen skikkelig tydelige spark her en kveld :love017 de er fortsatt ikke regelmessige, og har dager hvor jeg knapt kjenner noe, og da blir jeg selvfølgelig bekymra, men så kommer det plutselig noen skikkelig gode spark og da kjenner jeg at jeg kan puste lettet ut. Helt fantastisk å kjenne lillebror nå :Heartblue:joyful: føler meg mer og mer knyttet til han.

Kynnere: litt i ny og ne, ikke vært så ille den uka som har gått.

Leie: Free floating

Tanker om fødsel: håper på en kjapp og fin fødsel som med første ❤️ helst uten medisiner hvis jeg klarer. ☺️ Spent på å denne gangen føde i Spania, sist var i Norge. Kjenner at jeg hadde følt meg tryggere skulle jeg ha født på samme sykehus igjen da det var veldig fint første gangen.

Generelt:
Sist uke var jeg redd for å jinxse det ved å skrive at jeg ikke lenger var syk, det har heldigvis gått fint og har hatt en sykdomsfri uke på hele gjengen. Storesøster har hatt en knalluke, nesten uten sinneutbrudd, bare blid og fornøyd hele tiden og så hærlig å være sammen med. Prater som en foss nå og har fortalt i barnehagen at mamma har baby i magen :laughing002:love017

Nå er alle plikt-tingene vi hadde på planen overstått!! Og jeg gleder meg sååå til neste uke da vi skal på 2 reiser! En dagstur til Madrid, og så en langhelg ved kysten. Funnet leilighet i gåavstand til stranda, med basseng og det hele. Åh! Som jeg gleder meg! Har bestilt 2 premama bikinibukser og 1 premama badedrakt fra h&m, bestilte fra seraphine først men synes ikke de satt noe fint. Håper de andre kommer i tide og at de passer! Håper også mine gamle bikinitopper passer, det har jeg ikke tenkt på men puppene har jo og blitt større... :wideyed: ups!! Jeg får prøve de nå og hvis ikke så får jeg shoppe litt mer da :woot::hilarious:

Ellers synes jeg ting går ganske fint, deilig å ikke være så dårlig lenger og endelig begynne å kjenne litt spark. Synes det er helt vilt at det bare er 2 uker til jeg er halvveis! Hvor blir tiden av???

Magen nå:
1000049448.jpg


Milepæler:

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)


- Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)

- hjertet begynner å slå 5+1

- komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4

- Se hjertet slå

- Høre hjertet slå

- ultralyd i uke 7 (?)

- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1

- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)

- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2

- Tidlig ordinær ultralyd 12+1

- NIPT

- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0


2. trimester 13-26 uker (13+0-26+6)

- ordinær ultralyd 20+0, fått time 27.mai

- få vite om barnet er friskt

- få vite kjønn

- kjenne babyen sparke (uke 18~20?)


- Halvveis! 20+0

- 23+0 skulle babyen mot formodning
komme tidlig vil de nå prøve å redde den

- 23+4 fosteret kan høre

3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)

- 27+4 babyen kan åpne øynene

- 3/4 unnagjort! 30+0

- 34+4 høygravid!

- Fødsel ❤️
 
18+0 ANDRE TRIMESTER
Vis vedlegget 434981
(bildet er litt feil for er gjenbruk fra første barnet hihi)


Termin: 17.10.24

Dager til termin: 154 dager igjen

Prosent fullført: 45,2 %

Trimester: 2.trimester

Neste JM/legetime: ordinær ultralyd på sykehuset (20 uker), 27.mai, og kontroll med min gynekolog 6. Juni.

Kjønn: en liten gutt :love017:Heartblue

Sykemeldt: Ja, 100%

Symptomer/plager/humør:
- Kvalmen er mye bedre! Kommer og går litt men generelt bedre
- Energinivå: lavt/medium, men bedre enn i det siste
- Litt vondt bekken, men det går ganske greit så lenge jeg passer på å sitte skikkelig og sove på siden med bbhugme.
- Puppene større og veldig ømme, kan se råmelk-krystallene i melkeutgangene.
- libidoen roet seg litt
- Litt sure oppstøt i ny og ne.
- Humøret er ellers stort sett bra, men har litt kortere lunte enn vanlig.
- ekstremt forstoppet i det siste

Cravings: I det siste har jeg cravet mye søtt... Må roe litt ned på det, ikke at jeg har tatt av med spisingen men har nok unnet meg litt mer enn jeg burde.

Vekt: ned 0,8 kg siden startvekt, så dvs at jeg har gått opp 1,4 kg denne uka

Utstyr/mangler:
Ønsker meg:
- liten jordbærbamse til fresita
- Medela pumpeskåler til å ha i BHen
- silverette
- Maxi Cosi bedside crib
- Easygrow UV-nett
- Easygrow favn babynest
- Voksi vår/sommerpose (oktober er varmt her)
- Bugaboo butterfly til storesøster
- søskenbrett til foxen
- tåteflasker med glassflaske istedenfor plast (sett hos både Avent og mam)
- smokker
- babybox Mummi fra reima
- klær

Har:
- Bugaboo fox5
- Emmaljunga nxt90f 2022 modell, skal selges
- Medela freestyle flex dobbel pumpe
- Naturebond vakuumpumpe
- Krybbe fra 6 mnd
- klær fra storesøster
- bilsete BeSafe izi go modulær med base (0-12 mnd), storesøster har et nytt og større ett.

Bevegelse:
Nå er det tydelig at det er bevegelse!! Hadde noen skikkelig tydelige spark her en kveld :love017 de er fortsatt ikke regelmessige, og har dager hvor jeg knapt kjenner noe, og da blir jeg selvfølgelig bekymra, men så kommer det plutselig noen skikkelig gode spark og da kjenner jeg at jeg kan puste lettet ut. Helt fantastisk å kjenne lillebror nå :Heartblue:joyful: føler meg mer og mer knyttet til han.

Kynnere: litt i ny og ne, ikke vært så ille den uka som har gått.

Leie: Free floating

Tanker om fødsel: håper på en kjapp og fin fødsel som med første ❤️ helst uten medisiner hvis jeg klarer. ☺️ Spent på å denne gangen føde i Spania, sist var i Norge. Kjenner at jeg hadde følt meg tryggere skulle jeg ha født på samme sykehus igjen da det var veldig fint første gangen.

Generelt:
Sist uke var jeg redd for å jinxse det ved å skrive at jeg ikke lenger var syk, det har heldigvis gått fint og har hatt en sykdomsfri uke på hele gjengen. Storesøster har hatt en knalluke, nesten uten sinneutbrudd, bare blid og fornøyd hele tiden og så hærlig å være sammen med. Prater som en foss nå og har fortalt i barnehagen at mamma har baby i magen :laughing002:love017

Nå er alle plikt-tingene vi hadde på planen overstått!! Og jeg gleder meg sååå til neste uke da vi skal på 2 reiser! En dagstur til Madrid, og så en langhelg ved kysten. Funnet leilighet i gåavstand til stranda, med basseng og det hele. Åh! Som jeg gleder meg! Har bestilt 2 premama bikinibukser og 1 premama badedrakt fra h&m, bestilte fra seraphine først men synes ikke de satt noe fint. Håper de andre kommer i tide og at de passer! Håper også mine gamle bikinitopper passer, det har jeg ikke tenkt på men puppene har jo og blitt større... :wideyed: ups!! Jeg får prøve de nå og hvis ikke så får jeg shoppe litt mer da :woot::hilarious:

Ellers synes jeg ting går ganske fint, deilig å ikke være så dårlig lenger og endelig begynne å kjenne litt spark. Synes det er helt vilt at det bare er 2 uker til jeg er halvveis! Hvor blir tiden av???

Magen nå:
Vis vedlegget 434984

Milepæler:

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)


- Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)

- hjertet begynner å slå 5+1

- komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4

- Se hjertet slå

- Høre hjertet slå

- ultralyd i uke 7 (?)

- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1

- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)

- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2

- Tidlig ordinær ultralyd 12+1

- NIPT

- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0


2. trimester 13-26 uker (13+0-26+6)

- ordinær ultralyd 20+0, fått time 27.mai

- få vite om barnet er friskt

- få vite kjønn

- kjenne babyen sparke (uke 18~20?)


- Halvveis! 20+0

- 23+0 skulle babyen mot formodning
komme tidlig vil de nå prøve å redde den

- 23+4 fosteret kan høre

3. trimester 27-42 uker (27+0-42+0/fødsel)

- 27+4 babyen kan åpne øynene

- 3/4 unnagjort! 30+0

- 34+4 høygravid!

- Fødsel ❤️
Tenk at vi er 18 uker allerede! Gått fort og sakte på samme tid synes jeg.
Oooog kjenner meg igjen i å plutselig ha lyst på søtt i det siste.. frem til nå ha jeg bare hatt lyst på frukt og relativt sunne ting, men kjenner jeg har unna meg litt for mye godterier nå haha.

Blir godt med en feire for dere nå :Heartred

2 uker til halvveis! Helt villt :Heartred :Heartred
 
Så fin oppdatering:love017 Herlig at du er bedre av både sykdom og kvalme, det må hjelpe voldsomt.
Ja tenk, snart halvveis, tida fyker avgårde, håper du rekker å nyte litt nå:love017❤️
 
Tenk at vi er 18 uker allerede! Gått fort og sakte på samme tid synes jeg.
Oooog kjenner meg igjen i å plutselig ha lyst på søtt i det siste.. frem til nå ha jeg bare hatt lyst på frukt og relativt sunne ting, men kjenner jeg har unna meg litt for mye godterier nå haha.

Blir godt med en feire for dere nå :Heartred

2 uker til halvveis! Helt villt :Heartred :Heartred
Helt vilt!! Hehe ja enig! Føles som en evighet samtidig som det er sånn, hva skjedde? Godt det ikke bare er meg! Har jo vært så kvalm så egentlig ingenting har fristet, men nå som apetitten er tilbake så vil kroppen bare ha sukker :hilarious: :laughing021 får prøve å styre oss litt mer tilbake til frukt og mer sunne ting :joyful::p

Jaaa, takk! det blir deilig ❤️
 
Så fin oppdatering:love017 Herlig at du er bedre av både sykdom og kvalme, det må hjelpe voldsomt.
Ja tenk, snart halvveis, tida fyker avgårde, håper du rekker å nyte litt nå:love017❤️
Det hjelper voldsomt ja! Har vært noen tøffe 4 måneder her så var utrolig godt at det endelig slapp :love017 ja tenk at jeg snart er halvveis og at du er over halvveis!! :eek::love017 nå skal det nytes så godt som mulig! Håper du og får nytt det litt nå ☺️❤️
 
Back
Topp