Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

CD4

I dag har jeg en nokså tung dag, blitt skikkelig syk, datteren min er syk. Og aborten er på full fres. Mye vondere denne gangen enn sist, selvom det var medisinsk abort. Har knapt fått sove de siste to nettene pga smerter. Og er skikkelig lei meg for å ha mistet denne også, det var lissom ønsket og håpet om å bli gravid på nytt som fikk meg igjennom alt det styret og lange prosessen etter MA'en. Jeg var så lykkelig for at det endelig var over og nå sitter jeg her igjen og blør... og må hoppe over en syklus for å ta blodprøver. Og jeg ser månedene bare flyr forbi.. kommer jeg i det hele tatt til å bli gravid igjen før året er omme? Kommer den til å sitte? I dag sliter jeg litt med motivasjonen... beklager skikkelig depressivt innlegg :smiley-ashamed008:sorry:
Det er lov å være lei seg, frustrert, motløs++ :Heartbigred
Og å stå over en syklus, når alt man vil er å bli gravid igjen, føles som en hel evighet!
God bedring til dere alle! Og så håper jeg smertene roer seg og at kroppen snart har ryddet opp :Heartred
 
Det er lov å være lei seg, frustrert, motløs++ :Heartbigred
Og å stå over en syklus, når alt man vil er å bli gravid igjen, føles som en hel evighet!
God bedring til dere alle! Og så håper jeg smertene roer seg og at kroppen snart har ryddet opp :Heartred
Takk ♥️ ja hater å måtte stå over en syklus... føler jeg akkurat har gjort det siden jeg måtte stå over én etter MA'en, blæ. Alt jeg vil er bare å være gravid NÅ :hilarious:

Tusen takk ♥️ det virker som begge deler er på bedringens vei heldigvis ☺️♥️
 
CD6

Ser ut som blødningene gir seg nå, bare spotter i dag. Da er vi ett skritt nærmere mål hihi ☺️ i tillegg har jeg gått ned ca 1 kg siste uka, enda en ting å feire! Får ta dette en dag av gangen ☺️❤️

Blir nok litt mindre aktivitet fra min side her inne akkurat den måneden her, siden jeg ikke får prøve denne pp så tenkte jeg jeg skulle ta en pause. Men kommer innom for å oppdatere hvordan det går med prøvene og eventuelt om jeg finner el, tenkte jeg skulle prøve å finne den denne syklusen også uansett, for å ha oversikt (de har ikke pleid å være regelmessige så det gir meg verdifull info til neste runde). ☺️
 
CD7

Har sluttet å blø. Vært hos gynekologen i dag, hun tok ul for å bekrefte at alt var ute og det var det. Fin tynn livmorslimhinne, hun tok også hCG på meg, antar at den er negativ men venter fortsatt på svar på den.

Godt å føle at dette er ferdig, og at kroppen har ordnet opp fint selv. ❤️

gikk en høygravid kvinne inn sammen med meg i dag som skulle ha planlagt keisersnitt. Kjente det stakk litt i hjertet, hvis den første graviditeten hadde sittet hele veien hadde vi også vært klare for fødsel nå...
 
CD7

Har sluttet å blø. Vært hos gynekologen i dag, hun tok ul for å bekrefte at alt var ute og det var det. Fin tynn livmorslimhinne, hun tok også hCG på meg, antar at den er negativ men venter fortsatt på svar på den.

Godt å føle at dette er ferdig, og at kroppen har ordnet opp fint selv. ❤️

gikk en høygravid kvinne inn sammen med meg i dag som skulle ha planlagt keisersnitt. Kjente det stakk litt i hjertet, hvis den første graviditeten hadde sittet hele veien hadde vi også vært klare for fødsel nå...
Man puster litt lettere når kroppen ordner opp selv :Heartred Så trist at det ikke gikk veien denne gangen.
Kjenner godt igjen den følelsen av å se andre gravide, dessverre. Kommende mødre som venter barn i tiden man selv skulle ha født. Jeg synes det er sårt å se januargruppa her inne, til og med. Å vite at det aldri ble er tungt, men prøver å se fremover, nyte dagene med datter, som er et mirakel i seg selv, og ha håpet oppe for neste pp. Håper du finner svar på hvorfor du mister, evt. får støttemedisiner som kan hjelpe neste gang.
 
Man puster litt lettere når kroppen ordner opp selv :Heartred Så trist at det ikke gikk veien denne gangen.
Kjenner godt igjen den følelsen av å se andre gravide, dessverre. Kommende mødre som venter barn i tiden man selv skulle ha født. Jeg synes det er sårt å se januargruppa her inne, til og med. Å vite at det aldri ble er tungt, men prøver å se fremover, nyte dagene med datter, som er et mirakel i seg selv, og ha håpet oppe for neste pp. Håper du finner svar på hvorfor du mister, evt. får støttemedisiner som kan hjelpe neste gang.
Det er noe med det ❤️ ja det er veldig sårt.. synes også det er sårt å se januar/februargruppa her inne og nå også maigruppa. Man har jo lissom rukket å bli kjent med flotte folk der inne, og få håp og drømmer for den lille som var... tror du gjør lurt i å se fremover og nyte dagene med datteren du allerede har. Prøver å gjøre det samme her, og kjenner at det hjelper veldig å leke og være med henne, det er ikke det samme å gå gjennom tap nå når jeg har barn som før jeg fikk henne. Selvom savnet etter et søsken er stort! Takk, vi satser på det ❤️ håper den sitter hos deg neste gang og at vi begge snart også kan få være en av de heldige høygravide ☺️
 
Fikk svar på hCG nå, var på 2 mUI/ml (ref. <6), så den var heldigvis negativ. Glad for at det ikke er noen flere komplikasjoner med denne SA'en. Var veldig redd for om det f.eks. skulle vært en exu..

Fortsatt syk her jeg, men snuppa er bedre så hun er i barnehagen i dag, godt med litt tid til å hvile og bare tenke på meg selv ☺️
 
Fikk svar på hCG nå, var på 2 mUI/ml (ref. <6), så den var heldigvis negativ. Glad for at det ikke er noen flere komplikasjoner med denne SA'en. Var veldig redd for om det f.eks. skulle vært en exu..

Fortsatt syk her jeg, men snuppa er bedre så hun er i barnehagen i dag, godt med litt tid til å hvile og bare tenke på meg selv ☺️
Så godt at kroppen har ryddet så fint opp :Heartred (Selv om man aller helst skulle ønske at man slapp å være i den situasjonen!!)
Håper el kommer snart sånn at du får tatt blodprøver etc og snart er klar til prøving igjen!
Fortsatt god bedring!! :)
 
Så godt at kroppen har ryddet så fint opp :Heartred (Selv om man aller helst skulle ønske at man slapp å være i den situasjonen!!)
Håper el kommer snart sånn at du får tatt blodprøver etc og snart er klar til prøving igjen!
Fortsatt god bedring!! :)
Takk gode du ❤️ forhåpentligvis blir neste syklus kort så vi kjapt kan hoppe opp på hesten igjen :hilarious: ☺️ (etter blodprøvene)
 
God troppen har ordnet opp når det først ble som det ble. Ta godt vare på deg selv og god bedring :Heartred
 
CD11

Da har jeg tatt første el test denne runden, 0,16 sier premom. Synes det er lovende for å være så "tidlig" i syklusen, i tidligere sykluser har jeg hatt mange tester som har startet på 0,02 eller 0,06 rett før el, så har vært nervøs for at jeg har hatt lite hormoner tilstede (som igjen klusser med sjansene). Kanskje el kommer CD14 eller 15 denne gangen? Det hadde vært fantastisk!!
I tillegg har jeg gått ned 3 kg til nå, så håper at det kanskje er det som gir utslag og at hormonbalansen er på bedringens vei? Føler meg optimistisk nå ☺️ (selvom denne skal hoppes over).

PXL_20231006_060152817~2.jpg
 
CD11

Da har jeg tatt første el test denne runden, 0,16 sier premom. Synes det er lovende for å være så "tidlig" i syklusen, i tidligere sykluser har jeg hatt mange tester som har startet på 0,02 eller 0,06 rett før el, så har vært nervøs for at jeg har hatt lite hormoner tilstede (som igjen klusser med sjansene). Kanskje el kommer CD14 eller 15 denne gangen? Det hadde vært fantastisk!!
I tillegg har jeg gått ned 3 kg til nå, så håper at det kanskje er det som gir utslag og at hormonbalansen er på bedringens vei? Føler meg optimistisk nå ☺️ (selvom denne skal hoppes over).

Vis vedlegget 416395
Hadde vært topp om el var på plass om 3-4 dager!! Krysser fingrene :joyful:
3 kg ned er jo kjempe bra!! :gen014
 
Hadde vært topp om el var på plass om 3-4 dager!! Krysser fingrene :joyful:
3 kg ned er jo kjempe bra!! :gen014
Takk! Blir spennende å se! :joyful:

Er veldig fornøyd med det! Slitt med å gå ned i vekt etter forrige svangerskap, spesielt siden jeg har vært gravid av og på nå så mange ganger i løpet av året så har jeg jo ikke kunnet slanke meg aktivt... Så nå er jeg kjempemotivert for å bruke denne måneden godt og få et bedre utgangspunkt før neste graviditet. Håper å klare å gå ned ca. 4 kg til før neste pp :angelic:
 
CD13

Ikke så mye nytt her, el testene fortsetter å ligge på 0,16, men synes jeg kan begynne å se en endring i slim og kjenne litt murringer.

Har prøvd å tempe denne gangen, men det tror jeg er et tapt prosjekt da ettåringen driver gymnastikk oppå meg hver morgen fra rundt kl.04, så søvnen blir veldig ujevn kan man si :hilarious:
Screenshot_20231008-084132.png
 
CD15

0,21 i dag ifølge premom, ellers lite symptomer annet enn ræva form og hodepine som jo ikke er symptomer på el :hilarious:
PXL_20231010_061052475.jpg


Skal prøve å ta en til i kveld og se om den har steget da ☺️
 
Nja... jeg testet akkurat nå, 0,08 sa premom :wacky: Jeg har prøvd å holde meg så lenge jeg kan (fra kl.1830 ble det :hilarious:) og ikke drikke mye vann men allikevel var den veldig utvannet... så ikke noe stigning på gang heeeelt enda nei


PXL_20231010_193649876.jpg
 
Last edited:
Back
Topp