Tusen takk!! Ja er helt grusomt, den er jo det heldigvisUff, så fælt, riktig god bedring!
Hadde noe lignende i påsken, helt slått ut, var grusomt. Men babyen ligger nok heldigvis veldig godt beskyttet der inne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! Ja er helt grusomt, den er jo det heldigvisUff, så fælt, riktig god bedring!
Hadde noe lignende i påsken, helt slått ut, var grusomt. Men babyen ligger nok heldigvis veldig godt beskyttet der inne!
Tusen takk!!!Uff.... masse god bedring
Tusen takk!! den er "bare" på 38 i dag heldigvis, så er på bedringens vei men har hatt litt av ei nattMasse god bedring! IKKE gøy med så høy feber, håper det har avtatt.
Tusen takk!!Å, masse god bedring
Tusen takk gode du følger spent med på oppdateringer fra deg i ikm gruppa og hihiIsj, så kjedelig å være syk… God bedring!
Men veldig hyggelig å lese oppdatering på 14+0 og se det fine magebildet!
Takk kjære fina det har gått sååå sakte frem til nå men så plutselig så er jeg på 14+0 lissom hihiDette er bare SÅ gøy, og SÅ fortjent 14+0 "allerede"
Hihi ja tenk!!! Nå kommer jeg etter deg full steam ahead Tusen takk!! Ja husker du hadde det, godt du er bedre nå!! enig, friske spirer er hardføre, og våre er det.Gratulerer med ny uke! Uke 14 altså, woohooo
God bedring med forkjølelsen/influensaen Hadde en selv i uke 12 som virket som samme sorten. Friske fostere er hardføre som de sier, og jeg er sikker på at både din og min er friske
Så nydelig mage da Den må du vise stolt fram i allverdens flotte sommerkjoler og annen sommerbekledning.
Tusen takk for en herlig oppdatering
Det gjør du Synes det er så kjekt at vi ble gravid med bare en måned imellomHihi ja tenk!!! Nå kommer jeg etter deg full steam ahead Tusen takk!! Ja husker du hadde det, godt du er bedre nå!! enig, friske spirer er hardføre, og våre er det.
Hihi tusen takk jaaaa det skal jeg må bare bestemme meg for hvilke kjoler jeg vil ha først hihi
Det synes jeg også!! kjempekoselig! føler vi har fulgt hverandre og hatt en lignende reise siden vi var i januargruppa sammen, og endelig sitter vi her begge to gravide igjenDet gjør du Synes det er så kjekt at vi ble gravid med bare en måned imellom
Jeg har også lyst på fine sommerkjoler, håper på nydelig vær hele våren og sommeren
Det har vi desverre. Men nå, som du sier, er vi endelig gravide med terminspirerDet synes jeg også!! kjempekoselig! føler vi har fulgt hverandre og hatt en lignende reise siden vi var i januargruppa sammen, og endelig sitter vi her begge to gravide igjen
Har du sett på noe enda? Jeg er så usikker på hvor jeg skal handle hehe, sett på mye forskjellig men har lite erfaring med mammaklærne derfra. Eller om jeg bare skal kjøpe vanlige litt romslige kjoler... Jaaa håper det blir masse sol både her og der
Det ER vi!!Det har vi desverre. Men nå, som du sier, er vi endelig gravide med terminspirer
Har kikket litt rundt, men synes de perfekte kjolene er vanskelige å finne Har så lyst på ihvertfall en tettsittende som viser magen og en luftigere.
Denne typen er en sterk kandidat foreløpig:
Veldig lite erfaring med mammaklær jeg og Har kjøpt vanlige klær stort sett.
Den er laber er en vandrende snørr-fabrikk her, og er så hes at det høres ut som jeg har røkt som en pipe de siste 50 årene. Tar en evighet ja!! jeg har blitt mye sykere enn alle rundt meg. Og i dag våknet jeg opp med at halsbetennelsen har spredd seg til øret, så har en sånn dottfølelse i ene øret som tar bort hørselen. Skikkelig irriterende men takk som spør fina går forhåpentligvis snart over!Hvordan er formen? Jeg synes det tar en evighet å bli frisk fra den minste infeksjon når jeg er gravid.
Det må de, sulle ønske det var mer i butikk å prøve her jeg bor. Synes det er så vanskelig å se for meg hvordan ting sitter på meg i forhold til modellen.Det ER vi!!
Veldig vanskelig å finne... Men de må jo finnes der ute for ser så mange fine gravide på gata som har funnet seg mye fint. Den der var veldig fin da, så veldig behagelig ut
Jeg har sett på disse fra seraphine, men synes de er dyre:
Eula | Crochet-Look Maternity-To-Nursing Midi Dress
Seraphine’s crochet-look collar dress is breathable, stylish and adapts to your pregnancy shape as well as featuring clever design elements for on-the-go feeds.www.seraphine.comLally | Crepe Shirred Bodice Maxi Maternity Dress
Seraphine’s crepe shirred bodice maxi dress offers a floaty fit perfect to see you through pregnancy and beyond in style.www.seraphine.com