Oj takk, der ser man det mye bedre ja! en racer på strekspotting du hihiRedigerte testen din litt .
Nå synes streken litt bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj takk, der ser man det mye bedre ja! en racer på strekspotting du hihiRedigerte testen din litt .
Nå synes streken litt bedre
Driver å lager teste-thriller her siÆææ så spennende
Hehehe jaaa om du gjør Jeg syns også jeg så noe på den øverste før idag, men så er jeg alltid litt usikker på hvor optimistisk jeg kan være mot andreDriver å lager teste-thriller her si
Hahaha litt lett underholdning i hverdagen ja, det skjønner jeg.. jeg er vanligvis veldig optimistisk av meg så her inne går det bra hihi. Så bra at du også så det! Det er så godt å få det bekreftet av flere synes jeg for blir så usikker på om jeg bare har streksyn... i dag fikk jeg den jo ikke med meg en gang, gikk rett i kjelleren uten å ha fått den med meg. har gravidhjernetåken allerede slått inn?Hehehe jaaa om du gjør Jeg syns også jeg så noe på den øverste før idag, men så er jeg alltid litt usikker på hvor optimistisk jeg kan være mot andre
Vi dår håpe det er gravidhjernetåkeHahaha litt lett underholdning i hverdagen ja, det skjønner jeg.. jeg er vanligvis veldig optimistisk av meg så her inne går det bra hihi. Så bra at du også så det! Det er så godt å få det bekreftet av flere synes jeg for blir så usikker på om jeg bare har streksyn... i dag fikk jeg den jo ikke med meg en gang, gikk rett i kjelleren uten å ha fått den med meg. har gravidhjernetåken allerede slått inn?
Iiih, thrilleren fortsetter Ja ned til 10 mIU/ml sier deJeg ser dem godt! Er det tidligtest?
Ja den er kanskje ganske tydelig? Synes den var så svak Tusen takk!!Er jo tydelig strek!! krysser fingrene
Jeg ser også strekene godt! HåperCD28, 11dpo
Tatt to av disse i dag, de viser det samme, en svaaaaak linje nummer 2. Tør ikke stole helt på de.. Synes det stiger veldig sakte her så begynner å tenke at kanskje det er en kjemisk elrno, som bare såvidt har vært innom? Vi får se igjen i morgen... nå vil jeg bare ha et klart svar snart
Vis vedlegget 414715
Vis vedlegget 414716
(Siste bildet er tatt etter tiden)
Krysser fingrene for sterkere streker i morgen!!CD28, 11dpo
Tatt to av disse i dag, de viser det samme, en svaaaaak linje nummer 2. Tør ikke stole helt på de.. Synes det stiger veldig sakte her så begynner å tenke at kanskje det er en kjemisk elrno, som bare såvidt har vært innom? Vi får se igjen i morgen... nå vil jeg bare ha et klart svar snart
Vis vedlegget 414715
Vis vedlegget 414716
(Siste bildet er tatt etter tiden)
Håper jeg snart kan hoppe inn i mai-formet med deg! Tør ikke helt endaJeg ser også strekene godt! Håper
Dette svaret hjalp meg mye kjenner jeg du har et veldig godt poeng! Er jo en eksponentiell stigning så i starten vil jo forskjellene være veldig små... Føler jeg klarer å være logisk når det kommer til andre sine tester, men når jeg tar mine egne så mister jeg helt hodetKrysser fingrene for sterkere streker i morgen!!
Synes jeg ofte ser at strekene i starten ikke blir sterkere så veldig raskt, når testene slår ut så tidlig og hcg dobles annenhver dag ca så er det ikke store økningene helt i starten (la oss si du hadde 6 i hcg i går, da vil den jo bare ha kommet seg til rundt 12 i morgen!)
Ja den er kanskje ganske tydelig? Synes den var så svak Tusen takk!!
Tenker å ta en til i morgen hvertfall av de @home, har mange av de, også når de blir sterkere drister jeg meg til en cb igjen. Hvordan går det med deg?Ja, det vil jeg si!! Når er neste test? Spent
Tenker å ta en til i morgen hvertfall av de @home, har mange av de, også når de blir sterkere drister jeg meg til en cb igjen. Hvordan går det med deg?
Hihi åh jeg har klødd i fingrene etter å ta en til i dag!! men blitt så tørst i det siste (pluss at jeg klarer ikke å holde meg i 3 t engang lenger ) så det hadde nok vært veldig utvannet...Spennende! Jeg som håpte på ny test idag det går fint, livet er lettere i syden og i dpo land, så det er en grei kombo nå takk som spør!
Hihi åh jeg har klødd i fingrene etter å ta en til i dag!! men blitt så tørst i det siste (pluss at jeg klarer ikke å holde meg i 3 t engang lenger ) så det hadde nok vært veldig utvannet...
Så deilig!! Godt å komme seg bort litt ja og sydentemp er godt for sjel og kropp trives lille også? Godt å endelig være i dpo land, det tok sin tid denne gangen si. Når tenker du å teste?