Takk!! Akkurat nå har trua fått seg en knekk. Synes murringene ligner skremmende mye på tr på vei. Er så mye opp og ned8 dpo er fortsatt veldig tidlig!! Jeg krysser fingrene for de kommende dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!! Akkurat nå har trua fått seg en knekk. Synes murringene ligner skremmende mye på tr på vei. Er så mye opp og ned8 dpo er fortsatt veldig tidlig!! Jeg krysser fingrene for de kommende dagene
Ja, det er en evig berg- og dalbane!Takk!! Akkurat nå har trua fått seg en knekk. Synes murringene ligner skremmende mye på tr på vei. Er så mye opp og ned
Spent på om du har tatt noen flere tester
Gjør du? Så bra det ikke bare er meg!! Æææ dette er jo til å få hjerteinfarkt av... Håper detJeg ser strek .
Håper den blir sterkere i morgen .
Krysser fingra for at det ikke er en skygge
Veldig spennende inne her nå Skal du teste igjen i morgen tidlig?Fyyyy så kvalm jeg er nå de siste dagene har jeg fått en ekstrem kvalmebølge rundt kl.17-18 på kvelden som varer noen timer. Hadde akkurat det samme i forrige svangerskap.
I tillegg så har hunkatten min begynt å bli veldig interessert i å ligge oppå meg eller klint helt inntil, det har hun gjort hver gang jeg har vært gravid. Hun er en levende graviditetstest
Blir veldig spennende å se testen i morgen, hvis jeg ikke er gravid nå så skjønner jeg ikke noe... pleier heller ikke ha sånne symptomer før mens, men kanskje jeg ønsker det så sterkt at jeg innbiller meg det? Hvis det går an?
Ja tenker det! Akkurat vært avgårde og kjøpt flere tester så får vi se i morgen tidligVeldig spennende inne her nå Skal du teste igjen i morgen tidlig?
Æsj, så kjedelig med sånne tester, spesielt når man får håpet opp med symptomer!! Jeg heller fikk ikke positiv før 11 dpo med andremann, så jeg krysser fingrene for morgendagen!!CD27, 10DPO
Fortsatt ingen klar positiv her... begynner å miste håpet. Tok hele 3 tester i dag morges
Hadde en til av cb ultratidlig, den ser ut som lurer meg i dag igjen med sin svake skyggestrek... og to andre som var helt klart negative.
Sist fikk jeg veldig svakt positiv 11dpo så er fortsatt håp, men kjenner jeg ble ganske nedfor nå
Vis vedlegget 414652
Vis vedlegget 414653
Vis vedlegget 414655
Jeg ser strek på de 2 øverste .CD27, 10DPO
Fortsatt ingen klar positiv her... begynner å miste håpet. Tok hele 3 tester i dag morges
Hadde en til av cb ultratidlig, den ser ut som lurer meg i dag igjen med sin svake skyggestrek... og to andre som var helt klart negative.
Sist fikk jeg veldig svakt positiv 11dpo så er fortsatt håp, men kjenner jeg ble ganske nedfor nå
Vis vedlegget 414652
Vis vedlegget 414653
Vis vedlegget 414655
Æsj, så kjedelig med sånne tester, spesielt når man får håpet opp med symptomer!! Jeg heller fikk ikke positiv før 11 dpo med andremann, så jeg krysser fingrene for morgendagen!!
Er lov å kjenne på skuffelsen og det å være nedfor, kjedelig med tester som ikke står til samsvar med symptomer og følelse. Jeg krysser fingrene for morgendagen Klem til deg!
Tusen takk for støtten jenter det betyr utrolig mye for meg!Jeg ser strek på de 2 øverste .
Kan evt bare være for tidlig for digital å slå ut , folk produserer jo hcg forskjellig .
Så ikke mist håpet enda
Krysser fingra for deg
Jeg tror du er gravid altsåJeg tok en titt til på denne, nå er den tørr, og kan helt tydelig se en svaaaaak strek der! Vis vedlegget 414667
jeg var nok litt rask på å gå i kjelleren det tror jeg også er et symptom... er så sykt følsom om dagen, griner av alt, rørende videoer på insta f.eks.