CD18 - 1DPO
Åh så digg å endelig være i dpo-land!! Nervepirrende, men digg! Føles som om prosessen siden vi mistet har vært eeeevig lang, hele sommeren har gått med og vi er i september allerede lissom. Men nå, nå er det endelig over! Og vi kan gå inn i håpets tid. Og som jeg håper at denne gangen sitter det en liten spire som er frisk og fin og som utvikler seg til en liten mai-baby! Det hadde vært fantastisk.
Vi har lagt inn masse aksjer, noe som ikke er bare bare å finne tid til når man går hjemme med en ettåring som er allergisk mot soving
håper vi har lagt inn nok! Føler vi burde ha lagt inn noe i dag også 1 dpo, men jeg er litt lei for å være ærlig. El-sex er lissom ikke helt det samme som når det skjer spontant, føles så programmert og tvunget innimellom, spesielt når det må skvises inn i den halvtimen snuppa endelig sovna. Jeg er vel ikke alene om å føle det sånn, håper jeg...
Testet i dag også (el) og de er på fin vei ned, så da er det ganske sikkert at el var i går. Har en del murringer i lyskene så får jo håp om at her skjer det ett eller annet. Noe annet rart er at de siste 2 dagene har jeg vært i kjempeform, full av energi og skikkelig klar i hodet, som om jeg kan klare alt. Økt luktesans og litt ømme pupper. Er vel pga el for det kan umuuulig være gravidsymptomer så tidlig
det hadde vært noe det! Umiddelbar bekreftelse på graviditet.
Nå gjenstår det bare å vente for å kunne teste, tenkte å begynne 8 dpo for det var da jeg fikk første positive med lillesnupp. Så på mandag neste uke blir det da. Spennende dag, første graviditetstest OG første dag i barnehagen for snupp. Det blir en bra dag uansett
åååå jeg er SÅ spent