Venter her også ... Tempen svinger bare enn så lenge Er så utålmodig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!! Tålmodigheten er snart slutt her nå den er 1 uke forsinket i dag.. føler jeg blir litt smårar av å gå sånn og vente. Håper den kommer snart hos oss begge to eller at mensen kommer så jeg kan starte på nytt, siden jeg uansett ikke får lov å prøve på denne eggløsningenVenter her også ... Tempen svinger bare enn så lenge Er så utålmodig!
Uff, frustrerende når det blir slik jeg holdt på å gå på veggene da min kropp tullet på samme viset forrige syklus....Tok denne nå på kvelden for å sjekke, med et lite håp om at den plutselig hadde skutt i været holdt meg fra sånn klokka 14 til nå, men nei... 0.12 viser den jaja...
Vis vedlegget 417258
Så frustrerende Er så kjipt å vente på eggløsning som du aldri vet når kommerTok denne nå på kvelden for å sjekke, med et lite håp om at den plutselig hadde skutt i været holdt meg fra sånn klokka 14 til nå, men nei... 0.12 viser den jaja...
Vis vedlegget 417258
Nå synes jeg kroppen har drøyet det lenge nok! «Jakten på el» er stort sett ikke noe gøy etter CD15, og etter CD20 er det bare kjipt!Tok denne nå på kvelden for å sjekke, med et lite håp om at den plutselig hadde skutt i været holdt meg fra sånn klokka 14 til nå, men nei... 0.12 viser den jaja...
Vis vedlegget 417258
Så frustrerende og! føler jeg driver og freaker ut over hele forumet så ut som denne syklusen gikk det bedre for deg da??Uff, frustrerende når det blir slik jeg holdt på å gå på veggene da min kropp tullet på samme viset forrige syklus....
Jaaaa! Jeg liker det dårlig det her altsåSå frustrerende Er så kjipt å vente på eggløsning som du aldri vet når kommer
Helt enig!! Takk Nå er det nok kroppen! Haha "jakten på eggløsningen" høres ut som et realityshowNå synes jeg kroppen har drøyet det lenge nok! «Jakten på el» er stort sett ikke noe gøy etter CD15, og etter CD20 er det bare kjipt!
Nei,ikke enda, fikk ikke bekreftet el. Tempen gikk litt ned istedenfor opp idagSå frustrerende og! føler jeg driver og freaker ut over hele forumet så ut som denne syklusen gikk det bedre for deg da??
Neiiiii, blæ! Så kjipt! Håper den bare bruker litt tid på å stige og at det egentlig var elNei,ikke enda, fikk ikke bekreftet el. Tempen gikk litt ned istedenfor opp idag
Så irriterende,ja!Neiiiii, blæ! Så kjipt! Håper den bare bruker litt tid på å stige og at det egentlig var el
Spennende!Tenker å ta en test til i ettermiddag og en i kveld så får vi se