Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men æææ, veide meg nå, og 5 kg ned!!
Dritfornøyd med det!!!
Spent på morningens test!0.24 igjen
Vis vedlegget 416827
Nå får jeg trua her altså!! Kom igjen kroppenCD18
I dag viste den 0.31, spent på kveldens test! men rart for meg at de stiger sånn sakte... har alltid hatt kort og rask topp
Vis vedlegget 416842
Takk!! Føles godt å endelig kunne ta et skikkelig skippertak, gått rett fra amming til graviditet etter graviditet hele året så har lissom ikke hatt muligheten. (Under amming slapp vekta IKKE, skikkelig nedtur )Hurra for vektnedgang! Det er jo rått
Eltester kan være så vanskelige å tolke i blant. Jeg fant ut sist syklus når det ble mye testing uten noe som skjedde at variasjonen for meg var ganske stor igjennom follikelfasen egentlig. Kjekt om det er stigning på gang hos deg nå da
Ja, skjønner godt at du ikke har hatt mulighet til å ta tak i det før nå. Er veldig eilig å kjenne på at man får kroppen sin litt tilbakeTakk!! Føles godt å endelig kunne ta et skikkelig skippertak, gått rett fra amming til graviditet etter graviditet hele året så har lissom ikke hatt muligheten. (Under amming slapp vekta IKKE, skikkelig nedtur )
Enig, de kan være litt vanskelige å tolke, også er det jo naturlige variasjoner pga forskjell på styrken på urin osv. Pleier å følge med på livmorhalsen og, men denne syklusen orka jeg ikke er vel vanlig med litt kluss etter SA også... håper den er tilbake på CD15 i neste syklus
Det er noe med det jaJa, skjønner godt at du ikke har hatt mulighet til å ta tak i det før nå. Er veldig eilig å kjenne på at man får kroppen sin litt tilbake
Vi får håpe kroppen bare trenger en syklus for å hente seg inn Kjekt å kunne følge med på livmorhalsen egentlig! Har prøvd det selv, men det er heelt håpløst til tider
kanskje det blir el cd 21-22 denne gangen også da! Nå er jo ikke det såååå langt unnaTesten i kveld viste 0.22, fikk ikke oppdatert her for hatt en særdeles aktiv kveld. Så fortsatt ingenting. Tafset litt på tappen for nå begynner jeg å bli utålmodig her, men den ga meg lite. Medium høy, medium hard, medium åpen synes jeg den var. Håper det betyr at den er på vei opp opp opp!
Men! ble nysgjerrig på hvordan det var da jeg ble gravid med datteren vår, det var også etter en SA. Fant dette gamle bildet. Og da hadde jeg tydeligvis el på CD22?? (Jeg likte visst å måle samme test tusen ganger for sikkerhets skyld på den tiden ). Egentlig gir det litt håp å se at den kan komme så sent, og at det allikevel går fint, hadde et tilnærmet problemfritt svangerskap med henne
Vis vedlegget 416912
Håper det! At den iallefall kommerkanskje det blir el cd 21-22 denne gangen også da! Nå er jo ikke det såååå langt unna
Helt klart sterkeste test så langt da!CD20
Dagens morgentest var på 0.36, i går kveld på 0.32. Driver å håper hver morgen nå når jeg står opp at *i dag* så skjer det
Vis vedlegget 416968
Forundrer meg over syklusen denne gangen, har aldri opplevd en sånn "sakte stigning" som jeg ser nå og at det svinger såpass opp og ned. Blir spennende å se hva som skjer når el kommer nå da, har et håp om et sterkt utslag på prøvene under toppen
Vis vedlegget 416969Vis vedlegget 416970Vis vedlegget 416971
Helt klart sterkeste test så langt da!
Og tempingen ser jo veldig bra ut!! Tipper du fint vil kunne se når el har vært
Sant, nå var jeg jo også veldig forkjølet under/rett etter mensen så det har jo helt sikkert også påvirket temperaturen der i starten. Blir spennende å se om den stiger etter el! Litt gøy med temping ogTempen din har samlet seg da! Blir spennende å se om den positive testen dueller opp snart