Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det!! Tusen takk De er kanskje ikke de beste de her... kan stress påvirke testene? Under mye negativt stress akkurat nå (sånn utenom graviditeten)Så leit at testen var svakere i dag, håper det er andre faktorer som spiller inn og at dette går veien
Så leir med mye negativt stress.. Vet dessverre ikke om det kan påvirke, men håper stresset passerer snartHåper det!! Tusen takk De er kanskje ikke de beste de her... kan stress påvirke testene? Under mye negativt stress akkurat nå (sånn utenom graviditeten)
Jeg har hørt at hcg øker fortere med jenter enn med gutterDagens tester, er hvertfall ikke noen klar nedgang foreløpig! Skal avgårde og få kjøpt noen andre tester nå når apoteket åpner her.
Hatt også noen veldig sterke tak av kramper her, men det kan ha vært fordi jeg drakk kaffe på tom mage også. Håper det bare er det
Vis vedlegget 415239Vis vedlegget 415240
Drev å googla, kanskje jeg er en av de som bare har sånne superlave nivåer og at det er helt normalt? Så det kunne være normalt med 75- Selvom jeg fikk jo sterke tester med datteren min da..
Oooh! Det har jeg ikke hørt før. Kanskje det er en liten gutt der inne daJeg har hørt at hcg øker fortere med jenter enn med gutter
Digger det! Krysser fingrene for degNå har det klikka for meg her mannen kommer til å bli så fornøyd med meg...
Vis vedlegget 415253
Kommer til å bli kjent på apoteket som hun gærne dama som bare kjøper masse graviditetstester (er apoteket i nabolaget og har gått der nå med de jeg mistet også, hittil 3. graviditeten) takkDigger det! Krysser fingrene for deg
Den der var knallfin spør du meg!!!Men se her da, det her er vel ikke så gæli styrke for å være 4+6 (antakeligvis litt kortere)?? dette roet nervene igjen kjente jeg
Vis vedlegget 415258
Vis vedlegget 415262
Ikke sant? Ganske fornøyd nåDen der var knallfin spør du meg!!!
Tror jeg skal fortsette med disse hver andre dag fremover, har 2 til. Også ta en digital på søndag. Kanskje holde meg unna de andre hvis jeg klarer da de bare bekymrer mer enn noe annet...
Det der så ut som en veldig fin babystrek Høres ut som en god plan å holde deg til de der! De andre testene skaper jo bare hodebry!Men se her da, det her er vel ikke så gæli styrke for å være 4+6 (antakeligvis litt kortere)?? dette roet nervene igjen kjente jeg
Vis vedlegget 415258
Vis vedlegget 415262