Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ja her har det vært en nervepirrende reise!! tusen takk!! blir spennende med din neste pp nå!Åååååh så mye spennende som har skjedd her i det siste!! Gratulere så masse
Tuuusen takk igjen hihi, føler jeg endelig kan puste ut og tro mer på det etter å ha sett stigningen og digital i dag (kommer til å fortsette å teste haha)Så utrolig gøy! Gratulerer, igjen og for en fin stigning da var det nok en festeblødning du hadde for noen dager siden
Tusen takk!!Gratulerer så mye
Tusen hjertelig takk!! Er så lykkelig nå, begynner endelig å synke inn at den faktisk er positiv!Hurraaa, dette er fantastisk!!! Gratulerer
Åå så koselig melding!! savner dere der inne på februar også! Hvordan går det med deg? Tuuusen takk, jeg krysser fingre og tær. Denne får klamre seg fast synes jeg!!!Åå dette var gode nyheter å finne når jeg sjekket dagboken din
Er så glad på dine vegne
Savner deg inne på februar, mai er veldig heldig som får deg altså
Kommer til å følge spent med her videre, dette mååå bare gå bra
Takker og bukker!!!Gratulerer så mye med spiren
Hihi ja du var sikker før meg!! Tuuusen takk er så spent på dine tester over helgen nå også!!HURRA!!!! visste det var babystrek! Gratulerer
Det går fint med megÅå så koselig melding!! savner dere der inne på februar også! Hvordan går det med deg? Tuuusen takk, jeg krysser fingre og tær. Denne får klamre seg fast synes jeg!!!
Tusen takk!! Da blir det mars- og mai-barn på meg, det er litt gøy hihi! Vårbarn. Og nesten akkurat 2 år imellomGratulerer så mye med en liten spire og maitermin!
Tuuuusen takk!! Da kom jeg inn i maitermin sammen med deg da! Jaaa håper den lager seg ei god seng der inne nå som den kan vokse i.Hurra!! Gratulerer!
Jeg hadde skikkelig troa altså! La spiren klamre seg fast!
Tusen takk!! det håper jeg også du får!! det er deg vel foruntGratulerer! Åååh, håper jeg også får positiv test når den tid kommer.
Gratulerer!! Så gøy!!!De fra @home er tydelig sterkere også! Ååå for en glede, jeg klarer nesten ikke å tro det!
Vis vedlegget 414833
Tusen takk Lilly! Jeg kan nesten ikke tro det! Håper snart det er din tur ogGratulerer!! Så gøy!!!
Tusen takk!!Gratulerer så mye!
Håper det!Tusen takk Lilly! Jeg kan nesten ikke tro det! Håper snart det er din tur og