Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Jippi:smiley-bounce016
Der var lille jordbæret❤️ Åh dette må være fantastisk for deg, se lille frisk og fin:love017
Dette føles nesten som en lettelse for meg og, har tenkt masse på deg❤️
Verdens beste nyhet dette, gratulerer:hug003
 
Hurra!
 
Hipp hurra :love017 :Heartred Sååå glad på dine vegne:happy093
 
Ja det var jo veldig tidlig ❤️❤️ og det kan jo hende du blir satt frem igjen senere. ❤️ for det skal så mye til å måle feil når du er så tidlig på vei❤️ uansett, så har det vokst:) og du er graaviiiid❤️❤️
Ja hun målte veldig raskt, var ikke min gynekolog i dag men ei anna som virket litt mer uerfaren men veldig trivelig da. Så regner med det nok blir flyttet på igjen. Viktigste er at det har vokst ja og jeg er definitivt gravid :excited001 ❤️❤️❤️
 
7+2 Verdens beste dag

Vis vedlegget 429497
Det gikk bra!!! :wavFikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.

Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober :excited001:love017

Tusen takk til alle dere som har støttet meg og heiet og vært med hele veien. Det har vært uvurderlig ❤️❤️ denne uken har føltes SÅ eviglangt og jeg har vært litt nede i et mørkt hull. Men nå er jeg oppe igjen :hug003

Milepæler:

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)


- Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)

- hjertet begynner å slå 5+1

- komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4

- Se hjertet slå

- ultralyd i uke 7 (?)

- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1

- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)

- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2

- Tidlig ordinær ultralyd 11+0 (ish)

- NIPT

- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0
❤️
Så utrolig godt å lese!
Egentlig ganske likt som hos meg da! Ble jo også satt tilbake nesten en uke først, men så lengre ut i svangerskapet og på flere ultralyder ble jeg flyttet tilbake så det egentlig bare var 1 dag forskjell fra mens termin. På OUL fikk jeg tilbake menstermin :laughing021
 
Så fantastiske nyheter! Hurra hurra :excited001:Heartbigred

Helt enig med Luna at det var rart å estimere 8mm til 6+2. Her ble jeg målt til 3mm når jeg var 6+1, og med barn #1 hadde jeg en ultralyd hvor jeg ble målt til 8,5mm ca 6+6 :love017
Tuuuusen takk gode du :love7
Ja det var litt rart, kanskje de har andre retningslinjer her? men hun målte veldig fort og bare én gang så tar den med en klype salt hehe. Synes også formen på den og hodet er så stort at jeg synes det ligner mer på uke 7 enn uke 6. Men skal til min vanlige gynekolog om 7-10 dager så da får vi se hva hun måler meg til ☺️❤️
 
Skrev det jo inne hos dere tidligere også, men skiller jo hele 9 dager fra første ul til otul her faktisk, og jeg gjorde som du tenker, holdt på menstermin/eltermin frem til den ble endret på otul :D
Sååå glad på dine vegne, og gleder meg så til å følge med deg videre på reisen, tenk å mye lille jordbærene vokser til neste tul da❤️ skikkelig stas!!
Ikke sant, det beviser jo akkurat det at det er jo så vanskelig å måle så tidlig for er så lite som skiller. ☺️ Så det stresser jeg ikke over! Hihi ❤️tusen takk ❤️ gleder meg til å følge deg videre også! Så koselig at vi hvertfall rekker å overlappe litt hihi ❤️ ❤️
 
Ja, nå må det gå veien! :Heartred Her går det bare fint, februargutten kom i januar:Heartblue
Åååå så koselig!! :love017:joyful::love2 gratulerer så mye med din lille januargutt ❤️ hadde hastverk han altså. Godt å høre at det går fint. Håper fødselen og tiden etterpå også har gått fint ❤️
 
Så gode nyheter! :love7 Her var CRL 5.8 mm ved 6+3. Høres ut som det er noe rart med målingen?
Jaaa jeg er overlykkelig :love7 er nok noe rart med målingen ja, synes det gikk litt fort i dag, var ikke min vanlige gynekolog. Men hun tok seg god tid til å se på hjertet og anatomien osv da. Skal til min gynekolog om en 7-10 dager og hun er superflink, og har bedre apparat så det blir spennende ☺️❤️
 
Jippi:smiley-bounce016
Der var lille jordbæret❤️ Åh dette må være fantastisk for deg, se lille frisk og fin:love017
Dette føles nesten som en lettelse for meg og, har tenkt masse på deg❤️
Verdens beste nyhet dette, gratulerer:hug003
Tuuuusen takk gode du :hug003 :love017 haha så koselig at det føles som en lettelse for deg også!! Jeg er i syvende himmel ❤️:joyful: nå må den bare holde seg der inne! Jeg var sååå nervøs når vi skulle inn der at jeg holdt på å svime av, stotret i vei på spansk :hilarious: nei, dette var godt! Og tenk det da, at mannen ikke hadde tenkt til å prøve mer før utpå vårparten! Nå er jeg glad for at vi tok en ny samtale på det!! :love017
 
Så utrolig godt å lese!
Egentlig ganske likt som hos meg da! Ble jo også satt tilbake nesten en uke først, men så lengre ut i svangerskapet og på flere ultralyder ble jeg flyttet tilbake så det egentlig bare var 1 dag forskjell fra mens termin. På OUL fikk jeg tilbake menstermin :laughing021
Ja skremmende likt!! Skal se jeg ender opp på samme termin igjen ved OUL jeg også :hilarious: men takk for at du delte historien din altså, det hjalp veldig ❤️❤️❤️
 
Ikke sant, det beviser jo akkurat det at det er jo så vanskelig å måle så tidlig for er så lite som skiller. ☺️ Så det stresser jeg ikke over! Hihi ❤️tusen takk ❤️ gleder meg til å følge deg videre også! Så koselig at vi hvertfall rekker å overlappe litt hihi ❤️ ❤️

Ja, er jo ikke sååå stor overlapp, egentlig! Så det er koselig å følge hverandre litt :love017
 
Ja skremmende likt!! Skal se jeg ender opp på samme termin igjen ved OUL jeg også :hilarious: men takk for at du delte historien din altså, det hjalp veldig ❤️❤️❤️
Jeg er veldig glad du føler at min historie var til hjelp! Gleder meg til å følge med på utviklingen din og å se om vi fortsetter å ha et ganske likt forløp :love017
 
Back
Topp