Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Så herlig! Har fulgt med deg helt siden du var i februargruppa, og håpet så for deg! :Heartred Gratulerer!
 
7+2 Verdens beste dag

Vis vedlegget 429497
Det gikk bra!!! :wavFikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.

Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober :excited001:love017

Tusen takk til alle dere som har støttet meg og heiet og vært med hele veien. Det har vært uvurderlig ❤️❤️ denne uken har føltes SÅ eviglangt og jeg har vært litt nede i et mørkt hull. Men nå er jeg oppe igjen :hug003

Milepæler:

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)


- Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)

- hjertet begynner å slå 5+1

- komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4

- Se hjertet slå

- ultralyd i uke 7 (?)

- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1

- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)

- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2

- Tidlig ordinær ultralyd 11+0 (ish)

- NIPT

- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0
❤️
Åh, hurra!!! Så glad på deres vegne!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
7+2 Verdens beste dag

Vis vedlegget 429497
Det gikk bra!!! :wavFikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.

Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober :excited001:love017

Tusen takk til alle dere som har støttet meg og heiet og vært med hele veien. Det har vært uvurderlig ❤️❤️ denne uken har føltes SÅ eviglangt og jeg har vært litt nede i et mørkt hull. Men nå er jeg oppe igjen :hug003

Milepæler:

1. trimester 0-12 uker (0+0 til 12+6)


- Komme over kjemisk-grensen 5+0 (SA 4+3)

- hjertet begynner å slå 5+1

- komme forbi punktet for tidligere SA, 5+4

- Se hjertet slå

- ultralyd i uke 7 (?)

- komme forbi punktet for tidligere SA, 7+1

- Normal utvikling forbi 8 uker (da fosterutviklingen stoppet opp ved MA'en)

- komme forbi punktet for tidligere MA, 10+2

- Tidlig ordinær ultralyd 11+0 (ish)

- NIPT

- 01.04 - risiko for spontanabort avtar 12+0
❤️
Hurra! ❤️ så gøy å se dagens oppdatering :D
 
Ååhh, hurra!!! ❤️❤️❤️❤️❤️
Så rart hvordan det er ulike målinger rundtomkring, 1 cm er rundt 7 uker, så ville tippe du er lenger på vei, men vet det er litt forksjell fra apparat til apparat! Mem blir ikke overtasket om du plutselig hopper frem noen dager neste gang, men det viktigste er at lille spire vokser og gror ❤️❤️❤️ så glad på dine vegne!!
Tusen takk kjære Luna ❤️❤️❤️☺️ ja rart hvor forskjellig de måler de forskjellige apparatene. Vi vet jo nå at dette de har brukt i dag ikke er det beste... Om 7-10 dager skal jeg på ny UL men da på klinikken til gynekologen min, der har de bedre apparater så da ser vi sikkert mer ☺️ viktigste er at spire vokser ja, og at det var et nydelig hjerteslag å se :love017:joyful::love2 tenker kanskje å bare fortsette med å telle som jeg har gjort til nå, så får jeg heller justere etter otul ☺️
 
Så herlig! Har fulgt med deg helt siden du var i februargruppa, og håpet så for deg! :Heartred Gratulerer!
Neimen oj, så koselig!! ❤️ Tusen takk!!! :love017 nå håper jeg det endelig går veien her, ser jo bra ut hittil ☺️❤️ hvordan går det med deg? ❤️
 
Hærregud så fantastisk ❤️❤️ dette er jo utrolig gode nyheter ❤️ jeg viste det ❤️ hurra :talk017 :sad010
 
Åååh Alma<3 så fantastisk!!!! :love7
Så gode nyheter!!! Ble utrolig glad og lettet selv på deres vegne nå:love7 så må den bare se å klamre seg fast, lille fine bamsemumsen:Heartpink
:wav
Tusen tusen takk fina ❤️:love017 ja nå må den bare se å klamre seg fast hihi ❤️ den har fin plassering hittil ihvertfall, noe som gir håp, den ligger helt øverst og litt bak i livmoren virker det som. Hørt at det er en optimal plass ☺️ kanskje jeg kan få kjenne mer til sparkene også denne gangen (sist hadde jeg morkaka foran på magen og den dempet mye av sparkene)
 
Hihi ja det er sant!! du mistet aldri trua :joyful: :love017 tusen takk!!!! ❤️❤️❤️ Dette er som julaften, påske, bursdag og sommerferie kombinert ganger 10 :excited001
Ja det var jo veldig tidlig ❤️❤️ og det kan jo hende du blir satt frem igjen senere. ❤️ for det skal så mye til å måle feil når du er så tidlig på vei❤️ uansett, så har det vokst:) og du er graaviiiid❤️❤️
 
Så fantastiske nyheter! Hurra hurra :excited001:Heartbigred

Helt enig med Luna at det var rart å estimere 8mm til 6+2. Her ble jeg målt til 3mm når jeg var 6+1, og med barn #1 hadde jeg en ultralyd hvor jeg ble målt til 8,5mm ca 6+6 :love017
 
Tusen takk kjære Luna ❤️❤️❤️☺️ ja rart hvor forskjellig de måler de forskjellige apparatene. Vi vet jo nå at dette de har brukt i dag ikke er det beste... Om 7-10 dager skal jeg på ny UL men da på klinikken til gynekologen min, der har de bedre apparater så da ser vi sikkert mer ☺️ viktigste er at spire vokser ja, og at det var et nydelig hjerteslag å se :love017:joyful::love2 tenker kanskje å bare fortsette med å telle som jeg har gjort til nå, så får jeg heller justere etter otul ☺️

Skrev det jo inne hos dere tidligere også, men skiller jo hele 9 dager fra første ul til otul her faktisk, og jeg gjorde som du tenker, holdt på menstermin/eltermin frem til den ble endret på otul :D
Sååå glad på dine vegne, og gleder meg så til å følge med deg videre på reisen, tenk å mye lille jordbærene vokser til neste tul da❤️ skikkelig stas!!
 
Jaaaaaaaa :Heartred :Heartred :Heartred
 
Back
Topp