Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Haha godt å høre at du lever! Det er første-pri :hilarious: :Heartred huff skjønner den var tøff, godt du er over den nå og veldig snart har offentlig tidlig ultralyd!! :love017 ja er litt sånn skrekkblandet fryd de UL'ene, glede seg til å se lille men redd for å finne noe galt lissom. ❤️ Krysser fingre og tær for at alt går fint på den!! Litt morsomt at det er nesten akkurat én måned imellom hvor langt vi er kommet ☺️❤️
Tusen takk for omtanken og forståelsen❤️ Det gjør så godt :love017
Ja, det er skikkelig morsomt at vi er en måned fra hverandre, blir skikkelig koselig å følge deg❤️

Masse lykke til i dag, tenker på deg❤️
 
6+1 Ultralyd

Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... :sorry: Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?

1000043805.jpg
 
Last edited:
Skjønner at du er skuffa, men det kan fortsatt gå helt fint! :Heartred 6+1 er KJEMPETIDLIG, og er jo egentlig ikke anbefalt på ta ul før etter 7 uker fordi man kan være kortere på vei ifht når egget festet seg osv. og det er så lite å se uansett.

Krysser fingrene for at du får godt nytt om 1 uke :Heartred God klem til deg:Heartred
 
6+1 Ultralyd

Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... :sorry: Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?

Vis vedlegget 428694
Jeg vet ikke om det gir noe håp, men jeg var på ultralyd 5+3, som senere viste seg å være 6+1(ble satt fram på tul og oul). Det var bare antydning til fosteranlegg. Og resultatet sover søtt i vogna si nå to år etterpå❤️ krysser fingrene❤️
 
Skjønner at du er skuffa, men det kan fortsatt gå helt fint! :Heartred 6+1 er KJEMPETIDLIG, og er jo egentlig ikke anbefalt på ta ul før etter 7 uker fordi man kan være kortere på vei ifht når egget festet seg osv. og det er så lite å se uansett.

Krysser fingrene for at du får godt nytt om 1 uke :Heartred God klem til deg:Heartred
Ja, det er jo sant det ❤️ håper det bare har festet seg noe senere enn vi har trodd eller noe sånt

Tusen takk for det ❤️ hjelper med en god klem :love017
 
Jeg vet ikke om det gir noe håp, men jeg var på ultralyd 5+3, som senere viste seg å være 6+1(ble satt fram på tul og oul). Det var bare antydning til fosteranlegg. Og resultatet sover søtt i vogna si nå to år etterpå❤️ krysser fingrene❤️
Åååh, det gir absolutt håp ❤️ håper det blir sånn her også ❤️❤️ den er så ønsket!! Tusen takk ❤️
 
Åååh:( skjønner det var kjedelige nyheter. Men jeg trodde ikke de tok ul så tidlig?? Man ser vel ikke noe før etter 7 uker? Å da er det fortsatt kjempe tidlig. Når vi har vært på ul så har det vært 7+ et eller annet å da er det jo knøtt lite så du nesten ikke ser noe. Men jeg krysser alt p håper det bare var for tidlig ❤️ jeg har troa!!❤️❤️
 
6+1 Ultralyd

Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... :sorry: Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?

Vis vedlegget 428694
Så utrolig kjedelig å ikke bli tryggere men heller mer nervøs etter ultralyden :Heartred

Mener at når jeg hadde BO var det hverken foster eller plommesekk, kun en tom stor sort fostersekk. Håper virkelig det bare er foster som ligger vanskelig til. Når jeg var på UL 6+1 denne gangen var foster bare 3mm, så det er jo veldig smått og om den i tillegg ligger vanskelig til er det jo kanskje håp :smiley-angelic001
 
Ååh Alma kjære❤️

Skjønner så utrolig godt hvordan du føler det og at denne ultralyden ikke helt ble som du hadde håpet. Jeg har trua for dere ennå. Som flere sier; det er veldig tidlig ennå.

Sender deg en god klem❤️❤️❤️
 
6+1 Ultralyd

Desverre fikk vi ikke sett noe bankende hjerte i dag, ei heller noe foster... Er plommesekk, og hun mente kanskje hun så antydning til fosteret klemt opptil veggen. Det ligger helt øverst i livmoren så også litt vanskelig å se pga det muligens. Mulig jeg er litt kortere på vei, mulig det ikke går veien... Det vet vi ikke enda... Skal tilbake om 1 uke for å se igjen. Er selvfølgelig skuffa, hadde så håpt å få en klar bekreftelse på at alt er bra. Er en slitsom berg-og-dalbane av følelser det her... :sorry: Er skikkelig redd for BO, men da ser man kanskje ikke plommesekken heller?

Vis vedlegget 428694
Og dette er grunnen til at de allerfleste ikke tar inn gravide til ul før etter tidligst uke 7, for de er så knøttsmå og det kan være vanskelig å se de uten at det trenger å bety at noe er galt ❤️ godt du skal tilbake om 1 uke, og da får lille spire vise seg bedre frem❤️❤️❤️ jeg har trua!
 
Det er ikke godt å bli usikker/utrygg etter ultralyd. Satser på at det er rett og slett for tidlig ennå. :smiley-angelic001:Heartpink

Tenker det er positivt at gyn så antydning til foster. I og med det har festet seg øverst i livmoren kan det rett og slett være litt mer krevende å se, og såpass tidlig også! Har trua at det er en luring som gjemmer seg der. :Heartpink

Ikke lett å stå i berg-o-dalbane følelser!! Sender en ultra-mega-stor klem til deg Alma! og! krysser fingrene.
 
Krysser alt jeg har og håper så inderlig at det bare er for tidlig enda :Heartpink Håper håper håååper det altså, det er jo vanskelig å se, det er sååå pittelite, og kanskje ul apparatet er litt gammelt og drit si!! Vi sier det. Hold ut og ha håp litt til:Heartpink Sender deg en stor klem, også håper jeg du kjøper deg litt godt på butikken og tar vare på deg selv de neste dagene:Heartpink
 
Skjønner godt at det ikke var dette du håpet på :Heartred Men jeg slenger meg med resten over her, det er veldig tidlig, og et par dager «off» vil ha ekstremt mye å si. Jeg beholder masse håp for deg frem til neste ultralyd!!:Heartred
 
Back
Topp