Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg fikk til sofadupping jeg også! Kunne trengt det enkelte dager altså..
Har ikke prøvd å ta med dyna,kanskje det hadde vært noe? Får prøve det dersom behovet for dupp melder seg i morgen!Har du testa å ta med deg dyna eller et pledd? La tv'n stå på med litt lav bakgrunnslyd. D er såååå verdt d!
Kan få låne toåringen min som tror dagen begynner klokka kvart på fem... Håper inderlig denne fasen er kortvarig!I natt var det visst min tur til ikke å få sove. Så kjedelig.. Har kanskje sovet to timer i natt, og er lys våken. Men har vondt i hofter, bekken og det som er, så orker ikke å stå opp. Hva skal man liksom gjøre på halv seks om morgenen?
I natt var det visst min tur til ikke å få sove. Så kjedelig.. Har kanskje sovet to timer i natt, og er lys våken. Men har vondt i hofter, bekken og det som er, så orker ikke å stå opp. Hva skal man liksom gjøre på halv seks om morgenen?
To åringen min har også hatt litt over ei uke nå som han er lys våken kl 5! Heldigvis har vi vært i rute igjen de tre siste dageneKan få låne toåringen min som tror dagen begynner klokka kvart på fem... Håper inderlig denne fasen er kortvarig!
Toåringen min kom inn klokken seks, og det ble jeg for en gangs skyld veldig fornøyd medNå har de gått i barnehagen, og jeg har spist frokost og faktisk har jeg sydd en god del på et babynest jeg skal gi bort i gave. Hvor kom denne energien fra?!
Det hadde jo vært noe, men fortsatt to uker til termin her, så forventer egentlig ikke noe før om nærmere fire ukerDe sier at det å få mye energi er et tegn på nærtstående fødselKanskje det er noe i gjære?
![]()
Håper på det samme her også, fantastisk kjedelig å stå opp når klokka er på 4-tallet...To åringen min har også hatt litt over ei uke nå som han er lys våken kl 5! Heldigvis har vi vært i rute igjen de tre siste dagene![]()