Får ikke sove...

Sovnet et par timer på sofaen. Digg! Elsker sofadupping altså! Tror d er d som sørger for at jeg ikke blir helt tullete i dette svangerskapet.

I natt var det visst min tur til ikke å få sove. Så kjedelig.. Har kanskje sovet to timer i natt, og er lys våken. Men har vondt i hofter, bekken og det som er, så orker ikke å stå opp. Hva skal man liksom gjøre på halv seks om morgenen?

I natt var det visst min tur til ikke å få sove. Så kjedelig.. Har kanskje sovet to timer i natt, og er lys våken. Men har vondt i hofter, bekken og det som er, så orker ikke å stå opp. Hva skal man liksom gjøre på halv seks om morgenen?
Kan få låne toåringen min som tror dagen begynner klokka kvart på fem... Håper inderlig denne fasen er kortvarig!

Spise mat.. Jeg er matvrak for tida. Tenker på mat hele tiden...

Toåringen min kom inn klokken seks, og det ble jeg for en gangs skyld veldig fornøyd med :) Nå har de gått i barnehagen, og jeg har spist frokost og faktisk har jeg sydd en god del på et babynest jeg skal gi bort i gave. Hvor kom denne energien fra?!

Kan få låne toåringen min som tror dagen begynner klokka kvart på fem... Håper inderlig denne fasen er kortvarig!
To åringen min har også hatt litt over ei uke nå som han er lys våken kl 5! Heldigvis har vi vært i rute igjen de tre siste dagene ;)

Toåringen min kom inn klokken seks, og det ble jeg for en gangs skyld veldig fornøyd med :) Nå har de gått i barnehagen, og jeg har spist frokost og faktisk har jeg sydd en god del på et babynest jeg skal gi bort i gave. Hvor kom denne energien fra?!

De sier at det å få mye energi er et tegn på nærtstående fødsel :P Kanskje det er noe i gjære? ;)

De sier at det å få mye energi er et tegn på nærtstående fødsel :p Kanskje det er noe i gjære? ;)
Det hadde jo vært noe, men fortsatt to uker til termin her, så forventer egentlig ikke noe før om nærmere fire uker :P Selv om jeg kjenner på både kynnere og nedpress. Vi får se da :)

Back
Topp