Får dere ofte blomster av deres kjære?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Mannen min kommer _ALDRI_ hjem med blomster.
De siste 10-15 årene har jeg kanskje fått blomster 3-4 ganger og 2 av gangene er det eldstemann som har sagt til pappaen at kanskje de skal kjøpe blomster til mamma.
Fikk ikke engang blomster etter jeg hadde født barna...

Sjokket var derfor stort når han kom hjem med en stor fantastisk bukket i dag, han kom på vi har bryllupsdag i dag :)

Hvor ofte får dere blomster

Inni mellom og andre ganger ofte. Fikk til kvinnedagen :) men ikke valentin fordi me er litt anti valentin. Så fikk jeg i helgen fordi han kom over noen flotte tulipaner. Jeg elsker tulipaner. Jeg liker At han overrasker meg. Beste er når det er helt uforventet enn når jeg forventer som til bursdag eller andre viktige datoer :)

Har fått 2 ganger i løpet av 7,5 år. De to gangene var i løpet av de første 3 årene. Han fikk ingen pluss i boken av meg, for jeg er nemlig allergisk!

De siste 10-15 årene har jeg kanskje fått blomster 3-4 ganger og 2 av gangene er det eldstemann som har sagt til pappaen at kanskje de skal kjøpe blomster til mamma.

Sjokket var derfor stort når han kom hjem med en stor fantastisk bukket i dag, han kom på vi har bryllupsdag i dag :)

Gratulerer med brylupsdagen foresten. Fått blomster 1 gang

Ikke så veldig ofte, da jeg har sagt til han at jeg ikke er superglad i blomster. Fikk endel i starten og syns faktisk det ble for mye. Koselig et par ganger i året.

Grattis med bryllupsdagen! Så koselig med blomster, snilt av de kjære! :D

Jeg får aldri blomster. Men hender han kommer hjem med flakslodd, for jeg liker egentlig det bedre enn blomster! :P

Ehm nei? :p

Sist var når jeg føda nr 1 for over 10 år siden :o Kjøper selv da :p

Gratulere så mye med bryllupsdag! :D

Her er det ikke ofte han kommer med blomster, som regel etter at jeg har klaget på at han ikke er romantisk nok :p

Av og til..... Kanskje 8-10 ganger i året, gjerne om han vet jeg har hatt en tøff uke f.eks... :)
Kunne aldri tenkt meg å få blomster fast hver fredag, da er det liksom mer rutine enn omtanke tenker jeg, så er veldig fornøyd med sånn det er.... ;)

Har faktisk fått blomst 2! ganger. Begge gangene var det én blomst plukket rett uttafor inngangsdøra :-P
(Han er ikke så veldig romantisk av seg, men veeldig søt da :P)

Jeg har mast meg til en blomst en gang, men føler ikke at det teller :p og så har han vel kommet hjem med blomster en gang etter det..

Snart 10 år sammen. Fått blomster ehh... 3-4 ganger?

Haha! Nei det er sjeldent ja ;) han har blitt flinkere med årene til å kjøpe til bursdagen min og morsdag...
Men han kommer ikke bare hjem med blomster uten grunn nei!
Men han kan finne på å plukke roser fra Hagen vår og komme inn med da ❤️

Back
Topp