Får dere julegave fra jobben?

Når jeg jobbet i butikk fikk vi vannkaraffel hvert år. Når jeg jobbet sykehjem fikk vi ikke julegaver.
Mannen får alltid fenalår :)

Vi har fått til ca 1000 kr tidligere. De to siste årene har ledelsen bestemt at pengene skal doneres til veldedighet i stedet. De presenterer tre alternative mottakere og de ansatte stemmer på hvem som skal få dem. Tror det er snakk om 300 000 kr.

For 2 år siden fikk vi en fin trillekoffert, håndbagasjestørrelse. Året før fikk vi en stor glasskål.

Gubben fikk røkt laks å no salamipølser fra fagforeninga og fra arbeidsgiver fikk han en eske med diverse greier i, feks shampo, snop, sauser, kjeks... den slags :) Men jeg fikk en refleksvest fra arbeidsgiver :p
nesten så je tror at gubben din jobber i orkla :P

Ja i fjor fikk vi spekemat, sjokolade og 500 kr :)

Får ingenting, jeg

Ja, jobber i privat barnehage og får fritidsutstyr hvert år. I tillegg får vi en kalenderpresang fra styrer. I år fikk vi telysholder i kalenderen og fleecejakke ig hodelykt fra Læringsverkstedet :-)

Ingenting fra arbeidsgiver (kommune), men styreren i bhg har alltid kjøpt en liten ting. Vært forskjellig fra år til år. I pr ble det gavekort på et kjøpesenter på 150,-

Ikke jeg (helsefagarbeider), men samboeren får. I år fikk han en stor bag i ekte skinn, han selv kaller det manpurse :p

Får intet, ikke julebord eller lunsj. Eller kaffe.

Men får gaver av fornøyde foreldre i barnehagen da :-)

En flaske vin og julebord. :)
Og så blir alltid pauserommet fylt opp med snop i løpet av desember. :p

i fjor fikk jeg en vinflaske og en lue+ kort
I år fikk jeg en Reidun cd, en dvd av en konsert og et kort (jobber på kultursenter, så jeg får se på forestillinger gratis igjennom året, pluss vi har julelunsj/julebord og sommerfest. Så syns jobben gir mye oppmerksomhet til de ansatte)

Back
Topp