Får dere julegave fra jobben?

Jobber i kommunen så pleier bare være en liten ting til hver... Blir nok delt ut på julelunsjen til uka :-)

Fra ene jobben ble det gavekort på 500-, andre jobben er gjennom kommunen, der får vi ingenting:) eller konfekt på pauserommet blir det alltid satt frem!

Pleid å få, men ikke i år. Dessuten måtte vi betale hele julebordet selv. Forrige jobben (kommunen) fikk vi dekt store deler av julebordet + gave. Ellers en flaske vin på tidligere jobber

Det varierer litt. Ingen gave i år:)

Stor kurv med masse frukt, nøtter, sjokolade og vin fikk jeg i år:)

Forrige arbeidsplass fikk vi de siste årene gavekort på 600kr.

Ja. I begynnelsen fikk vi en vinflaske og et gavekort. I fjor fikk vi en skål med godis og året før en kopp med en eske med te.

Nå har ikke e jobba på nån mnd, men de plassene e har jobbet (vært i praksis via NAV) ved juletider har stort sett gitt ett eller annet. 1 år fikk e en hel saueskank(fenalår) :P (gubben hadde nåkka å gnage på i lengre tid etterpå, sia det va et stort lår, e åt me lei rimeli kjapt).

Fikk en blomst og flaxlodd.
Mannen fikk stor nissesekk med diverse oppi, av det jeg så var det camelback drikkelaske, teknisk treningstøy, hettejakke++++

Jeg får ikke noe da jeg er arbeidsgiver;) Men jeg pleier å gi mine ansatte 2 Tangenglass fra Hadeland Glassverk hver hvert år. Holder selvfølgelig styr på hvor mange glass de har så når de har 12 rødvin får de cognac osv:)

vi får bestandig en kjempe stor eske med masse varer oppi, verdien bruker å ligge rundt 1000-1200 kr i utsalgspris

Vi får alltid en julestjerne og en flaske vin. I tillegg gir bedriften til kreftforeningen hvert år, det syntes jeg er helt topp. Da får vi et takkekort fra kreftforeningen med et armbånd.
Legger i tillegg alltid fram en stor kurv med gløgg, pepperkaker og julegodt til de som stiller opp i jula, det blir de glade for :)

Jobber i kommunen og fikk gavekort på 2 kinobilletter ☺ mannen fikk gavekort på 1000 kr på Rema 1000,Statoilkopp,verktøy,div oljer/sauser,sjokolade osv

Back
Topp