Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fra ene jobben ble det gavekort på 500-, andre jobben er gjennom kommunen, der får vi ingenting eller konfekt på pauserommet blir det alltid satt frem!
Pleid å få, men ikke i år. Dessuten måtte vi betale hele julebordet selv. Forrige jobben (kommunen) fikk vi dekt store deler av julebordet + gave. Ellers en flaske vin på tidligere jobber
Nå har ikke e jobba på nån mnd, men de plassene e har jobbet (vært i praksis via NAV) ved juletider har stort sett gitt ett eller annet. 1 år fikk e en hel saueskank(fenalår) (gubben hadde nåkka å gnage på i lengre tid etterpå, sia det va et stort lår, e åt me lei rimeli kjapt).
Fikk en blomst og flaxlodd.
Mannen fikk stor nissesekk med diverse oppi, av det jeg så var det camelback drikkelaske, teknisk treningstøy, hettejakke++++
Jeg får ikke noe da jeg er arbeidsgiver Men jeg pleier å gi mine ansatte 2 Tangenglass fra Hadeland Glassverk hver hvert år. Holder selvfølgelig styr på hvor mange glass de har så når de har 12 rødvin får de cognac osv
Vi får alltid en julestjerne og en flaske vin. I tillegg gir bedriften til kreftforeningen hvert år, det syntes jeg er helt topp. Da får vi et takkekort fra kreftforeningen med et armbånd.
Legger i tillegg alltid fram en stor kurv med gløgg, pepperkaker og julegodt til de som stiller opp i jula, det blir de glade for
Jobber i kommunen og fikk gavekort på 2 kinobilletter ☺ mannen fikk gavekort på 1000 kr på Rema 1000,Statoilkopp,verktøy,div oljer/sauser,sjokolade osv