Får dere julegave fra jobben?

Nei. Jobber innenfor kommunen, så her får vi ingen gave. Men avdelingen jeg jobber på får konfekt, nøtter og frukt hos sjefene :)

Jepp. I år fikk vi gavekort på 3000,-
I fjor fikk vi sykkel.
Varierer veldig, men alltid topp!

Jobber i kommunen, så lite å hente der. (Får ikke julebord engang, men pleier å lage et eget for vår bhg). Styreren min pleier å kjøpe en liten ting til oss. I år fikk vi et pyntehjerte til å henge opp. Veldig fint :)

Mannen derimot får alltid noe. I år fikk de hver sin dunjakke. (Med en liten logo på, men ikke dominerende). De siste to årene før det fikk de et universalgavekort på 500 kr :)

Last edited:
Nei lite å få her :-P eller de som jobber kvelden på juleaften får en liten ting, konfekt e.l. jobber på sykehus

De årene jeg jobbet på Mester Grønn fikk vi alltid noe fint, selv da jeg var i permisjon, som f.eks ullpledd, badehåndkle, stor kurv med div olivenprodukter, gavekort. :)

I bhg fikk vi en liten oppmerksomhet fra sjefen.:)

I år jobber jeg på nytt sted, ingen julegave og ingen julebord :P

Vi får veldig bra gave! I år fikk vi velge selv blant 10-15 ulike ting. :)

Vanligvis får vi julegave fra jobben. Enten en gavepose med div. matvarer opp, eller et gavekort på amfi. Pleier også å spise juletallerken sammen en av de siste dagene før jul.

I år ser det ikke ut til at vi får verken juletallerken eller julegave.

I fjor og året før fikk jeg noe glassblåser pynt som søstra til sjefen har laget.
I år har jeg ikke fått noen ting. Tror det har noe med at han er litt grinete for at jeg ikke jobber som gravid...menmen.
Mannen pleier å få gavekort på meny, så vi får se om det blir noe i år da

Gubben fikk røkt laks å no salamipølser fra fagforeninga og fra arbeidsgiver fikk han en eske med diverse greier i, feks shampo, snop, sauser, kjeks... den slags :) Men jeg fikk en refleksvest fra arbeidsgiver :p

Back
Topp