Får barna deres løpe rundt på parkeringsplasser

Kengu

Forumet er livet
VIP
og i P-hus?

Min har aldri fått lov men nå har jrg opplevd noen ganger barn som løper rundt og gjemmer seg mellom biler osv , synes det er så skummelt jeg.

Oh no her må han holde hånden på parkeringsplasser og det er ikke lekepladd

Nei! Får ikke løpe rundt på vår egen gårdsplass en gang, fordi naboen har et stadig renn av folk som kjører altfor fort inn.

Hæ? Nei, lar noen barna løpe rundt i P-hus?? :nailbiting: Hadde blitt dritstressa og sint om jeg hadde oppdaga barn løpende rundt når jeg skal parkere. Det er så skummelt det! Det skal så lite til at små barn er i blindsonen, og så går det galt. Verste er jo at føreren av bilen er den som får skylda om noe skjer. :nailbiting::nailbiting:

Hæ? Nei, lar noen barna løpe rundt i P-hus?? :nailbiting: Hadde blitt dritstressa og sint om jeg hadde oppdaga barn løpende rundt når jeg skal parkere. Det er så skummelt det! Det skal så lite til at små barn er i blindsonen, og så går det galt. Verste er jo at føreren av bilen er den som får skylda om noe skjer. :nailbiting::nailbiting:
Jupp , senest opplevd på Sandvika storsenter og foreldrene gikk bare inn
Ja de får jo skylda dessverre

Aldri.

Ikke opplevd det heller

Nei, det er fy fy! De skal holde hand når vi er i nærheten av biler.

Nei. Det er jeg veldig nøye og streng på. Han må stå ved bilen til vi er klare til å gå/sette oss inn og får aldri gå alene. Og hvertfall ikke løpe rundt.

Selvfølgelig ikke, det kan jo være virkelig farlig

Nei, selvfølgelig ikke. De må holde meg i hånda.

Nei det får de ikke lov til. 3 åringen er en mark og flink på å stikke av, men da er jeg veldig nærme og skriker stopp( noe både vi og Bhg har sett at fungerer når han gjør sånt).

Helvette heller . Ikke rart folk kjører over barn på parkeringa. Selv voksne folk vimser rundt .

Nei. Det er jeg streng på!

Nei, men eldste løp av sted en gang mens jeg satte minste inn i bilen. Jeg løp etter med hjertet i halsen. Han hadde akkurat lært å ta av beltet og åpne døren selv, og jeg tenkte ikke over det.

Back
Topp