Lurt å passe på jaOoo, shit, da skal jeg passe bedre på de gangene vi er der.
Her får de ikke lov til å løpe rundt nei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt å passe på jaOoo, shit, da skal jeg passe bedre på de gangene vi er der.
Her får de ikke lov til å løpe rundt nei.
Jupp , senest opplevd på Sandvika storsenter og foreldrene gikk bare inn
Ja de får jo skylda dessverre
Uff godt det gikk braNei, ikke under noen omstendighet!
Eldste har stukket av fra bilen én gang (slet seg fra hånda mi) og holdt å på bli påkjørt av en stor SUV... Han skvatt så fælt av mitt rop og bilen at han begynte å gråte... Siden har han ikke løpt på den måten!
Uff, så skummelt de er jo så raske også godt at det gikk bra, og at han ikke har gjort det igjenNei, ikke under noen omstendighet!
Eldste har stukket av fra bilen én gang (slet seg fra hånda mi) og holdt å på bli påkjørt av en stor SUV... Han skvatt så fælt av mitt rop og bilen at han begynte å gråte... Siden har han ikke løpt på den måten!
Tar imot tips på å få ungen til å følge ordre om å holde i hånden og gå pent. Parkeringsplasser er et mareritt livredd ungen skal "slite seg" fra hånden min. Og blir alltid kaving og utrivelig stemning.
Vel. Hva kan jeg si? Det kommer til å gå over. Du må bare gjøre det som skal til. Det blir nok bedre stemning etterhvert Barn er forskjellige, noen er mer utprøvende av natur. Min måtte bæres/tvangsholdes i hånden/tvinges ned i vognen. Helt vanvittig mange ganger, kunne ikke brydd seg om parkeringshus/plasser/over veien og hørte overhodet ikke etter.
Nå er han svært fornuftig og har vært det en god stund, heldigvis!
Søsteren er av et annet slag, hun hører bedre etter. Har ikke samme utfordring med henne. Endrer det seg, blir det tvang på henne også. Alt for sikkerheten!
Drit i mammapolitiet. Bedre med tvang enn en unge som blir ihjelkjørt fordi det ikke er «politisk riktig» å tvinge ungen til å holde håndaSkal sies at hun har aldri rukket å løpt av sted, men virkelig hater bruke tvang føler mammapolitiet skal arrestere meg hvert sekund
Oj!! Kanskje dem ville at barna dems skulle bli påkjørt?? *ironi*Jupp , senest opplevd på Sandvika storsenter og foreldrene gikk bare inn
Ja de får jo skylda dessverre
Skal sies at hun har aldri rukket å løpt av sted, men virkelig hater bruke tvang føler mammapolitiet skal arrestere meg hvert sekund