Exu - erfaringer

Jo, takk, det går bra. Kroppen tror iallefall at den er gravid.
Ringte inn for å spørre etter resultatet på HCG prøven og fikk først beskjed om at begge var under 5 og dermed negative. Så kom kontrabeskjed om at mandagstesten var på 9700 og onsdag på 15000.
Så jeg har stigning, men jeg føler selv at den kanskje skulle vært høyere med tanke på at jeg fikk første positive test fredag 5. Oktober. Skulle få prate med gynekologen i morgen så får vi se

Helt normal stigning. Skal dobles hver 48-72 timer. Tipper alt er fint jeg - bare at du er en god del kortere på vei [emoji4] Når var neste ultralyd?

Helt normal stigning. Skal dobles hver 48-72 timer. Tipper alt er fint jeg - bare at du er en god del kortere på vei [emoji4] Når var neste ultralyd?

Nå har jeg fått time hos min gynekolog førstkommende tirsdag.

Ja, jeg håper det jeg og! Blir iallefall spennende å se på tirsdag, for da bør det være noe der

Overraskende bra, murringen i livmorområdet er helt borte. Fortsatt ikke noe spor etter blod eller spotting.
Har bestilt ultralydtime i morgen for å se om alt er som det skal og der det skal. Kanskje får vi også svar på hva smertene var.

Men jeg forholder meg foreløpig ganske rolig, for om det ikke har gått veien så er det ikke noe jeg får gjort med det og det er heller ikke noe jeg kunne gjort annerledes. Det skal bli veldig godt å få noen svar i morgen.

Veldig hyggelig at du spør [emoji179][emoji8]
Lykke til i morgen ❤️

Takk [emoji170]

Fikk svar på prøvene, 9700 på mandag og 15000 på onsdag. Men jeg måtte ta en ny prøve til uken, så da blir det ny prøve ril tirsdag.
Går riktig vei da :joyful:

En liten oppdatering;
Var på ny tul i dag, og fikk se en liten smurf med et bankende hjerte [emoji179][emoji170] så da ble man brått litt roligere!
Smertene jeg hadde var en cyste som sprakk. Jeg var heller ikke så langt på vei som menstermin tilsier, men det betyr ingenting, for jeg har en liten baby i magen [emoji170][emoji179][emoji94]

En liten oppdatering;
Var på ny tul i dag, og fikk se en liten smurf med et bankende hjerte [emoji179][emoji170] så da ble man brått litt roligere!
Smertene jeg hadde var en cyste som sprakk. Jeg var heller ikke så langt på vei som menstermin tilsier, men det betyr ingenting, for jeg har en liten baby i magen [emoji170][emoji179][emoji94]

Å såååå braaaa! :happy::happy::happy::Heartred:Heartred:Heartred

En liten oppdatering;
For en fantastisk nyhet :)

Takk alle sammen [emoji7][emoji170] ja, deg var gode nyheter [emoji94] merker at jeg ikke har gledet meg så mye som tidligere i frykt for å bli skuffet. Så håper jeg klarer å nyte dette svangerskapet, da det mest sannsynlig blir mitt siste [emoji170]

Takk alle sammen [emoji7][emoji170] ja, deg var gode nyheter [emoji94] merker at jeg ikke har gledet meg så mye som tidligere i frykt for å bli skuffet. Så håper jeg klarer å nyte dette svangerskapet, da det mest sannsynlig blir mitt siste [emoji170]
Så kjekt at alt er i orden :love7 hvor langt du er på vei nå i forhold til din menstermin?:)

Var vel 8+2 og er i dag (torsdag) 6+6 så ble jo litt over en uke tilbake.
Jeg skal på ul på tirsdag å skal da være 8+0 mi frykt er å bli satt tilbake mange dage. da tror jeg jeg mister litt motet!
Men når det er slik som med deg så er det jo mye bedre en at det hadde gått gale :Heartred

Back
Topp