Har ikke snakket om det enda vi Regner med en kombinasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som om det er sånn vi også gjør det. Jeg har et etternavn som jeg ikke ønsker å føre noe særlig videre, og kjæresten er veldig glad i sitt etternavn. Lurer på om det vil bli rart å ha ulikt etternavn som barnet sittMannen sitt etternavn Storebror har også kun det etternavnet. Nå blir jeg den eneste i familien som ikke har det etternavnet
Off, husker etternavn var værre å velge enn fornavn sist. Jeg har navn fra både far og mor og mannen har bare ett. Vi valgte derfor to til henne og jeg tok da min mors som er den familien jeg har mest kontakt med. Men min far er enda lei seg for at barnebarnet ikke har samme etternavn som han
Ei jeg jobbet med en stund hadde 3 søsken. 2 av dem hadde morens etternavn og 2 farens. Det aller merkeligste med det var at 3 av dem var trillinger med ulike etternavn. Finnes muligheter....Vi er selvsagt to med relativt sjeldne etternavn som begge dør ut i vår gren hvis vi ikke gir dem vårt etternavn. Vi er gift, men jeg har mitt etternavn foreløpig hvertfall.. ser ikke for meg å bytte. Vi har avtalt at barna våre skal få hans etternavn som "siste" etternavn, men om jeg vil sette mitt inn i tillegg er jeg usikker på.. Liker egentlig best tanken på at de kun skal ha ett etternavn, men skal jeg da ikke dele etternavn med mine egne barn ? ...