Sommerspire 2018
Flørter med forumet
Hvordan gjør dere det med etternavn? Vi har en liten diskusjon her, jeg har lyst at barnet skal ha mitt etternavn og, at det da får to etternavn. Vi er ikke gift.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gift dere... problemet løst xDHvordan gjør dere det med etternavn? Vi har en liten diskusjon her, jeg har lyst at barnet skal ha mitt etternavn og, at det da får to etternavn. Vi er ikke gift.
Hvordan gjør dere det med etternavn? Vi har en liten diskusjon her, jeg har lyst at barnet skal ha mitt etternavn og, at det da får to etternavn. Vi er ikke gift.
Her blir det fars etternavn Mitt etternavn er ikke fint, det er hansHvordan gjør dere det med etternavn? Vi har en liten diskusjon her, jeg har lyst at barnet skal ha mitt etternavn og, at det da får to etternavn. Vi er ikke gift.
Her er det sammeHer blir det fars etternavn Mitt etternavn er ikke fint, det er hans
Lett valg daHer er det samme
Vi er gift men fordi jeg har et veldig sjeldent etternavn og han et veldig vanlig, beholdt jeg mitt som mellomnavn. Kommer til å kreve at det videreføres.Gift dere... problemet løst xD
Her i huset har alle samme navnet. Mitt som mellomnavn, og mannen sitt som etternavn. Også mine særkullsbarn heter det samme.
Ja, de har det. Etter ønske fra dem selv.Har dine særkullsbarn din nåværende mann sitt etternavn?
Ja, de har det. Etter ønske fra dem selv.