Amaryllis85
Glad i forumet
Lykke til :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en god natts søvn, men at kroppen tar tak slik at du slipper noen kunstig indusering imorra tidligDa tar jeg kveld. Har ikke skjedd noe mye enda, riene har begynt igjen(de sluttet nok fordi jeg var så sliten tidligere) og begynner å bli værre, men ikke regelmessige. Blir vel en modningstablett i morgen, hvis det ikke tar seg veldig opp i natt. Hadde i grunn vært godt om jeg fikk sove litt
Signerer denneHåper du har fått sove litt mer og lykke til med igangsetting idag!
Har vært en hard natt, fikk sove ut på morgenkvisten når nok en gang riene begynte å gi seg. Fikk en modningstablett i morges og en ny en i ettermiddag. Tar tid dette. Har ikke mye rier.
Har også hatt et par monsterrier, ei som varte i nesten 8min. De andre rundt 5min. Ikke veldig vanlig, men hender sa dem. Heldigvis er de vanlige jeg har maks 1.5min, men ligger på alt fra 30 sek til 1.5min.
Gleder meg veldig til å få dette overstått.
Så kjedelig at det blir sånn da! Kroppen var kanskje ikke helt klar alikevel!? Ønsker deg all lykke til videre- nå får du premien din snart!!!Har vært en hard natt, fikk sove ut på morgenkvisten når nok en gang riene begynte å gi seg. Fikk en modningstablett i morges og en ny en i ettermiddag. Tar tid dette. Har ikke mye rier.
Har også hatt et par monsterrier, ei som varte i nesten 8min. De andre rundt 5min. Ikke veldig vanlig, men hender sa dem. Heldigvis er de vanlige jeg har maks 1.5min, men ligger på alt fra 30 sek til 1.5min.
Gleder meg veldig til å få dette overstått.