Et steg nærmere;)

Hvorfor måtte du ta ambulanse?

Jeg bort nesten 2 timer unna sykehuset, jordmora kunne ikke bli med fordi det var ei anna ei på vei inn. Og siden jeg er litt i overkant nervøs etc så ville ho at jeg skulle komme til sykehuset kjapt.

Oppdatering:
Fikk stikkpille i natt i håp om litt søvn, men har vært vanskelig. Har fått slappet av, men rie hver 4-6min gjør det vanskelig. Riene har også begynt å øke i styrke, men er enda en smule uregelmessig. Dette kan ta en stund føler jeg...

Oppdatering:
Fikk stikkpille i natt i håp om litt søvn, men har vært vanskelig. Har fått slappet av, men rie hver 4-6min gjør det vanskelig. Riene har også begynt å øke i styrke, men er enda en smule uregelmessig. Dette kan ta en stund føler jeg...
Å så spennende:) masse lykke til!!!!

Så gøy! Endelig en fødsel igjen! Tihi :) masse lykke til! Tenk snart har du babyen din i armene! Åh kjenner jeg blir litt rørt bare tanken! <3

Jeg bort nesten 2 timer unna sykehuset, jordmora kunne ikke bli med fordi det var ei anna ei på vei inn. Og siden jeg er litt i overkant nervøs etc så ville ho at jeg skulle komme til sykehuset kjapt.
Sånn sett ja! Er du førstegangs? Uansett, nå er du i gode hender! Lykke til!

Lykke til :) Håper det går litt fortere etterhvert.

Oppdatering:
Lykke til! Vi gleder oss til neste oppdatering:D

Sånn sett ja! Er du førstegangs? Uansett, nå er du i gode hender! Lykke til!

Nei er annengangs. Men førstemann endte i KS, da de oppdaget et døgn etter vannavgang at han lå i sete. Vi fikk en tøff start sammen. Så har litt ekstra rundt meg nå:)

Ååå lykke til! Blir bare så rørt av at det er en baby på vei nå. Så fantastisk. Du er god, stå på!

Masse lykke til!:D

Back
Topp