Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooi.. Som meg da.. Nå kjente jeg at det gikk litt opp for meg at det nærmer seg!!!Hun er vel rett over 37 uker om jeg husker rett..? 37+3 eller no...
Så spennende!!! Masse lykke til!! Hvor langt er du på vei??
Hvorfor måtte du ta ambulanse?
Å så spennende masse lykke til!!!!Oppdatering:
Fikk stikkpille i natt i håp om litt søvn, men har vært vanskelig. Har fått slappet av, men rie hver 4-6min gjør det vanskelig. Riene har også begynt å øke i styrke, men er enda en smule uregelmessig. Dette kan ta en stund føler jeg...
Sånn sett ja! Er du førstegangs? Uansett, nå er du i gode hender! Lykke til!Jeg bort nesten 2 timer unna sykehuset, jordmora kunne ikke bli med fordi det var ei anna ei på vei inn. Og siden jeg er litt i overkant nervøs etc så ville ho at jeg skulle komme til sykehuset kjapt.
Lykke til! Vi gleder oss til neste oppdateringOppdatering:
Fikk stikkpille i natt i håp om litt søvn, men har vært vanskelig. Har fått slappet av, men rie hver 4-6min gjør det vanskelig. Riene har også begynt å øke i styrke, men er enda en smule uregelmessig. Dette kan ta en stund føler jeg...
Sånn sett ja! Er du førstegangs? Uansett, nå er du i gode hender! Lykke til!
Titter i do og gransker papiret hver gang jeg later vannet nå ingen tegn til at noe skal skje ever, men gleder meg til det begynner! Spennende om det er noe på gang da