Et lite lysglimt

Gratulerer med godt uttak (?) og krysser fingrene for at mange overlever!!!
Takk❤️Håper jeg også! Tror ikke jeg vil oppleve dette igjen for venstre eggstokk er en jævel:hilarious:satt høyt oppe og det var ikke noe godt. Den høyre var helt grei, ikke noe vondt. Er spent på hva laboratoriet sier i morgen:nailbiting:
 
Så fantastisk resultat i dag, gratulerer! Håper det gikk greit med deg og at du får hvilt deg nå, krysser fingrene for fortsettelsen!:)
Ja, jeg håper at det var et greit antall. Håper bare vi har noen ekstra til slutt som vi kan sette på frys❤️
 
Gratulerer med uttak! 12 egg, så flott! :happy: Følger spent med på utviklingen videre :Heartred
 
Fikk telefon fra lab’en nå, av 12 egg så var 10 stk modne og 9 av 10 ble befruktet❤️For et supert utgangspunkt!
 
9/10 det er jo supert!! Krysser fingrene for at det blir baby nå❤️❤️
 
9/10 det er jo supert!! Krysser fingrene for at det blir baby nå❤️❤️
Jupp. Venter i spenning på ny telefon i dag på hvordan det går med de❤️Innsett i morgen❤️
 
I dag var det bare 3 som var kjempefine, og 3 som var litt treige. Men vi trenger bare et som er supert så det blir innsett i morgen❤️Håper vi får 2 på frys.
 
Da var endelig dagen for innsett her❤️Vi fikk et helt perfekt 5 dagers embryo (5AA), som vi satte inn! Så fikk vi hele 3 på frys:nailbiting:
:love7Så nå krysser vi fingrene for at alt går bra. Det føltes veldig merkelig ut å vite at jeg pr nå er gravid og vet akkurat hvordan egget ser ut. Fikk video av utviklingen av egget av verdens hyggeligste dame på laboratoriet. Hun har vært alt for oss under dette❤️Føler meg så følsom, har sett masse hunder på vei hjem og tårene triller ned kinnet og jeg gleder meg til å komme hjem til Lurvenmin❤️Føler meg så heldig! Så nå er jeg offisielt ruger:wav
 
Gratulerer så mye som ruger på en helt perfekt liten en!! Dette blir spennende :Heartred:Heartred
Det var så spennende å følge med, var helt uvirkelig å se den videoen❤️Hvordan går det med deg nå?❤️
 
Last edited:
Det var så spennende å følge med, var helt uvirkelig å se den videoen❤️Hvordan går det med deg nå?❤️

Ja er det ikke rart? Jeg fikk filme videoen vår og har tatt vare på den, tenk så utrolig rart og fint å ha filmen av starten på livet når barnet vårt endelig er her :Heartred
Det går fint her altså! Formen er bedre, og en liten kul på magen begynner å komme :love017 Er stadig veldig redd for om alt er i orden der inne, føles for godt til å være sant liksom, men må vel bare lære meg å leve med det.
Når blir det testing på deg da?
 
Ja er det ikke rart? Jeg fikk filme videoen vår og har tatt vare på den, tenk så utrolig rart og fint å ha filmen av starten på livet når barnet vårt endelig er her :Heartred
Det går fint her altså! Formen er bedre, og en liten kul på magen begynner å komme :love017 Er stadig veldig redd for om alt er i orden der inne, føles for godt til å være sant liksom, men må vel bare lære meg å leve med det.
Når blir det testing på deg da?
Det er ekstremt rart! Det er så vanskelig å fatte at det der kan bli babyen vår❤️Nææ så koselig, jeg er overbevist om at dette går så bra! Føles kanskje mer ekte ut når kulen kommer❤️Skjønner det med tanke på alt du har vært gjennom.
 
Ja er det ikke rart? Jeg fikk filme videoen vår og har tatt vare på den, tenk så utrolig rart og fint å ha filmen av starten på livet når barnet vårt endelig er her :Heartred
Det går fint her altså! Formen er bedre, og en liten kul på magen begynner å komme :love017 Er stadig veldig redd for om alt er i orden der inne, føles for godt til å være sant liksom, men må vel bare lære meg å leve med det.
Når blir det testing på deg da?
Når jeg er sikker på at ovitrelle er ute av kroppen så jeg ikke får opp håpet mitt:nailbiting:
 
Gratulerer som ruger... når begynner testingen ?:D:D
 
Back
Topp