Et lite lysglimt

Denne uken har vært litt stressende. Endte opp med en kjemisk graviditet rett før timen vår, så den ble utsatt til i dag:) men nå er vi offisielt i gang, så lenge blodprøvene er fine. Det var de forrige også, men pga studien så må de tas hos Medicus for å telle.

Da blir det oppstart neste syklus, når kommer an på om det blir lang eller kort protokoll. Grugleder meg:hilarious:
 
Aiai, da er jeg ferdig hos Medicus og satt min første sprøyte med nedregulerende! Så da er vi altså i gang❤️Endelig!
 
Har tatt meg en lang og god pause fra forumet nå, det har vært litt tungt i det siste. Nå er jeg kommet i gang med første sprøyte med rekovelle og det går endelig fremover❤️Allerede på tirsdag skal jeg tilbake på Medicus og håper helt ærlig at jeg reagerer godt på medisinen slik at det blir uttak snart. De sa mest sannsynlig så blir det til neste helg!☺️Det er så godt at noe endelig skjer!
 
Har tatt meg en lang og god pause fra forumet nå, det har vært litt tungt i det siste. Nå er jeg kommet i gang med første sprøyte med rekovelle og det går endelig fremover❤️Allerede på tirsdag skal jeg tilbake på Medicus og håper helt ærlig at jeg reagerer godt på medisinen slik at det blir uttak snart. De sa mest sannsynlig så blir det til neste helg!☺️Det er så godt at noe endelig skjer!
Så godt å være i gang! Krysser fingrene for at du har god effekt av medisinen:)
 
Så godt å være i gang! Krysser fingrene for at du har god effekt av medisinen:)
Ja! All ventingen kan ta knekken på motivasjonen, så kjenner på den.
 
Så spennende! Og så utrolig at du fikk en kjemisk graviditet innimellom her (?!) - hva sa de til det? :O

Lykke til! Skal følge med deg framover! :)
Ja, det er utrolig spennende!:nailbiting:Jeg hadde heldigvis små forhåpninger med den kjemiske, fordi jeg har sett så mange miste så tidlig. Og at vi i tillegg hadde mistet 2 ganger. Så var liksom hjelpen så nært at det gikk ok. De sa bare at jeg ikke fikk ha sex uten kondom før vi satte i gang:hilarious:så her har det vært tørt en stund.

Så koselig at du vil følge meg. Følger med dagboka di om jeg ikke kommenterer så ofte. Har prøvd å holdt meg litt unna BV nå for å skåne meg selv litt☺️
 
Ja, det er utrolig spennende!:nailbiting:Jeg hadde heldigvis små forhåpninger med den kjemiske, fordi jeg har sett så mange miste så tidlig. Og at vi i tillegg hadde mistet 2 ganger. Så var liksom hjelpen så nært at det gikk ok. De sa bare at jeg ikke fikk ha sex uten kondom før vi satte i gang:hilarious:så her har det vært tørt en stund.

Så koselig at du vil følge meg. Følger med dagboka di om jeg ikke kommenterer så ofte. Har prøvd å holdt meg litt unna BV nå for å skåne meg selv litt☺️

Ai ai, harde kår :p

Jeg skjønner deg godt, av og til må man ha seg litt pause. Jeg kjenner selv at de første PP nå (iallefall de første 2) klarer jeg ikke ha så mye forhåpninger, og skrur derfor eget engasjement ned... Men man følger jo med fordetom, som du sier! <3
 
Ai ai, harde kår :p

Jeg skjønner deg godt, av og til må man ha seg litt pause. Jeg kjenner selv at de første PP nå (iallefall de første 2) klarer jeg ikke ha så mye forhåpninger, og skrur derfor eget engasjement ned... Men man følger jo med fordetom, som du sier! <3
Haha ja:hilarious:egentlig har det vært helt greit. Denne prøvingen har gjort det litt tungt. Så nå har vi fokusert på å bare være med hverandre og finne gnisten igjen og det har gått kjempebra❤️

Du starter nå i oktober ikke sant? Jeg kommer nok ikke til å juble før flere TUL med gode svar er overstått. Håper sånn du får en positiv test nå som holder helt til termin!
 
Da har jeg vært på ny ultralyd og det nærmer seg egguthenting, blir i løpet av helgen. Jeg reagerte på noe han nevnte sist gang jeg var der om at kanskje jeg hadde endometriose eller hatt betennelse i eggstokk/egglederne....så jeg spurte i dag fordi det var ikke mange egg på venstre side og i tillegg hadde en satt seg fast på livmoren min....o_Ohan mente at det betydde ingenting...Hallooooo, for meg betyr det veldig mye og vil helst bli sjekket for det i såfall. Det var ingenting farlig, nei mulig det, men kanskje det er grunnen til at vi sliter med å bli gravide. Det betyr ingenting nå sa han, det spørs jo på om vi blir gravide med ivf...

Kjente jeg ble litt grinete faktisk. For det første for at ingen har nevnt dette før og jeg har vært på MANGE undersøkelser, og for at han skremmer meg uten å komme med forklaringer eller løsninger og fordi han tok så lett på det. Det burde blitt sjekket under utredningen min sa han, det ble det tydeligvis ikke....blæh!

Men jeg skal prøve å skifte fokus over på at det er mange fine egg på høyre side og at det kan gå bra med ivf.
 
Da er egguttaket ferdig og vi fikk ut 12 egg❤️Håper mange overlever❤️
 
Så fantastisk resultat i dag, gratulerer! Håper det gikk greit med deg og at du får hvilt deg nå, krysser fingrene for fortsettelsen!:)
 
Back
Topp